logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ranking aplikacji oraz domen

  PR 22.09.2016, przeczytano 608 razy

Zespół Spicy Mobile dzięki badaniu Mobience, udostępnia miesięczne rankingi aplikacji oraz domen mobilnych. Poniżej aktualizacja danych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ranking-aplikacji-oraz-domen,30008,artykul.html

Top 10 aplikacji

Aplikacja YouTube nadal wiedzie prym w rankingu uzyskując ponad 70% zasięgu. Jednak porównując z poprzednim miesiącem, w sierpniu osiągnęła nieco niższe wyniki po względem liczby wywołań oraz średniego czasu użytkowania (ponad 7 godzin miesięcznie na Mobinautę – czyli użytkownika urządzeń mobilnych). Zaraz po YouTube, na podium uplasowały się aplikacje: Facebook z wyższym zasięgiem o ok. 4% oraz Messenger z ok. 6% wzrostem. Zmiany pojawiają się na końcu listy Top10. Z miejsca 9 spadła aplikacja Skype. Na jej miejsce w sierpniu wskakuje WhatsApp Messenenger. 

Top 10 domen

W sierpniu domena Google.pl z wyższym zasięgiem. Ranking 10 domen układa się podobnie jak w lipcu. Delikatnie zmieniają się zasięgi procentowe, jednak w żadnym wypadku nie są to duże różnice. Na miejscu 2 i 3 Facebook i Google.com, dalej Onet.pl, Wp.pl oraz Allegro.pl. W sierpniu wyraźne zyskała domena OLX, awansując z miejsca 12 na 9 w rankingu Top10.

Top 5 aplikacji video

Na pierwszym miejscu nadal YouTube, z nieco wyższym zasięgiem 70% zasięgu. Dalej Player razem z Playerem HD z zasięgiem 5,81. Trzecie miejsce należy do aplikacji Ipla, na 4 pojawia się Videostar Plus, natomiast na 5 awansowała aplikacja TVP Stream + tvp.pl. W rankingu TOP10 za sierpień pojawia się także aplikacja HBO GO Poland, Horizon Go. W sierpniu do dziesiątki nie zakwalifikowała się aplikacja Cda Player, oraz SuperFilm.pl - filmy i seriale.

Źródło: Spicy Mobile

www.spicymobile.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764