logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rafał Wolnomiejski na czele pionu Commercial w Dentsu Aegis Network

  PR 18.03.2019, przeczytano 734 razy

1 kwietnia br. Rafał Wolnomiejski dołącza do Zarządu Dentsu Aegis Network Polska i obejmuje rolę szefa pionu Commercial. Zastąpi na tym stanowisku Arkadiusza Szulca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rafal-wolnomiejski-na-czele-pionu-commercial-w-dentsu-aegis-network,381699,artykul.html

Rafał Wolnomiejski ma ponad 20 letnie doświadczenie na rynku mediowym w Polsce. Przez ostatnie 10 lat pełnił funkcje w zarządzie w GroupM/WPP oraz w spółkach wchodzących w skład grupy. W nowej roli w Dentsu Aegis Network Polska będzie przewodził pionowi Commercial, dostarczając zintegrowane i innowacyjne rozwiązania, które budują i rozwijają marki klientów.

Pion Commercial, na czele którego od kwietnia br. stanie Rafał Wolnomiejski skupia w sobie szerokie kompetencje związane z planowaniem mediów (klasycznych i digitalowych), z marketingiem online, produkcją filmową i usługami bazującymi na big data oraz investment. Tworzą go domy mediowe Carat i Vizeum, multidyscyplinarny zespół dentsu X, Amnet zajmujący się obszarem programmatic, Amplifi odpowiedzialny za investment, iProspect skupiający kompetencje marketingu online, Dentsu Data Services - komórka analityczna zajmująca się usługami i badaniami w obszarze Big Data, studio filmowe Propeller film jak również The Story Lab – nowy podmiot zajmujący się telewizyjnymi formatami rozrywkowymi.

- Cieszę się z przyjścia Rafała. Głęboko wierzę, że bazując na dotychczasowych dokonaniach wniesie on swoje ogromne doświadczenie i energię, dzięki którym będziemy mogli kontynuować nasz proces transformacji i dostarczać naszym klientom najlepsze na rynku rozwiązania. - Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska

- W moim odczuciu Dentsu to niekwestionowany lider innowacji na polskim rynku marketingowym i świetnie dopasowany do jego realiów. Cieszę się, że dołączam do zespołu o tak olbrzymim potencjale, doświadczeniu i ambicji jak również o tak rozbudowanym zapleczu produktowym oraz technologicznym. - Rafał Wolnomiejski, nowy Chief Commercial Officer grupy Dentsu Aegis Network Polska.

Arkadiusz Szulc ustępuje ze stanowiska ze względu na decyzję o kontynuacji kariery poza strukturami Dentsu Aegis Network Polska. Szulc był związany z grupą przez 14 lat. Karierę rozpoczynał w domu mediowym Carat, kolejne lata spędził w Hypermedia/Isobar, spółce Dentsu Aegis Network i Amplifi odpowiedzialnej za obszar negocjacji, programmatic buying oraz inwestycje w content. Rok temu objął funkcję Chief Commercial Ofiicera, pełnił również rolę członka zarządu domów mediowych Carat i Vizeum.

- Dziękuję Arkowi za wieloletnią pracę i wzmocnienie kompetencji Dentsu w obszarze mediów oraz inwestycji. Dzięki niemu Pion Commercial Dentsu znajduje się dziś w bardzo dobrej kondycji i z olbrzymimi perspektywami dalszego rozwoju. - Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska

Źródło: Dentsu Aegis Network

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Zobacz mnie” – Kampania 1% Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce

Każdego roku tysiące dzieci w Polsce doświadcza przemocy i odrzucenia. Niewidoczne dla otoczenia, pozostawione bez wsparcia ze strony dorosłych, dzieci zmagają się ze swoimi problemami w poczuciu osamotnienia i bezsilności. To właśnie z myślą o nich powstała nowa kampania SOS Wiosek Dziecięcych. Akcja ma na celu zachęcanie do przekazania 1% podatku na rzecz podopiecznych...
Galeria Młociny zagra razem z Hutnikiem Warszawa
Klub sportowy Hutnik Warszawa podpisał umowę sponsoringową z Galerią Młociny. Współpraca potrwa przez rundę wiosenną sezonu 2020/2021 z możliwością jej dalszego przedłużenia. W ramach przedsięwzięcia zaplanowano m.in. aktywizację środowiska kibicowskiego poprzez szereg eventów oraz akcji promocyjnych.
Nowe Frugo Energy z kampanią Dooobry Wariat
Agencja mediowa Havas Media zwyciężyła w przetargu na obsługę kampanii TV firmy Food Care. Dziś startuje pierwsza wspólna kampania, która promuje nowe Frugo Energy.
Krakowska agencja More Bananas w lutym br. nawiązała współpracę z kolejnym klientem. Tym razem będzie odpowiedzialna za kampanię promocyjną aplikacji medycznej terapiabezsennosci.pl
Kaufland zachęca klientów do świadomego odżywiania i wprowadza nowy koncept sprzedażowy
Co czwarty Polak w trakcie pandemii ograniczył spożycie mięsa. Zaczęliśmy również sięgać po produkty nie tylko zdrowsze, ale też korzystniejsze dla naszej planety[1]. Podążając za tym trendem, Kaufland stworzył w swoich sklepach Strefy Świadomego Odżywiania, dzięki którym klienci łatwo znajdą produkty dedykowane konkretnym potrzebom żywieniowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764