logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

R&D w Kamikaze bierze na warsztat analitykę online-offline

  PR 05.04.2017, przeczytano 541 razy

Wraz z początkiem 2017 roku agencja Kamikaze rozpoczęła prace przy projekcie badawczo-rozwojowym wykorzystującym innowacyjne rozwiązania z zakresu analityki oraz marketing automation.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/randd-w-kamikaze-bierze-na-warsztat-analityke-online-offline,32055,artykul.html

Agencja zbada doświadczenia konsumenta online i offline tak, aby na dalszych etapach dostarczyć rozwiązania wspierające swoich klientów w strategicznym kształtowaniu relacji między e-commerce a siecią sprzedaży tradycyjnej. Pomoże w tym zautomatyzowany system, który będzie finalnym produktem projektu.

- Działania rozpoczęliśmy od znalezienia partnerów, z którymi zbierzemy informacje potrzebne do zbudowania sprawnego systemu. Następnie odnajdziemy dokładnie te dane, które pozwalają na personalizację doświadczenia klienta i drogi, podczas której ma kontakt z marką. Sprawdzimy co, jak i kiedy konsumenci kupują lub czego poszukują zarówno w sieci, jak i stacjonarnie. Na podstawie tej wiedzy zbadamy, które zależności oraz uwarunkowania przełożą się na najskuteczniejsze usprawnienie sprzedaży. Dzięki właściwej analizie będziemy potrafili stworzyć dedykowane rozwiązanie, które jednocześnie zwiększy zadowolenie klienta i jego całkowitą wartość w czasie – mówi Piotr Nadarkiewicz, Head of Research&Development w Kamikaze.

W przedsięwzięciu najistotniejsze jest połączenie wymiarów online i offline – tak, by mogły wspólnie działać jak najefektywniej, zapewniając konsumentowi zindywidualizowany i dostosowany do jego potrzeb przekaz. W projekcie oprócz pracy na danych, pojawia się wiele trendów i nowości technologicznych m.in. rozwiązania w modelu marketing automation, a także wykorzystanie beaconów.

- To nie jest projekt o beaconach. To projekt o zachowaniach konsumentów – dodaje Michał Ryszkiewicz, dyrektor zarządzający Kamikaze. - Beacony tylko dostarczą nam danych, które skutecznie uzupełnią customer journey o precyzyjne dane z offline.

Projekt ma charakter badawczy i perspektywa ta jest tutaj kluczowa. Na dalszych etapach Kamikaze skonfrontuje wyniki badań z doświadczeniem ekspertów z innych działów agencji oraz z wybranymi Klientami, tak aby mieć pewność, że wypracowane rozwiązanie sprawdzi się w praktyce.

Projekt dofinansowany jest z Funduszy Europejskich.

Źródło: KAMIKAZE

www.kamikaze.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764