logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rafał Wachnik został nowym Dyrektorem Zarządzającym Value Media

  PR 08.07.2022, przeczytano 379 razy
ilustracja

Rafał Wachnik, dotychczasowy Chief Strategy Officer w Group One Media, objął stanowisko Dyrektora Zarządzającego agencji mediowej Value Media. Jednocześnie dział strategii, za który odpowiada Rafał, zostaje przesunięty do Value Media, co jasno definiuje kierunek rozwoju spółki. Rafał będzie raportować do Kamila Wiszowatego, CEO Group One Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rafal-wachnik-zostal-nowym-dyrektorem-zarzadzajacym-value-media,396510,artykul.html

- Value Media ma za sobą doskonały rok. Rekordowe wyniki biznesowe, najwyższa pozycja w rankingu Recma, nowe portfolio klientów m.in. obsługa Orange, czy całej grupy CCC na kilkunastu rynkach europejskich. Do tego najlepsze wyniki satysfakcji klientów wg badania Kantar na zlecenie MiMP na tle wszystkich agencji na polskim rynku. To efekt bardzo ciężkiej pracy dziesiątek pracowników agencji, ale i konsekwencji w realizacji strategii Value Media. Jednak nie zwalniamy tempa i definiujemy nowe, ambitne plany rozwoju. Chcemy być dla klienta strategicznym partnerem, który dzięki najszerszym kompetencjom zbudowanym pod jednym dachem Group One, rozwija swój biznes. By realizować ten cel, musimy jak najefektywniej diagnozować wąskie gardła rozwoju i wskazywać najlepsze rozwiązania do ich zniwelowania. Kluczowe zatem są kompetencje strategiczne. Nowa rola Rafała Wachnika, dotychczasowego szefa strategii, jasno definiuje kierunek rozwoju Value Media. Przez ostatnie 5 lat, Rafał wniósł ogromną wartość do naszej agencji i jestem przekonany, że jego nowa rola, umocni naszą pozycję jako challengera rynku, który wyznacza standardy w branży - komentuje decyzję Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media.

- Value Media dawno przestało pełnić rolę tradycyjnego domu mediowego, którego zadaniem jest planowanie i zakup mediów. Dzisiaj pomagamy naszym klientom również budować platformy komunikacji (dzięki kompetencjom Change, Gong, czy Labcon), tworzymy sklepy ecommerce (dzięki kompetencjom SalesTube), wprowadzamy marki na globalne marketplace’y (dzięki kompetencjom Grow Now) czy skalujemy sprzedaż na innych rynkach (dzięki kompetencjom Mediaplus). A to tylko wycinek tego, jakie usługi świadczymy dla naszych klientów. Kompetencje zbudowane w Group One, to nasz bardzo cenny asset, ale to ich optymalne wykorzystanie, buduje naszą przewagę konkurencyjną. Moją ambicją jest umacnianie pozycji Value Media jako najsilniejszej strategicznie agencji na rynku. Dlatego strategia przestanie pełnić tylko rolę jednej z komórek agencji. Będzie centralnym punktem, z którego będzie wychodzić każda nasza rekomendacja - dodaje Rafał Wachnik, nowy Dyrektor Zarządzający agencji.

Rafał Wachnik z branżą reklamową związany jest od 20 lat. Swoją karierę rozpoczynał w Starcomie, z którym był związany przez pierwsze 16 lat. Ostatnie 5 lat pełnił w Group One rolę szefa strategii.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Monitor graficzny Eizo Coloredge CS2400S
EIZO wprowadza do sprzedaży 24.1” monitor graficzny nowej generacji ze złączem USB-C
Doubleverify likwiduje pierwszy wielkoskalowy schemat oszustw dotyczących emitowania reklam na platformach audio
DoubleVerify, wiodąca platforma oprogramowania do pomiaru, danych i analiz mediów cyfrowych, ogłosiła właśnie odkrycie „BeatSting”, pierwszego wielkoskalowego schematu oszustw związanego z emisją reklam w zasobach reklamowych audio. Od czasu, gdy laboratorium DV Fraud Lab po raz pierwszy zidentyfikowało tę rodzinę oszustw w 2019 roku, szacuje się, że reklamodawcom ukradziono w...
Agencja Red8 wybrana przez firmę Velvet CARE do opracowania nowej platformy komunikacji dla swojej marki Velvet - lidera w kategorii markowych produktów higieny papierowej na polskim rynku.
Durex wchodzi w świat gamingu i oferuje sekspozytywne poradnictwo na Discordzie
Marka poszerza swoje działania edukacyjne związane z promowaniem bezpieczniejszego i bardziej odpowiedzialnego seksu, sięgając po kolejne kanały komunikacji z młodymi odbiorcami. Tym razem chce dotrzeć do społeczności gamingowej, która jest obecna na cieszącej się rosnącą popularnością platformie Discord.
Oreo prezentuje limitowaną edycję ciastek przygotowaną we współpracy z Xboxem
Oreo i Xbox przedstawiają limitowaną wersję ciastek z emblematami tego giganta branży gamingowej i zapraszają do ogólnopolskiej loterii konsumenckiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764