logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rafał Wolnomiejski na czele pionu Commercial w Dentsu Aegis Network

  PR 18.03.2019, przeczytano 838 razy

1 kwietnia br. Rafał Wolnomiejski dołącza do Zarządu Dentsu Aegis Network Polska i obejmuje rolę szefa pionu Commercial. Zastąpi na tym stanowisku Arkadiusza Szulca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rafal-wolnomiejski-na-czele-pionu-commercial-w-dentsu-aegis-network,381699,artykul.html

Rafał Wolnomiejski ma ponad 20 letnie doświadczenie na rynku mediowym w Polsce. Przez ostatnie 10 lat pełnił funkcje w zarządzie w GroupM/WPP oraz w spółkach wchodzących w skład grupy. W nowej roli w Dentsu Aegis Network Polska będzie przewodził pionowi Commercial, dostarczając zintegrowane i innowacyjne rozwiązania, które budują i rozwijają marki klientów.

Pion Commercial, na czele którego od kwietnia br. stanie Rafał Wolnomiejski skupia w sobie szerokie kompetencje związane z planowaniem mediów (klasycznych i digitalowych), z marketingiem online, produkcją filmową i usługami bazującymi na big data oraz investment. Tworzą go domy mediowe Carat i Vizeum, multidyscyplinarny zespół dentsu X, Amnet zajmujący się obszarem programmatic, Amplifi odpowiedzialny za investment, iProspect skupiający kompetencje marketingu online, Dentsu Data Services - komórka analityczna zajmująca się usługami i badaniami w obszarze Big Data, studio filmowe Propeller film jak również The Story Lab – nowy podmiot zajmujący się telewizyjnymi formatami rozrywkowymi.

- Cieszę się z przyjścia Rafała. Głęboko wierzę, że bazując na dotychczasowych dokonaniach wniesie on swoje ogromne doświadczenie i energię, dzięki którym będziemy mogli kontynuować nasz proces transformacji i dostarczać naszym klientom najlepsze na rynku rozwiązania. - Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska

- W moim odczuciu Dentsu to niekwestionowany lider innowacji na polskim rynku marketingowym i świetnie dopasowany do jego realiów. Cieszę się, że dołączam do zespołu o tak olbrzymim potencjale, doświadczeniu i ambicji jak również o tak rozbudowanym zapleczu produktowym oraz technologicznym. - Rafał Wolnomiejski, nowy Chief Commercial Officer grupy Dentsu Aegis Network Polska.

Arkadiusz Szulc ustępuje ze stanowiska ze względu na decyzję o kontynuacji kariery poza strukturami Dentsu Aegis Network Polska. Szulc był związany z grupą przez 14 lat. Karierę rozpoczynał w domu mediowym Carat, kolejne lata spędził w Hypermedia/Isobar, spółce Dentsu Aegis Network i Amplifi odpowiedzialnej za obszar negocjacji, programmatic buying oraz inwestycje w content. Rok temu objął funkcję Chief Commercial Ofiicera, pełnił również rolę członka zarządu domów mediowych Carat i Vizeum.

- Dziękuję Arkowi za wieloletnią pracę i wzmocnienie kompetencji Dentsu w obszarze mediów oraz inwestycji. Dzięki niemu Pion Commercial Dentsu znajduje się dziś w bardzo dobrej kondycji i z olbrzymimi perspektywami dalszego rozwoju. - Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska

Źródło: Dentsu Aegis Network

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Conor Mcgregor promuje rozwiązania inwestycyjne XTB
XTB rozpoczęło właśnie nową kampanię promocyjną oferowanych przez siebie rozwiązań inwestycyjnych. W spotach reklamowych pojawił się nowy globalny ambasador marki XTB - Conor McGregor, mistrz UFC dwóch kategorii wagowych, przedsiębiorca oraz globalna ikona biznesu i sportu.
Nowa kampania marketingowa marki Fritz-kola
W nowej kampanii marketingowej „good never sleeps” (tłum. dobro nigdy nie śpi), fritz-kola przyjmuje nowe podejście do komunikacji. Marka udowadnia, że zabawa i odpowiedzialność  mogą  iść  ze sobą w parze. Po 18 latach humorystycznej i prowokacyjnej komunikacji, firma z Hamburga, dostarczającą unikalną kraftową kolę oraz lemoniady i spritzery na bazie...
„Więcej niż generator pary” – grupa Dentsu Polska z nową kampanią dla marki Philips
Grupa dentsu Polska przygotowała digitalową kampanię dla Philips Domestic Appliences –producenta elektroniki użytkowej, która promuje generatory pary z serii Philips PerfectCare 9000.
Wacom Cintiq Pro 27 – tablet ekranowy dla profesjonalistów
Wacom zaprezentował nowy tablet ekranowy o przekątnej 27” z dotykowym ekranem 4K, który odwzorowuje 99% przestrzeni AdobeRGB. Urządzenie oferowane jest w komplecie wraz z nową, ergonomiczną podstawą. Najwyższą jakość pracy ma zapewnić piórko nowej generacji Pro Pen 3.
Akademia Zdobienia Tekstyliów w API.PL – edycja JESIEŃ 2022
API.PL zaprasza na jesienną edycję Akademii Zdobienia Tekstyliów! Zapisz się i odkryj nowe inspiracje na rozwój swojego biznesu przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii druku tekstylnego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764