logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ranking cytowań w grudniu 2018

  PR 17.01.2019, przeczytano 195 razy
ilustracjastrzałka

Z opracowania wynika, że liderem cytowań wśród dzienników ogólnopolskich została Gazeta Wyborcza (234), za nią: Rzeczpospolita (131) oraz Super Express (127). Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu znalazł się Polska The Times (11), na drugim – Dziennik Zachodni (10), a na trzecim – Gazeta Krakowska (9). Wśród tygodników ogólnopolskich najczęściej cytowano Newsweek Polskę (66), Politykę (30) i Wprost (29).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ranking-cytowan-w-grudniu-2018,380840,artykul.html

Ranking cytowań

Dzienniki ogólnopolskie

W grudniu liderem zestawienia w grupie dzienników ogólnopolskich została Gazeta Wyborcza (234).  Najczęściej odwoływano się do artykułów dotyczących raportu o sytuacji Spółdzielczych Kas Oszczędnościowo-Kredytowych w drugim kwartale 2018 roku, które zostały opublikowane na stronach KNF. Jak wskazuje gazeta, powołując się na anonimowego informatora „aż 78 proc. pieniędzy, którymi dysponują SKOK-i (depozyty klientów), jest ulokowanych w kasach wykazujących straty”. Drugie miejsce zajęła Rzeczpospolita (131), a na trzecim uplasował się Super Express (127). Na kolejnych pozycjach znalazły się: Fakt (77), Przegląd Sportowy (55), Nasz Dziennik (48), Dziennik Gazeta Prawna (45), Puls Biznesu (20), Gazeta Polska Codziennie (5), Parkiet (2), Trybuna (2).

Dzienniki regionalne

Wśród dzienników regionalnych na pierwszej pozycji uplasował się Polska The Times (11). Drugie miejsce należało do Dziennika Zachodniego (10), a na trzecim miejscu znalazła się Gazeta Krakowska (9).

Tygodniki ogólnopolskie

Wśród tygodników ogólnopolskich na pierwszej pozycji znalazł się Newsweek Polska (66). Przy okazji niedawnego odkrycia przez pracowników marketów kokainy w bananach dziennikarze cytowali artykuł Wojciecha Cieśli, który ukazał się rok temu w Newsweeku na temat korzyści jakie czerpią policjanci z tzw. narkobiznesu. Jeden z bohaterów tego artykułu, warszawski policjant, opowiadał wówczas: „Zdarza się, że ludzie z patroli łapią jakiegoś gnoja, ma przy sobie towar i kasę, więc mówią: pół na pół i spierdalaj. Towar rozprowadzają im znajomi dilerzy. Albo sami wciągną. Kto najwięcej? Powiem tak: jednostki siłowe. Inna sytuacja: chwytasz dilera, ma przy sobie osiem paczek. Na komendzie wpisujesz, że miał sześć. Dwie zabierasz dla siebie. Proste. Wszyscy wiedzą, nikt o tym nie rozmawia”. Drugie miejsce w naszym rankingu zajęła Polityka (30), a trzecie należało do – Wprost (29).

Ranking cytowań i informacji

Dzienniki ogólnopolskie

Wśród dzienników ogólnopolskich najczęściej pisano o Gazecie Wyborczej (261). Na drugim miejscu znalazł się Super Express (140), a na trzecim Rzeczpospolita (139). Najwięcej informacji pojawiło się na temat Gazety Wyborczej (27).  

Dzienniki regionalne

Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu znalazł się Głos Wielkopolski i Polska The Times (12), na drugim Dziennik Zachodni (11), a na trzecim Dziennik Bałtycki (9). Najwięcej informacji pojawiło się na temat dziennika Głos Wielkopolski (6).

Tygodniki ogólnopolskie

Wśród tygodników ogólnopolskich na pierwszym miejscu znalazł się tygodnik Newsweek Polska (79), na drugim Polityka (51), a na trzecim Wprost (32). Najwięcej informacji pojawiło się na temat Polityki (21).

Źródło: NEWTON Media

www.newtonmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rynek z roku na rok zaskakuje innowacjami technologicznymi w urządzeniach mobilnych, które nierzadko już mają lepsze parametry niż komputery. Mimo to, wciąż wielu użytkowników nie wyobraża sobie przelewania pieniędzy czy robienia zakupów przez aplikację mobilną.  Wydawać by się mogło, że nic nie jest w stanie zdominować desktopu… i tu mamy niespodziankę! Grupa...
Firma Meetrics opublikowała swój kwartalny raport „Viewability Benchmark Report”, dotyczący widoczności reklam na poszczególnych rynkach europejskich, w tym w Polsce. Polska z wynikiem Viewability na poziomie 58 proc. wzmocniła swoją pozycję na tle innych rynków europejskich. Meetrics w raporcie za II kwartał br. po raz pierwszy zaprezentował szczegółowe dane pokazujące dla...
Wyszukanie hasła w Google pochłania tyle dwutlenku węgla, co zagotowanie wody
Transmisja i oglądanie filmów online generuje 300 mln ton dwutlenku węgla rocznie. Wysyłanie dziesiątek wiadomości e-mail dziennie, szybkie dzwonienie na WhatsApp, przesyłanie zdjęć do chmury, oglądanie krótkiego klipu na YouTube to tylko część codziennego cyfrowego życia. Niewiele osób zdaje sobie jednak sprawę z tego, że odbija się to na całym środowisku. O ile np....
Największe firmy technologiczne zapłacą w UE podatek cyfrowy
– Giganci technologiczni, który działają w oparciu o cyfrowe modele biznesowe, monopolizują rynek. Prowadzą działalność, która wyklucza skutecznie pojawianie się innowacyjnych rozwiązań – podkreśla Katarzyna Królak-Wyszyńska, prezes Innovatika. Tylko w 2018 roku aż 60 firm z listy Fortune 500 nie płaciło podatków w USA. Raje podatkowe istnieją także w Unii...
W pierwszej połowie br. wydawcy prasowi, we współpracy z Kolporterem, zorganizowali ponad 570 różnego rodzaju akcji promocyjnych. Promowano zarówno nowe tytuły, jak i te będące już w sprzedaży.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764