logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rani Raad pokieruje działalnością komercyjną CNN Worldwide

  PR 12.05.2020, przeczytano 489 razy
ilustracja

Rani Raad awansował na globalne stanowisko prezesa CNN Commercial i będzie odpowiedzialny za nawiązywanie nowych kontaktów biznesowych oraz poprawienie jakości współpracy komercyjnej z partnerami na całym świecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rani-raad-pokieruje-dzialalnoscia-komercyjna-cnn-worldwide,386983,artykul.html

CNN centralizując zarządzanie i strategię działalności komercyjnej wdraża bardziej zintegrowane, sprawne oraz globalne podejście do oceny potrzeb rynku, opracowywanych rozwiązań i współpracy z partnerami.

Aby w pełni osiągnąć założone cele oraz kontynuować komercyjne sukcesy marki w ciągu najbliższej dekady, Rani Raad będzie ściśle współpracować z działem Sales and International w WarnerMedia w zakresie działalności reklamowej i dystrybucyjnej, a także prowadzić międzynarodowy biznes poprzez CNN International Commercial. Raad będzie czuwał również nad optymalizacją bezpośrednich przychodów CNN Worldwide i maksymalizował komercyjny potencjał rozwoju nowych produktów.

Od tej chwili Raad bezpośrednio podlega Jeffowi Zuckerowi, który obejmuje stanowiska Chairman, WarnerMedia News and Sports oraz President w CNN Worldwide.

– To jest idealny czas na to, aby platformy CNN Worldwide generowały dla nas bardziej strategiczne przychody. Jestem pewien, że poprzez zaangażowanie Raniego i odpowiednie dostosowanie jego zespołu do reszty organizacji CNN, możemy pracować jeszcze efektywniej. Ta zmiana z pewnością stworzy też nowe możliwości współpracy z naszymi klientami na całym świecie – powiedział Jeff Zucker.

Rani Raad pracuje dla CNN od 22 lat, a swoją karierę w firmie rozpoczął w Nowym Jorku. W trakcie tego czasu obejmował szereg wysokich, międzynarodowych stanowisk w CNN i WarnerMedia. W 2013 roku, w ramach uruchomienia CNN International Commercial (CNNIC) połączył wszystkie obszary współpracy komercyjnej CNN poza Stanami Zjednoczonymi, obejmujące reklamę, patronaty, sprzedaż i licencjonowanie treści, reklamę zewnętrzną, marketing, a także dział ds. widowni i danych. Od tego czasu Raad jako prezes CNNIC rozwinął działalność stacji, wprowadzając międzyplatformowe rozwiązania oraz opartą na danych strategię, dające większe możliwości cyfrowe – tak, aby dostosować usługi do szerokiego zakresu potrzeb odbiorców w ponad 200 krajach na całym świecie.

– Nigdy dotąd nie widziałem, żeby stacja CNN była tak znacząca i wpływowa – zarówno w USA, jak i na arenie międzynarodowej. Okres zmian strukturalnych na rynku mediów, zwiększone zapotrzebowanie na sprawdzone wiadomości, a także wpływ COVID-19 na gospodarkę zasadniczo zmieniają sposób, w jaki powinniśmy współpracować z naszymi partnerami. Mając na uwadze wysoką jakość naszej marki, zaawansowane rozwiązania, a także ogólnoświatowy zasięg stacji, ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej wydaje się umożliwienie naszym partnerom – gdziekolwiek się oni znajdują – większego i szybszego dostępu do pełnego zestawu usług CNN – powiedział Rani Raad.

Źródło: CNN International Commercial

www.commercial.cnn.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764