logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rafał Szafraniec dołącza do Value Media

  PR 03.12.2024, przeczytano 945 razy
ilustracja

W grudniu do zespołu Value Media (Group One) w roli Business Directora dołączył Rafał Szafraniec, który będzie odpowiadać za rozwój współpracy pomiędzy agencją a Orange Polska, pracę dedykowanego zespołu współpracującego z klientem w zakresie rekomendacji biznesowych, kompleksowej obsługi mediowej oraz realizacji strategii marketingowych wspierających długoterminowy rozwój marki w Polsce. Przez 16 lat doświadczenia w branży mediowej pracował m.in. dla takich firm jak: McDonald’s, Uber, Polbank, Grupa Żywiec czy Komfort. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rafal-szafraniec-dolacza-do-value-media,406717,artykul.html

W Value Media Rafał Szafraniec stanął na czele multidyscyplinarnego zespołu pracującego dla Orange Polska od 2022 roku. Na stanowisku Business Directora będzie odpowiedzialny za rozwój biznesu Klienta, w tym wykorzystanie zaawansowanej analityki, w celu dostarczenia rekomendacji opartych na faktach i precyzyjnych insightach. Ważnym elementem pracy Rafała będzie także integracja danych z różnych obszarów marketingu, co pozwoli na zaprojektowanie działań optymalizacyjnych dla biznesu zgodnych z misją Value Media - „We design & deliver positive business change”.

Dołączenie Rafała do zespołu Value Media w roli Business Directora jest dla nas kolejnym w tym roku bardzo silnym wzmocnieniem kompetencji. Jego umiejętność łączenia analizy danych z podejściem strategicznym doskonale wpisuje się w naszą misję definiowania i wdrażania zmian, które realnie wspierają rozwój biznesowy naszych klientów.

Rafał Wachnik, Dyrektor Zarządzający Value Media

Rafał Szafraniec w branży mediowej pracuje nieprzerwanie od 2008 roku. Od samego początku związany był z OMD Group, gdzie przeszedł drogę od Media Buyera do Client Development Partnera. Odpowiadał za rozwój biznesowy kluczowych klientów i partnerów agencji. Swoje doświadczenie zdobywał pracując m.in. dla brandów z branży: usług (McDonald’s, Uber, Promedica24), finansów (Provident, EFG Polbank), FMCG (Grupa Żywiec – Heineken, Bakoma), technologii (Hewlett-Packard, Sharp), retail (sklepy Komfort), wykończeń wnętrz (Tikkurila, Beckers), automotive (Marubeni Motors), Pharma (Orifarm) czy non-profit (Fundacja Ronalda McDonalda, WWF).  Specjalizuje się w omnichannelowym planowaniu mediów opartym na badaniach i analizach marketingowych oraz wykorzystaniu innowacyjnych formatów digitalowych w komunikacji marek.

Źródło: Group One

groupone.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Katarzyna Tomalska zarządza zespołem Michała Banaszewskiego w VML
Michał Banaszewski - Managing Partner w polskim oddziale VML - opuszcza agencję po prawie 14 latach.
Jakub Mączka obejmuje stanowisko w Platige Image
Z początkiem stycznia 2025 r. do zespołu Platige Image dołączył Jakub Mączka, obejmując funkcję Head of Motion Capture Studio. To strategiczny krok, mający na celu dalszy rozwój technologii, jak i dywersyfikację projektów studio.
Jan Zagrodzki dołącza do Cut The Mustard
Jan Zagrodzki dołącza do agencji Cut The Mustard i obejmuje stanowisko Business Directora. Kompleksowo zaopiekuje w strukturze kwestie biznesowe, zarówno na polu nowego biznesu, jak i działu obsługi klienta.
Artur Birnbaum z nową rolą w Grupie Agora
Od 1 lutego br. Artur Birnbaum obejmie stanowisko Chief Data and Digital Strategy Officer. Będzie odpowiadać za rozwój działu strategicznych analiz digitalowych i wspierać projekty digitalowe w Grupie Agora.
Bartosz Kwarciak dołącza do Grupy ZPR Media
Od stycznia br. do zespołu Grupy ZPR Media dołączył Bartosz Kwarciak. Został konsultantem zarządu TIME SA ds. rozwoju i zarządzania procesami biznesowymi.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764