logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Raja: rozwiązania dla klientów w dziedzinie e-commerce i opakowań

  PR 08.12.2023, przeczytano 472 razy
ilustracja

W dzisiejszym świecie biznesu innowacje w obszarze e-commerce i opakowań stały się nieodłącznym elementem sukcesu. Firmy dostosowują się do zmieniających się trendów, aby usprawnić procesy logistyczne i pakowania, jednocześnie dbając o zrównoważony rozwój. Kluczowe staje się też zindywidualizowane podejście do klienta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/raja%3A-rozwiazania-dla-klientow-w-dziedzinie-e-commerce-i-opakowan,402393,artykul.html

Relacje biznesowe na najwyższym poziomie

Budowanie trwałych relacji z klientami nie od dziś jest jednym z kluczy do sukcesu. Firmy coraz częściej inwestują w zaawansowane systemy zbierania i analizy informacji zwrotnych od klientów. Wszystko po to, aby lepiej rozumieć i spełniać ich oczekiwania.

– W RAJA Polska stawiamy na indywidualne podejście do każdego klienta. Naszym celem jest nie tylko dostarczanie produktów, ale również wspieranie rozwoju biznesu naszych klientów, poprzez dostosowywanie oferty do ich specyficznych potrzeb - mówi Jarosław Kamiński, Dyrektor Generalny RAJA Polska.

W obliczu tych zmian, liderzy rynku dostosowują swoje strategie, aby sprostać rosnącym wyzwaniom i oczekiwaniom w zakresie innowacyjności, zrównoważonego rozwoju i budowania trwałych relacji biznesowych.

Innowacje w procesach zamówień i dostaw

Również procesy związane z zamówieniami i dostawami przechodzą znaczące zmiany. Przedsiębiorcy, wprowadzają nowoczesne rozwiązania, które usprawniają procesy składania zamówień i monitorowania dostaw. – Koncentrujemy się na dostarczaniu narzędzi, które pozwalają klientom jeszcze lepiej kontrolować procesy logistyczne i dystrybucyjne. Automatyzacja i integracja z systemami ERP klientów stają się standardem, co pozwala na bardziej efektywne zarządzanie dostawami. To kluczowy element, także naszej strategii. Z rozwiązaniem typu PunchOut, udostępnionymi katalogami lub API, zintegrowanym z narzędziem zakupowym klienta lub ERP, można uzyskać dostęp do całej wybranej oferty produktów i wynegocjowanych stawek, bezpośrednio z systemów klienta. Dla jeszcze lepszej optymalizacji zakupów możemy wdrożyć integrację EDI, dzięki czemu dokumenty handlowe, takie jak zamówienia, faktury itp., będą natychmiast przesyłane drogą elektroniczną –  kontynuuje Jarosław Kamiński.

Spersonalizowane rozwiązania dla różnych branż

Każda branża ma swoje unikalne potrzeby logistyczne i opakowaniowe. Dlatego RAJA oferuje spersonalizowane rozwiązania, dostosowane do konkretnych sektorów przemysłu, takich jak farmaceutyczny, spożywczy czy elektroniczny. To dla przykładu papier pakowy smołowany, który nadaje się do transportu morskiego lub antykorozyjny papier VCI. To podejście nie tylko spełnia specyficzne wymagania, ale także pomaga optymalizować procesy produkcyjne i logistyczne.

Innowacje w spersonalizowanych opakowaniach

Spersonalizowane opakowania stają się coraz bardziej popularne, służąc nie tylko jako narzędzia do pakowania, ale także do promocji marki. – W dzisiejszych czasach, spersonalizowane opakowania stanowią ważny element strategii marketingowej. RAJA oferuje szeroki zakres usług, od indywidualnego projektowania, po produkcję opakowań z nadrukami firmowymi. Szczególny nacisk kładziony jest na zrównoważony rozwój, oferując przyjazne dla środowiska opakowania, które jednocześnie wzmacniają identyfikację wizualną firmy. Wychodząc na przeciw oczekiwaniom klientów wprowadziliśmy nadruki cyfrowe pozwalające zamawiać mniejsze ilości – kończy Jarosław Kamiński.

W kontekście tych zmian, sektory KEP i TSL wciąż rozwijają swoje usługi, aby sprostać rosnącym wyzwaniom i oczekiwaniom klientów biznesowych. Dążenie do równowagi między innowacją a zrównoważonym rozwojem jest ambitnym, ale koniecznym sposobem, aby sprostać potrzebom współczesnego rynku.

Źródło: RAJA Polska

Dodatkowe informacje:

Grupa RAJA jest europejskim wielokanałowym dystrybutorem materiałów opakowaniowych i wyposażenia dla firm. Obecna od ponad 65 lat na rynku opakowaniowym w 19 krajach i 26 spółkach. RAJA obsługuje łącznie ponad 2 miliony klientów w Europie, od firm rozpoczynających działalność po firmy międzynarodowe, we wszystkich sektorach działalności.

RAJA Polska - polski oddział Grupy - funkcjonuje od 2010 roku, dbając o najwyższą jakość usług oraz oferując ponad 3000 produktów opakowaniowych, akcesoria do przechowywania, transportowania i zabezpieczania towarów z dostawą w 24h.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

CCL otwiera centrum zrównoważonych etykiet shrink sleeve
CCL Industries, specjalizujący się w produkcji etykiet, zabezpieczeń i opakowań, otworzył nowe centrum rozwoju zrównoważonych etykiet termokurczliwych w austriackim Dornbirn. Dostarcza ono etykiety shrink sleeve do firm w całej Europie, także w Polsce.
Koenig & Bauer’s Digital & Webfed Technology Days: druk cyfrowy i CI Flexo
Podczas eventu Koenig & Bauer’s Digital & Webfed Technology Days możliwe było zapoznanie się z nową generacją technologii druku dekoracyjnego opakowań oraz technologią fleksograficzną CI. Zaprezentowano w pracy najnowszą i najmłodszą maszynę CI flekso, której produkcja odbywa się w Wuerzburgu. Ponad 150 gości wzięło udział w wydarzeniu w Customer...
N Smith & Co użytkownikiem maszyny Agfa Onset X3 HS
Agfa poinformowała o zainstalowaniu w firmie N Smith & Co, specjalizującej się w produkcji z zastosowaniem podłoży kartonowych, pierwszej na rynku brytyjskim, w pełni zautomatyzowanej wersji maszyny drukującej Onset H3 HS.
RemaDays 2024: rozwiązania Sun Chemical na stoisku firmy Atler
Atler to polski przedstawiciel wielu globalnych marek z segmentu cyfrowego druku wielkoformatowego. Jego oferta obejmuje m.in. atramenty Sun Chemical, dedykowane produkcji w różnych technologiach: solwentowej, UV czy sublimacyjnej. Rozwiązania te były wspólnie promowane przez obie firmy podczas odbywających się niedawno targów RemaDays Warsaw 2024. Stoisko firmy Atler było jednym z...
Ellco Etikett instaluje maszynę Mark Andy Digital Series HD
Ellco Etikett – znacząca i niezależna drukarnia etykietowa z Norwegii - zainstalowała w swoim zakładzie w Gjelleråsen (k. Oslo) nową maszynę drukującą Mark Andy Digital Series HD. To hybrydowe rozwiązanie, uwzględniające techniki fleksograficzną i inkjetową, zastąpiło tu dwa urządzenia tonerowe, zapewniając – jak podkreśla kierownictwo firmy –...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764