logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rafał Wolnomiejski na czele pionu Commercial w Dentsu Aegis Network

  PR 18.03.2019, przeczytano 270 razy

1 kwietnia br. Rafał Wolnomiejski dołącza do Zarządu Dentsu Aegis Network Polska i obejmuje rolę szefa pionu Commercial. Zastąpi na tym stanowisku Arkadiusza Szulca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rafal-wolnomiejski-na-czele-pionu-commercial-w-dentsu-aegis-network,381699,artykul.html

Rafał Wolnomiejski ma ponad 20 letnie doświadczenie na rynku mediowym w Polsce. Przez ostatnie 10 lat pełnił funkcje w zarządzie w GroupM/WPP oraz w spółkach wchodzących w skład grupy. W nowej roli w Dentsu Aegis Network Polska będzie przewodził pionowi Commercial, dostarczając zintegrowane i innowacyjne rozwiązania, które budują i rozwijają marki klientów.

Pion Commercial, na czele którego od kwietnia br. stanie Rafał Wolnomiejski skupia w sobie szerokie kompetencje związane z planowaniem mediów (klasycznych i digitalowych), z marketingiem online, produkcją filmową i usługami bazującymi na big data oraz investment. Tworzą go domy mediowe Carat i Vizeum, multidyscyplinarny zespół dentsu X, Amnet zajmujący się obszarem programmatic, Amplifi odpowiedzialny za investment, iProspect skupiający kompetencje marketingu online, Dentsu Data Services - komórka analityczna zajmująca się usługami i badaniami w obszarze Big Data, studio filmowe Propeller film jak również The Story Lab – nowy podmiot zajmujący się telewizyjnymi formatami rozrywkowymi.

- Cieszę się z przyjścia Rafała. Głęboko wierzę, że bazując na dotychczasowych dokonaniach wniesie on swoje ogromne doświadczenie i energię, dzięki którym będziemy mogli kontynuować nasz proces transformacji i dostarczać naszym klientom najlepsze na rynku rozwiązania. - Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska

- W moim odczuciu Dentsu to niekwestionowany lider innowacji na polskim rynku marketingowym i świetnie dopasowany do jego realiów. Cieszę się, że dołączam do zespołu o tak olbrzymim potencjale, doświadczeniu i ambicji jak również o tak rozbudowanym zapleczu produktowym oraz technologicznym. - Rafał Wolnomiejski, nowy Chief Commercial Officer grupy Dentsu Aegis Network Polska.

Arkadiusz Szulc ustępuje ze stanowiska ze względu na decyzję o kontynuacji kariery poza strukturami Dentsu Aegis Network Polska. Szulc był związany z grupą przez 14 lat. Karierę rozpoczynał w domu mediowym Carat, kolejne lata spędził w Hypermedia/Isobar, spółce Dentsu Aegis Network i Amplifi odpowiedzialnej za obszar negocjacji, programmatic buying oraz inwestycje w content. Rok temu objął funkcję Chief Commercial Ofiicera, pełnił również rolę członka zarządu domów mediowych Carat i Vizeum.

- Dziękuję Arkowi za wieloletnią pracę i wzmocnienie kompetencji Dentsu w obszarze mediów oraz inwestycji. Dzięki niemu Pion Commercial Dentsu znajduje się dziś w bardzo dobrej kondycji i z olbrzymimi perspektywami dalszego rozwoju. - Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska

Źródło: Dentsu Aegis Network

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding: Publicumpr zmienia się w Opublikowani
Publicum PR Pracownia Dobrych Relacji jest obecna na rynku nieprzerwanie od 2010 roku. Dynamika i rozwój sprawiły, że w najbliższym czasie marka przejdzie gruntowną przemianę.
#Wybieramyprawdę – Onet z nową kampanią wizerunkową
24 czerwca rusza kampania wizerunkowa portalu Onet. Tematem wiodącym akcji są wartości i siła sprawcza prawdy w życiu każdego z nas. W kampanii Onet będzie podkreślał m.in. zagrożenia związane z kreowaniem sztucznej rzeczywistości w wirtualnym świecie, fake newsami, uzależnieniem od wszelkiego typu ekranów, czy przebywaniem w bańce informacyjnej.
Castorama: Nowa marka własna i katalog Projekt łazienka 2019
W katalogu „Projekt łazienka 2019” znajdziemy szeroki wachlarz produktów i gotowych rozwiązań, pozwalających na dostosowanie łazienki do indywidualnych potrzeb. To także pierwszy katalog sieci, w którym zaprezentowano asortyment nowej marki GoodHome. Oferta została przygotowana w oparciu o badania przeprowadzone na kilkutysięcznej grupie osób z różnych krajów, w tym 1000...
Play i zespół Mediacom dla Illuminar Gaming
Operator sieci komórkowej Play został partnerem Illuminar Gaming i rozpoczyna współpracę z zawodnikami, twórcami oraz streamerami zrzeszonymi w tej esportowej organizacji. Za wsparcie strategiczne oraz egzekucyjne projektu odpowiada zespół MediaCom Beyond Advertising.
Grupa Murapol ma nowego Ambasadora – Andrzeja Bargiela
MURAPOL, NAJLEPSZE MIEJSCA NA ŚWIECIE - to hasło przewodnie rozpoczynającej się kampanii marketingowej, podkreślające otwarcie w działalności operacyjnej dewelopera w kierunku tzw. Affordable Premium, czyli atrakcyjnej oferty osiągalnej w przystępnej cenie. To jednocześnie początek współpracy wizerunkowej i sponsorskiej z nowym Ambasadorem, bliskim ideałom GK Murapol...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764