logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rafał Wachnik został nowym Dyrektorem Zarządzającym Value Media

  PR 08.07.2022, przeczytano 758 razy
ilustracja

Rafał Wachnik, dotychczasowy Chief Strategy Officer w Group One Media, objął stanowisko Dyrektora Zarządzającego agencji mediowej Value Media. Jednocześnie dział strategii, za który odpowiada Rafał, zostaje przesunięty do Value Media, co jasno definiuje kierunek rozwoju spółki. Rafał będzie raportować do Kamila Wiszowatego, CEO Group One Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rafal-wachnik-zostal-nowym-dyrektorem-zarzadzajacym-value-media,396510,artykul.html

- Value Media ma za sobą doskonały rok. Rekordowe wyniki biznesowe, najwyższa pozycja w rankingu Recma, nowe portfolio klientów m.in. obsługa Orange, czy całej grupy CCC na kilkunastu rynkach europejskich. Do tego najlepsze wyniki satysfakcji klientów wg badania Kantar na zlecenie MiMP na tle wszystkich agencji na polskim rynku. To efekt bardzo ciężkiej pracy dziesiątek pracowników agencji, ale i konsekwencji w realizacji strategii Value Media. Jednak nie zwalniamy tempa i definiujemy nowe, ambitne plany rozwoju. Chcemy być dla klienta strategicznym partnerem, który dzięki najszerszym kompetencjom zbudowanym pod jednym dachem Group One, rozwija swój biznes. By realizować ten cel, musimy jak najefektywniej diagnozować wąskie gardła rozwoju i wskazywać najlepsze rozwiązania do ich zniwelowania. Kluczowe zatem są kompetencje strategiczne. Nowa rola Rafała Wachnika, dotychczasowego szefa strategii, jasno definiuje kierunek rozwoju Value Media. Przez ostatnie 5 lat, Rafał wniósł ogromną wartość do naszej agencji i jestem przekonany, że jego nowa rola, umocni naszą pozycję jako challengera rynku, który wyznacza standardy w branży - komentuje decyzję Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media.

- Value Media dawno przestało pełnić rolę tradycyjnego domu mediowego, którego zadaniem jest planowanie i zakup mediów. Dzisiaj pomagamy naszym klientom również budować platformy komunikacji (dzięki kompetencjom Change, Gong, czy Labcon), tworzymy sklepy ecommerce (dzięki kompetencjom SalesTube), wprowadzamy marki na globalne marketplace’y (dzięki kompetencjom Grow Now) czy skalujemy sprzedaż na innych rynkach (dzięki kompetencjom Mediaplus). A to tylko wycinek tego, jakie usługi świadczymy dla naszych klientów. Kompetencje zbudowane w Group One, to nasz bardzo cenny asset, ale to ich optymalne wykorzystanie, buduje naszą przewagę konkurencyjną. Moją ambicją jest umacnianie pozycji Value Media jako najsilniejszej strategicznie agencji na rynku. Dlatego strategia przestanie pełnić tylko rolę jednej z komórek agencji. Będzie centralnym punktem, z którego będzie wychodzić każda nasza rekomendacja - dodaje Rafał Wachnik, nowy Dyrektor Zarządzający agencji.

Rafał Wachnik z branżą reklamową związany jest od 20 lat. Swoją karierę rozpoczynał w Starcomie, z którym był związany przez pierwsze 16 lat. Ostatnie 5 lat pełnił w Group One rolę szefa strategii.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764