logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Ranking cytowań - listopad 2016

  PR 19.12.2016, przeczytano 614 razy
ilustracjastrzałka

Z opracowania wynika, że liderem cytowań wśród dzienników ogólnopolskich została Gazeta Wyborcza (142), za nią: Rzeczpospolita (96) oraz Przegląd Sportowy (84). Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu znalazł się Polska The Times (22), na drugim – Dziennik Polski (10), a na trzecim – Głos Wielkopolski (7). Wśród tygodników ogólnopolskich najczęściej cytowano Politykę (46), wSieci (43) i Newsweek Polskę (37).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ranking-cytowan---listopad-2016,30877,artykul.html

Ranking cytowań

Dzienniki ogólnopolskie   

W listopadzie liderem zestawienia w grupie dzienników ogólnopolskich została Gazeta Wyborcza (142).

Publicyści najczęściej odwoływali się do tekstu pt. „Agent rządu w Trybunale. Skąd luka w życiorysie sędziego Muszyńskiego?”. „W życiorysie, który przedstawił sejmowej komisji sprawiedliwości (opiniowała jego kandydaturę do TK), Muszyński pomija lata 90” – czytamy w GW. Drugie miejsce zajęła Rzeczpospolita (96), a na trzecim uplasował się Przegląd Sportowy (84).  Na kolejnych pozycjach znalazły się: Super Express (52), Fakt (32), Gazeta Polska Codziennie (18), Nasz Dziennik (16), Puls Biznesu (14), Trybuna (1).

Dzienniki regionalne

Wśród dzienników regionalnych na pierwszej pozycji uplasował się Polska The Times (22). Drugie miejsce należało do Dziennika Polskiego (10), a na trzecim miejscu znalazł się Głos Wielkopolski (7).

Tygodniki ogólnopolskie

Wśród tygodników ogólnopolskich na pierwszej pozycji znalazła się Polityka (46). Często cytowano fragmenty artykułu Marcina Kołodziejczyka pt. „Jezus Królem Polski”. Publicyści żywo komentowali podtytuł „Od soboty Królem Polski jest Jezus Chrystus. Prezydentem pozostaje Andrzej Duda”. Drugie miejsce w naszym rankingu zajął tygodnik wSieci (43), a trzecie – Newsweek Polska (37).

Ranking cytowań i informacji

Dzienniki ogólnopolskie

Wśród dzienników ogólnopolskich najczęściej pisano o Gazecie Wyborczej (295). Na drugim miejscu znalazła się Rzeczpospolita (121), a na trzecim Super Express (102). Najwięcej informacji tradycyjnie pojawiło się na temat Gazety Wyborczej (153). 

Dzienniki regionalne

Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu znalazł się Polska The Times (32), na drugim Głos Wielkopolski (20), a na trzecim Dziennik Polski (13). Najwięcej informacji pojawiło się na temat dziennika Głos Wielkopolski (13).

Tygodniki ogólnopolskie

Wśród tygodników ogólnopolskich na pierwszym miejscu znalazła się Polityka (92), na drugim Newsweek Polska (78), a na trzecim Tygodnik Powszechny (62). Najwięcej informacji pojawiło się na temat Polityki (46).

Źródło: NEWTON Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764