logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rafał Ryś w Saatchi & Saatchi Is

  PR 17.04.2018, przeczytano 1238 razy

Do działu Kreacji Saatchi & Saatchi IS dołączył Rafał Ryś – jeden z najbardziej uznanych i wyróżnionych na arenie międzynarodowej polskich kreatywnych. Od połowy kwietnia piastował będzie stanowisko Associate Creative Directora i raportował bezpośrednio do Kamila Majewskiego, Creative Directora Saatchi & Saatchi IS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rafal-rys-w-saatchi-and-saatchi-is,36179,artykul.html

Rafał Ryś posiada ponad 15-letnie doświadczenie w branży zdobyte między innymi w agencjach Change Integrated, Havas, McCann Erickson, Isobar czy Grey.

Ryś odpowiedzialny jest za stronę kreatywną kampanii takich jak: Photos for Life dla Fundacji Rak and Roll, Anastazja dla IKEA czy Kolęda Syryjskich i Polskich Rodzin dla Caritas. Tworzył dla takich firm i marek jak m.in. Reckitt Benckiser, Peugeot, Citroen, BMW, IKEA, Pekao, L’Oreal, Wedel, Link4, Play, Polpharma, Disney, MTV, Volvo, Empik, mBank, Samsung.

Koncepty kreatywne, których jest autorem lub współautorem były wielokrotnie nominowane i wyróżniane na festiwalach międzynarodowych: CannesLions, Golden Drum, Clio, New York Festival czy Eurobest. Zdobyły także uznanie przedstawicieli polskiej branży marketingowej, co zaowocowało nagrodami KRT i InnovationAd.

Ryś jest absolwentem Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi. Jego pasją jest robienie rzeźb z masy cukrowej do dekoracji tortów. Prywatnie tata 4-letniego Ryszarda Rysia.

Źródło: Saatchi & Saatchi IS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764