logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rafał Wasyluk członkiem Rady Konsultacyjnej Marketingu i Transformacji Cyfrowej Akademii Leona Koźmińskiego

  PR 12.08.2022, przeczytano 794 razy
ilustracja

Rafał Wasyluk, head of EMEA Commerce Centre of Excellence w VMLY&R, dołączył do grona członków Rady Konsultacyjnej Marketingu i Transformacji Cyfrowej Akademii Leona Koźmińskiego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rafal-wasyluk-czlonkiem-rady-konsultacyjnej-marketingu-i-transformacji-cyfrowej-akademii-leona-kozminskiego,396896,artykul.html

Celem rady jest stworzenie przestrzeni do współpracy świata nauki i biznesu w obszarze marketingu i transformacji cyfrowej w obszarach badań, promocji oraz edukacji. Członkowie rady wspierają Akademię Leona Koźmińskiego merytorycznie i konsultacyjnie w procesach aktualizowania celów nauczania oraz doskonalenia oferty dydaktycznej uczelni. Ponadto w ramach #DigiKoźmińskiHub konsultują projekty realizowane przez studentów.

Jesteśmy przekonani, że rada łącząc ekspertów akademickich, praktyczną wiedzę naszych absolwentów oraz partnerów, zapewni Uczelni ogromne wsparcie i stanie się skutecznym organem pomocniczym w budowaniu przewagi konkurencyjnej naszych absolwentów na rynku pracy. - Mariola Ciszewska-Milinaric, Dziekan Kolegium Zarządzania w Akademii Leona Koźmińskiego.

Akademia Leona Koźmińskiego to uczelnia wyższa zorientowana na biznes, oferująca szeroką gamę programów edukacyjnych, posiadająca pełne prawa akademickie i uznawana za najlepszą szkołę biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej według rankingu „Financial Times”.

Marketing i zarządzanie marką, w praktycznie każdym swoim zakątku są dziedzinami dynamicznymi, nasyconymi technologiami i ciągłą transformacją. Wyzwanie, przed którym stoi Uczelnia, to stałe dostarczanie jak najbardziej aktualnej i adekwatnej wiedzy, i kształcenie najlepszych specjalistów płynnie poruszających się w pełnym spektrum możliwości komunikacyjnych z konsumentami.

Dagmara Plata-Alf, Przewodnicząca Rady Konsultacyjnej Marketingu i Transformacji Cyfrowej oraz Szef Studiów „Zarządzanie w środowisku wirtualnym” w Akademii Leona Koźmińskiego

Jest mi niezmiernie miło, że jako członek rady będę miał wpływ na sposób kształcenia w pełnej wyzwań przestrzeni komunikacji marketingowej. Wierzę, że projekt ten pociągnie za sobą nie tylko innowacje w sektorze edukacji, ale przede wszystkim – ułatwi podtrzymanie wysokich standardów nauczania i start na rynku pracy osobom wiążącym swoją przyszłość zawodową z marketingiem. - Rafał Wasyluk, head of EMEA Commerce Centre of Excellence w VMLY&R.

W roku 2021, w cyklicznym rankingu prowadzonym przez Financial Times, Akademia Leona Koźmińskiego znalazła się w Europie Środkowo-Wschodniej na 1. miejscu w kategorii Masters in Finance (21. na świecie) i na 2. (59. na świecie) w kategorii Masters in Management. Szczyci się również uzyskaniem trzech prestiżowych międzynarodowych akredytacji: AACSB, EQUIS i AMBA, posiadanych przez zaledwie 100 szkół biznesu na całym świecie.

Źródło: VMLY&R

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764