logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rainbow: kolejna odsłona kampanii Lato 2019

  PR 15.04.2019, przeczytano 221 razy

Biuro podróży Rainbow rozpoczęło promocję Last Minute - „rabat do 50%” w ramach oferty Lato 2019.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rainbow%3A-kolejna-odslona-kampanii-lato-2019,382101,artykul.html

Reklama kontynuuje format rozpoczęty jesienią i porównuje wakacje z Rainbow do filmowej historii pełnej przeżyć. Przygotowana przez Fat Baby multimedialna kampania ma na celu przekonać Klientów, że należy się pospieszyć – bo najlepsze oferty szybko znikają!

Wybór kierunków wczasowych na Lato 2019 jest ogromny i obejmuje praktycznie cały basen Morza Śródziemnego od Portugalii po Turcję i od Bułgarii po Tunezję. Po raz pierwszy Rainbow oferuje też wypoczynek na greckich wyspach Lesbos i Kalymnos gdzie ciągle można poczuć prawdziwą grecką gościnność, a turystyczne miejscowości ciągle zachowały swój nadmorski urok. Nowością na Lato 2019 jest też orientalny Muskat w Omanie który zachwyca położeniem między górami a morzem oraz czystością i zielenią. Z dalszych kierunków klienci mogą wybrać karaibski szlagier - Dominikana z pięknymi plażami i doskonałej jakości hotelami - coś dla wszystkich którzy kochają tropikalne wyspy.

Działania promocyjne obejmują swym zasięgiem: ogólnopolską telewizję, internet, VOD, kino, OOH, materiały reklamowe w oddziałach Rainbow oraz biurach podróży sprzedających oferty touroperata. Kampania prowadzona jest na poziomie ogólnopolskim i lokalnym.

Źródło: Rainbow

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Peppermint rozszerzyła współpracę z Nowy Adres S.A. Zespół Peppermint odpowiada za wsparcie targów MoneyDays.
Yieldbird dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Yieldbird – firma specjalizująca się zwiększaniu przychodów z reklam w modelu programmatic.
Danuta Olczyk odpowiada za komunikację They.pl
Danuta Olczyk objęła stanowisko PR & Communication Specialist w agencji marketingowej They.pl, zastępując Joannę Warszawską, która rozstała się z firmą.
Slavoj Żiżek otwiera line-up 26. edycji Golden Drum
Na scenie w Portoroż zobaczymy czterdziestu międzynarodowych prelegentów, w tym czworo Polaków. Wśród gwiazd znajdą się także Jeanette Liendo i Bogdan Draganski.
Maxcom prezentuje nowe logo
Maxcom, polska firma zajmująca się produkcją klasycznych telefonów komórkowych, przedstawiła dziś logotyp. Zmiana komunikacji wizualnej jest elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest odświeżenie wizerunku polskiego producenta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764