logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rainbow: kolejna odsłona kampanii Lato 2019

  PR 15.04.2019, przeczytano 832 razy

Biuro podróży Rainbow rozpoczęło promocję Last Minute - „rabat do 50%” w ramach oferty Lato 2019.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rainbow%3A-kolejna-odslona-kampanii-lato-2019,382101,artykul.html

Reklama kontynuuje format rozpoczęty jesienią i porównuje wakacje z Rainbow do filmowej historii pełnej przeżyć. Przygotowana przez Fat Baby multimedialna kampania ma na celu przekonać Klientów, że należy się pospieszyć – bo najlepsze oferty szybko znikają!

Wybór kierunków wczasowych na Lato 2019 jest ogromny i obejmuje praktycznie cały basen Morza Śródziemnego od Portugalii po Turcję i od Bułgarii po Tunezję. Po raz pierwszy Rainbow oferuje też wypoczynek na greckich wyspach Lesbos i Kalymnos gdzie ciągle można poczuć prawdziwą grecką gościnność, a turystyczne miejscowości ciągle zachowały swój nadmorski urok. Nowością na Lato 2019 jest też orientalny Muskat w Omanie który zachwyca położeniem między górami a morzem oraz czystością i zielenią. Z dalszych kierunków klienci mogą wybrać karaibski szlagier - Dominikana z pięknymi plażami i doskonałej jakości hotelami - coś dla wszystkich którzy kochają tropikalne wyspy.

Działania promocyjne obejmują swym zasięgiem: ogólnopolską telewizję, internet, VOD, kino, OOH, materiały reklamowe w oddziałach Rainbow oraz biurach podróży sprzedających oferty touroperata. Kampania prowadzona jest na poziomie ogólnopolskim i lokalnym.

Źródło: Rainbow

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764