logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Raheem Sterling w najnowszej odsłonie kampanii We Got Now New Balance

  PR 18.10.2021, przeczytano 676 razy
ilustracjastrzałka

New Balance kontynuuje działania w ramach globalnej kampanii We Got Now. Bohaterem najnowszej odsłony jest Raheem Sterling, podpora Manchesteru City i symbol odrodzenia piłkarskiej reprezentacji Anglii. Raheem jest ikoną kultury oraz piłkarzem, który w trakcie swojej kariery ma ogromny wpływ na innych, również poza boiskiem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/raheem-sterling-w-najnowszej-odslonie-kampanii-we-got-now-new-balance,393413,artykul.html

Zgodnie z ideą kampanii We Got Now, wszystko, co najlepsze, zaczyna się właśnie „teraz”. Dlatego Raheem Sterling nie czeka, aż jego historia sama się napisze – tworzy ją sam. Najnowszy spot zachęca, żeby działać jak Raheem: bez wahania podejmować każde wyzwanie, jednoczyć ludzi wokół siebie i wspólnie ruszać z nimi w przyszłość.

Z ulic Brent, gdzie kopał piłkę z kolegami, do światowej klasy piłkarza ­– droga Sterlinga na szczyt jest inspiracją dla całego pokolenia. Mając świat u swoich stóp, Raheem nie zapomina jednak, skąd pochodzi. Skupia się nad czymś więcej niż on sam i jego kariera. Koncentruje się na tych, którzy zastąpią go w przyszłości, oraz na pokonywaniu przeszkód, które mogłyby stanąć im na drodze.

- Możesz spędzić całe życie, czekając aż inni zrobią to, co należy. Ja wolę jednak działać i kreować zmiany, których w przeciwnym razie mógłbym nie doczekać. Wierzę, że jestem oceniany na podstawie swoich czynów, dlatego robię to co konieczne. Razem możemy zmienić dotychczasowe status quo – mówi Raheem Sterling.

Streling to jeden z największych talentów światowego futbolu, o czym świadczy jego kluczowa rola zarówno w klubie, jak i w reprezentacji Anglii. Ma jeszcze wiele celów, które chce osiągnąć na boisku, ale również poza nim, gdzie aktywnie angażuje się społecznie.

Kampania We Got Now wystartowała na początku 2020 roku. Od tego czasu ambasadorzy i sportowcy związani z New Balance prezentują inspirujące historie, których celem jest pokazanie wpływu marki na współczesny sport i kulturę. W poprzednich odsłonach wystąpili m.in.: Jaden Smith, gwiazda NBA Kawhi Leonard, mistrzyni olimpijska z Tokio Sydney McLaughlin, podpora Liverpoolu Sadio Mané czy tenisistka Coco Gauff.

Źródło: New Balance

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zenith ponownie z Obi
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrywa wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki OBI w Polsce. Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.
Super Prezenty i Persona Cars razem z misją u Świętego Mikołaja
8 grudnia osiem sportowych samochodów wyruszy w podróż do Laponii ze specjalną misją charytatywną polegającą na dostarczeniu listów do Świętego Mikołaja oraz przywiezieniu z powrotem prezentów dla dzieci – podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. W trakcie Gwiazdki z Fantazją – corocznego wydarzenia dla chorych i niepełnosprawnych dzieci,...
Streetcom dla nowego produktu STR8
Agencja Streetcom wygrała przetarg na launch nowego zapachu STR8 o nazwie GAME i odpowiada za prowadzenie social media oraz realizację kampanii Influencer marketingowej dla tej nowości.
Podsumowanie kampanię ostrzegającą przed oszustwami #Narekrutera
145 438 wiadomości ostrzegających przed oszustwami #NaRekrutera, 3,5 mln odsłon materiałów informacyjnych w internecie, 37 publikacji w mediach. Choć akcja informacyjno-edukacyjna „Nie daj się oszukać #NaRekrutera” zainicjowana przez Gi Group Holding oficjalnie się zakończyła, budowanie świadomości ryzyk związanych z poszukiwaniem pracy pozostanie dobrą...
Domowe historie w kampanii Electrolux
Electrolux startuje z nową kampanią „Domowe historie”. To kolejna odsłona działań marki zachęcających konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów w życiu codziennym. Osią kampanii jest cykl 8 filmów z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, w której popularne serialowe małżeństwo, na przykładzie sprzętów Electrolux z linii...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764