logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rafał Wasyluk członkiem Rady Konsultacyjnej Marketingu i Transformacji Cyfrowej Akademii Leona Koźmińskiego

  PR 12.08.2022, przeczytano 396 razy
ilustracja

Rafał Wasyluk, head of EMEA Commerce Centre of Excellence w VMLY&R, dołączył do grona członków Rady Konsultacyjnej Marketingu i Transformacji Cyfrowej Akademii Leona Koźmińskiego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rafal-wasyluk-czlonkiem-rady-konsultacyjnej-marketingu-i-transformacji-cyfrowej-akademii-leona-kozminskiego,396896,artykul.html

Celem rady jest stworzenie przestrzeni do współpracy świata nauki i biznesu w obszarze marketingu i transformacji cyfrowej w obszarach badań, promocji oraz edukacji. Członkowie rady wspierają Akademię Leona Koźmińskiego merytorycznie i konsultacyjnie w procesach aktualizowania celów nauczania oraz doskonalenia oferty dydaktycznej uczelni. Ponadto w ramach #DigiKoźmińskiHub konsultują projekty realizowane przez studentów.

Jesteśmy przekonani, że rada łącząc ekspertów akademickich, praktyczną wiedzę naszych absolwentów oraz partnerów, zapewni Uczelni ogromne wsparcie i stanie się skutecznym organem pomocniczym w budowaniu przewagi konkurencyjnej naszych absolwentów na rynku pracy. - Mariola Ciszewska-Milinaric, Dziekan Kolegium Zarządzania w Akademii Leona Koźmińskiego.

Akademia Leona Koźmińskiego to uczelnia wyższa zorientowana na biznes, oferująca szeroką gamę programów edukacyjnych, posiadająca pełne prawa akademickie i uznawana za najlepszą szkołę biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej według rankingu „Financial Times”.

Marketing i zarządzanie marką, w praktycznie każdym swoim zakątku są dziedzinami dynamicznymi, nasyconymi technologiami i ciągłą transformacją. Wyzwanie, przed którym stoi Uczelnia, to stałe dostarczanie jak najbardziej aktualnej i adekwatnej wiedzy, i kształcenie najlepszych specjalistów płynnie poruszających się w pełnym spektrum możliwości komunikacyjnych z konsumentami.

Dagmara Plata-Alf, Przewodnicząca Rady Konsultacyjnej Marketingu i Transformacji Cyfrowej oraz Szef Studiów „Zarządzanie w środowisku wirtualnym” w Akademii Leona Koźmińskiego

Jest mi niezmiernie miło, że jako członek rady będę miał wpływ na sposób kształcenia w pełnej wyzwań przestrzeni komunikacji marketingowej. Wierzę, że projekt ten pociągnie za sobą nie tylko innowacje w sektorze edukacji, ale przede wszystkim – ułatwi podtrzymanie wysokich standardów nauczania i start na rynku pracy osobom wiążącym swoją przyszłość zawodową z marketingiem. - Rafał Wasyluk, head of EMEA Commerce Centre of Excellence w VMLY&R.

W roku 2021, w cyklicznym rankingu prowadzonym przez Financial Times, Akademia Leona Koźmińskiego znalazła się w Europie Środkowo-Wschodniej na 1. miejscu w kategorii Masters in Finance (21. na świecie) i na 2. (59. na świecie) w kategorii Masters in Management. Szczyci się również uzyskaniem trzech prestiżowych międzynarodowych akredytacji: AACSB, EQUIS i AMBA, posiadanych przez zaledwie 100 szkół biznesu na całym świecie.

Źródło: VMLY&R

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dentsu Polska i Fundacja Digital University pomagają zrozumieć świat
20 września dentsu Polska wraz z Fundacją Digital University ruszają z nowym projektem edukacyjno-społecznym skierowanym do uczniów w wieku od 10 do 15 lat, nauczycieli oraz rodziców. Na kanale YouTube ukaże się seria filmów poruszających istotne i aktualne tematy ze świata digitalu. Celem przedsięwzięcia jest pomoc młodym ludziom w zrozumieniu tego, co dzieje się wokół...
11. edycja Dotykam=Wygrywam oficjalnie rozpoczęta
Kampania Dotykam=Wygrywam, promująca profilaktykę raka piersi i noszenie odpowiednio dopasowanego biustonosza, została zainaugurowana we wtorek 20 września w hotelu Double Tree by Hilton w Warszawie.
Nowe możliwości w pracy i po robocie - kampania Pracuj.pl
Od 19 września kandydaci i pracodawcy z całej Polski mogą śledzić najnowszą odsłonę kampanii „W środowisku Pracuj.pl”. Zwierzęcy bohaterowie, symbolizujący zawody i wyzwania spotykane na ścieżce kariery, powracają w animowanych spotach i w formie internetowych avatarów. Nowością towarzyszącą jesiennej kampanii jest inicjatywa „Po Robocie”, w...
W telewizji pojawił się drugi spot w ramach nowej kampanii Credit Agricole. Tym razem u boku Dawida Podsiadło występuje Jarosław pashaBiceps Jarząbkowski. Bank w spocie zachęca do wspólnej walki z nadmiarem jednorazowego plastiku. Promuje swoją kartę z ekotworzywa i premię 555 zł za otwarcie Konta dla Ciebie.
Bank Millennium zachęca do oszczędzania energii i wyłącza swoje szyldy
Bank Millennium w okresie jesienno-zimowym po godzinach pracy wyłączy tablice świetlne w swoich oddziałach oraz biurach w Warszawie, Wrocławiu i Gdańsku. Tym samym zachęca do oszczędzania i ograniczania zużycia energii elektrycznej w obliczu potencjalnych trudności na rynku energii. Działanie jest też wyrazem niezmiennej troski o środowisko naturalne i wynika z potrzeby...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764