logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Raheem Sterling w najnowszej odsłonie kampanii We Got Now New Balance

  PR 18.10.2021, przeczytano 711 razy
ilustracjastrzałka

New Balance kontynuuje działania w ramach globalnej kampanii We Got Now. Bohaterem najnowszej odsłony jest Raheem Sterling, podpora Manchesteru City i symbol odrodzenia piłkarskiej reprezentacji Anglii. Raheem jest ikoną kultury oraz piłkarzem, który w trakcie swojej kariery ma ogromny wpływ na innych, również poza boiskiem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/raheem-sterling-w-najnowszej-odslonie-kampanii-we-got-now-new-balance,393413,artykul.html

Zgodnie z ideą kampanii We Got Now, wszystko, co najlepsze, zaczyna się właśnie „teraz”. Dlatego Raheem Sterling nie czeka, aż jego historia sama się napisze – tworzy ją sam. Najnowszy spot zachęca, żeby działać jak Raheem: bez wahania podejmować każde wyzwanie, jednoczyć ludzi wokół siebie i wspólnie ruszać z nimi w przyszłość.

Z ulic Brent, gdzie kopał piłkę z kolegami, do światowej klasy piłkarza ­– droga Sterlinga na szczyt jest inspiracją dla całego pokolenia. Mając świat u swoich stóp, Raheem nie zapomina jednak, skąd pochodzi. Skupia się nad czymś więcej niż on sam i jego kariera. Koncentruje się na tych, którzy zastąpią go w przyszłości, oraz na pokonywaniu przeszkód, które mogłyby stanąć im na drodze.

- Możesz spędzić całe życie, czekając aż inni zrobią to, co należy. Ja wolę jednak działać i kreować zmiany, których w przeciwnym razie mógłbym nie doczekać. Wierzę, że jestem oceniany na podstawie swoich czynów, dlatego robię to co konieczne. Razem możemy zmienić dotychczasowe status quo – mówi Raheem Sterling.

Streling to jeden z największych talentów światowego futbolu, o czym świadczy jego kluczowa rola zarówno w klubie, jak i w reprezentacji Anglii. Ma jeszcze wiele celów, które chce osiągnąć na boisku, ale również poza nim, gdzie aktywnie angażuje się społecznie.

Kampania We Got Now wystartowała na początku 2020 roku. Od tego czasu ambasadorzy i sportowcy związani z New Balance prezentują inspirujące historie, których celem jest pokazanie wpływu marki na współczesny sport i kulturę. W poprzednich odsłonach wystąpili m.in.: Jaden Smith, gwiazda NBA Kawhi Leonard, mistrzyni olimpijska z Tokio Sydney McLaughlin, podpora Liverpoolu Sadio Mané czy tenisistka Coco Gauff.

Źródło: New Balance

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764