logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rajdowe emocje w TVN Turbo

  PR 22.11.2021, przeczytano 412 razy
ilustracjastrzałka

Rajdowe emocje najlepiej smakują na żywo, ale jeśli barbórkowy wieczór postanowicie spędzić w domu, sobotnia gorączka dotrze do Was dzięki relacji TVN Turbo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rajdowe-emocje-w-tvn-turbo,393839,artykul.html

Kryterium Asów na Karowej to tradycyjne zwieńczenie rywalizacji w grudniowym, rajdowym klasyku. O statuetkę Pani Karowej powalczą najlepsze załogi w najszybszych samochodach, gwarantujące najwyższy poziom emocji i adrenaliny. To wszystko będziecie mogli zobaczyć na ekranach telewizorów, w relacji NA ŻYWO na kanale TVN Turbo.

O najwyższą jakość przekazu i komentarza zadba zespół składający się z blisko 150 osób. Do realizacji sygnału zostanie użytych ponad 20 kamer, w tym rejestrujące obraz z drona oraz z wnętrza rajdowych maszyn. Obraz dopełnią dane telemetryczne pokazujące między innymi prędkość oraz przeciążenia, jakim podlegają kierowcy i piloci wspinający się po krętej kostce na ulicy Karowej.

Studio oraz rozmowy z gośćmi poprowadzi Adam Kornacki, w strefie serwisowej wywiady będzie przeprowadzał Grzegorz Duda, a o pierwsze reakcje na mecie zapyta Krystian Plato. Swoje stanowisko na starcie odcinka specjalnego będzie miał Patryk Mikiciuk, który sprawdzi, jak wyglądają ostatnie sekundy przed wciśnięciem pedału gazu.

Prawdziwi fani rajdów samochodowych będą mieli okazję przyjrzeć się także rywalizacji w Barbórce Legend. Tę część Kryterium Karowa skomentuje Krystian Plato, a bezpośredni przekaz będzie można śledzić na kanale YouTube oraz Facebooku TVN Turbo już od godziny 17:15.

Relacja z Karowej NA ŻYWO, na antenie TVN Turbo, rozpocznie się 4 grudnia, o godzinie 18:15.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wyniki badania Mediapanel za listopad 2022
Poniżej prezentujemy szczegółowe zagregowane miesięczne dane pochodzące z badania internetu: rankingi wydawców i witryn internetowych oraz aplikacji. Prezentujemy również zestawienie audytowanych playerów audio i wideo – ich wyniki pokazujemy w agregacji do grup mediowych, biorących udział w badaniu.
Warner Bros. Discovery w Polsce podejmuje działania w celu ograniczania emisji CO2e i zwiększenia oszczędności energii elektrycznej. Do 31 marca 2023 r. organizacja będzie prowadzić pilotażowy program pracy zdalnej w piątki – w te dni firma będzie dążyć do maksymalnego zredukowania zużycia energii w swoich budynkach. Po okresie trzech miesięcy nadawca zweryfikuje...
5 grudnia br., redakcja magazynu Media i Marketing Polska opublikowała wyniki raportu „Biura Reklamy 2022”. W badaniu realizowanym przez Kantar Polska na zlecenie redakcji magazynu „Media Marketing Polska”, Biuro Reklamy Ringier Axel Springer Polska zdobyło pierwsze miejsce i tytuł „Biura Reklamy Internetowej Roku”...
Stacje TVN Warner Bros. Discovery były w listopadzie najchętniej wybieranymi kanałami przez widzów. TVN - najpopularniejszy kanał ogólnotematyczny nadawcy - znalazł się na czele rankingu Big5. Natomiast stacje TVN24, TVN Style oraz TVN Turbo zdobyły w minionym miesiącu największe udziały w widowni w swoich kategoriach tematycznych. TVN24 BiS oraz Metro osiągnęły...
Miesięcznik Architektura-murator wraz z m.st. Warszawą i ZODIAKIEM Warszawskiem Pawilonem Architektury zapraszają na Archikolaże - wystawę z okazji 40-lecia pracy Ewy P. Porębskiej w mediach architektonicznych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764