logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rafał Wyszyński jako Chief Data Officer w Netsprint

  PR 13.03.2018, przeczytano 1122 razy

Netsprint przyspiesza i konsekwentnie realizuje strategię data-driven marketingu. Za rozwój największej w Polsce platformy DMP - Netsprint Audience - odpowiedzialny będzie Rafał Wyszyński, który z początkiem kwietnia obejmie nowo utworzone stanowisko Chief Data Officera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rafal-wyszynski-jako-chief-data-officer-w-netsprint,35766,artykul.html

Rafał Wyszyński będzie odpowiedzialny za rozbudowę i dalszy rozwój  Netsprint Audience - platformy DMP, która obecnie gromadzi i przetwarza ponad 96 mln cookies polskich internautów, przypisanych do 560 segmentów marketingowych. Na nowym stanowisku będzie odpowiadać za pozyskiwanie nowych, wysokojakościowych źródeł danych z kanałów online, a także offline.

Do głównych zadań Rafała Wyszyńskiego będzie należało także wdrożenie wspólnej oferty w obszarze danych, analityki i programmatic dla pozostałych spółek tworzących Netsprint Group (Adrino, LeadR, Email Network, WhitePress) i jej klientów. Rafał Wyszyński w ramach pełnionych obowiązków będzie integrować wiedzę technologiczną z kompetencjami obszaru data mining - jako Chief Data Officer pokieruje i połączy obecne zespoły Netsprint Audience: Data & Programmatic, na którego czele jest Paweł Kowal oraz Data Science Pawła Goduli.

Dołączenie Rafała Wyszyńskiego to kontynuacja wytyczonej strategii Netsprinta, która koncentruje się na dynamicznym rozwoju produktów i rozwiązań wykorzystujących dane.

Spółka ma w planach rozszerzenie możliwości dotarcia do użytkownika poprzez zastosowanie unikalnych algorytmów i technologii (m.in. w oparciu o machine learning).

- Dalszy rozwój branży online jest ściśle powiązany ze zrozumieniem potrzeb pojedynczego użytkownika oraz automatycznym wykorzystaniu tej wiedzy. Netsprint Group dzięki posiadaniu unikalnych danych i kompetencji, potrafi budować skuteczne  narzędzia nastawione na polepszanie indywidualnych doświadczeń konsumenta, które przekładają się na realizację celów biznesowych wydawców i marek. To sprawia, że dołączenie do Netsprint było dla mnie naturalną decyzją - komentuje Rafał Wyszyński.

Rafał Wyszyński przed dołączeniem do Netsprint, jako Practice Lead w Publicis Media kierował kilkudziesięcioosobowym departamentem specjalistycznym Global Practice DTI&AI (Data, Technology & Innovation oraz Analytics & Insight)  W ramach pełnionych obowiązków był odpowiedzialny m.in.  za wdrożenie nowych standardów pomiaru kampanii digital w Publicis Media, wprowadzanie metod machine learning w produktach analitycznych oraz merytoryczny nadzór nad zakupem programmatic. Realizował też indywidualne projekty z zakresu data-driven marketing dla klientów grupy. W latach 2013 - 2016 jako Data & Analytics Director w Starcom Mediavest Group kierował działem analityczno-badawczym, poszerzonym w 2014 roku o kompetencje technologiczne (w tym zakup programmatic). We wcześniejszych latach kariery był też związany z Media Direction Group oraz Biurem Reklamy TVP. Z branżą marketingową związany jest od 13 lat, a jego kariera od zawsze koncentrowała się na rozwoju produktów i usług zwiększających efektywność działań  marketingowych opartych na danych, analityce i technologii.

Źródło: Netsprint S.A.

www.netsprint.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764