logo
WIADOMOŚCI

Rafał Wyszyński jako Chief Data Officer w Netsprint

Mateusz Zawiślak  PR 13.03.2018, przeczytano 143 razy

Netsprint przyspiesza i konsekwentnie realizuje strategię data-driven marketingu. Za rozwój największej w Polsce platformy DMP - Netsprint Audience - odpowiedzialny będzie Rafał Wyszyński, który z początkiem kwietnia obejmie nowo utworzone stanowisko Chief Data Officera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rafal-wyszynski-jako-chief-data-officer-w-netsprint,35766,artykul.html

Rafał Wyszyński będzie odpowiedzialny za rozbudowę i dalszy rozwój  Netsprint Audience - platformy DMP, która obecnie gromadzi i przetwarza ponad 96 mln cookies polskich internautów, przypisanych do 560 segmentów marketingowych. Na nowym stanowisku będzie odpowiadać za pozyskiwanie nowych, wysokojakościowych źródeł danych z kanałów online, a także offline.

Do głównych zadań Rafała Wyszyńskiego będzie należało także wdrożenie wspólnej oferty w obszarze danych, analityki i programmatic dla pozostałych spółek tworzących Netsprint Group (Adrino, LeadR, Email Network, WhitePress) i jej klientów. Rafał Wyszyński w ramach pełnionych obowiązków będzie integrować wiedzę technologiczną z kompetencjami obszaru data mining - jako Chief Data Officer pokieruje i połączy obecne zespoły Netsprint Audience: Data & Programmatic, na którego czele jest Paweł Kowal oraz Data Science Pawła Goduli.

Dołączenie Rafała Wyszyńskiego to kontynuacja wytyczonej strategii Netsprinta, która koncentruje się na dynamicznym rozwoju produktów i rozwiązań wykorzystujących dane.

Spółka ma w planach rozszerzenie możliwości dotarcia do użytkownika poprzez zastosowanie unikalnych algorytmów i technologii (m.in. w oparciu o machine learning).

- Dalszy rozwój branży online jest ściśle powiązany ze zrozumieniem potrzeb pojedynczego użytkownika oraz automatycznym wykorzystaniu tej wiedzy. Netsprint Group dzięki posiadaniu unikalnych danych i kompetencji, potrafi budować skuteczne  narzędzia nastawione na polepszanie indywidualnych doświadczeń konsumenta, które przekładają się na realizację celów biznesowych wydawców i marek. To sprawia, że dołączenie do Netsprint było dla mnie naturalną decyzją - komentuje Rafał Wyszyński.

Rafał Wyszyński przed dołączeniem do Netsprint, jako Practice Lead w Publicis Media kierował kilkudziesięcioosobowym departamentem specjalistycznym Global Practice DTI&AI (Data, Technology & Innovation oraz Analytics & Insight)  W ramach pełnionych obowiązków był odpowiedzialny m.in.  za wdrożenie nowych standardów pomiaru kampanii digital w Publicis Media, wprowadzanie metod machine learning w produktach analitycznych oraz merytoryczny nadzór nad zakupem programmatic. Realizował też indywidualne projekty z zakresu data-driven marketing dla klientów grupy. W latach 2013 - 2016 jako Data & Analytics Director w Starcom Mediavest Group kierował działem analityczno-badawczym, poszerzonym w 2014 roku o kompetencje technologiczne (w tym zakup programmatic). We wcześniejszych latach kariery był też związany z Media Direction Group oraz Biurem Reklamy TVP. Z branżą marketingową związany jest od 13 lat, a jego kariera od zawsze koncentrowała się na rozwoju produktów i usług zwiększających efektywność działań  marketingowych opartych na danych, analityce i technologii.

Źródło: Netsprint S.A.

www.netsprint.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Styczeń 1999. Boje o Encada: Visitronics walczy z Atrium, Océ szuka pomysłów
Rok 1999 rozpoczęliśmy – a jakże! - śledząc boje na rynku ploterów drukujących. W tym czasie nie było to jeszcze obowiązkowe wyposażenie pracowni reklamowych, z których wiele bazowało nadal na technice cięcia folii. Jednak dla obserwatorów rynku reklamy wizualnej było jasne, że przyszłość należy właśnie do drukarek wielkoformatowych. Encad był wówczas...
Firma Lexmark International, Inc. przedstawiła właśnie nową generację monochromatycznych drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych przeznaczonych dla klientów biznesowych. Produkty zostały wyposażone w najnowsze rozwiązania technologiczne, pozwalające na jedyne w swoim rodzaju połączenie niezawodności, produktywności i bezpieczeństwa.
Marka Familijne startuje z kampanią pod hasłem „Mus je schrupać”
W ramach kampanii „Mus je schrupać” emisję spotów reklamowych zaplanowano do 19 sierpnia br. w zasięgowych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN). Równolegle będą prowadzone aktywności w kanałach social media i kampania digitalowa. Przewidziano także reklamy w prasie branżowej.
Nowa Gwiazda w mieście - polska kampania przedstawicielstwa Mitsubishi
Pod hasłem "Nowa gwiazda w mieście" wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors wprowadzająca na nasz rynek odświeżony model - Mitsubishi Space Star 2018. Działania reklamowe mają na celu budowanie wizerunku modelu oraz wyróżnienie auta w oparciu o wartości marki i jego japoński charakter. Kampania została całościowo zrealizowana przez polski oddział...
Opus B: Ćwierćwiecze za nami
W tym roku świętujemy swoje 25 urodziny.
 
sobota 23.06.2018, 100 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone