logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ranking cytowań w grudniu 2018

  PR 17.01.2019, przeczytano 423 razy
ilustracjastrzałka

Z opracowania wynika, że liderem cytowań wśród dzienników ogólnopolskich została Gazeta Wyborcza (234), za nią: Rzeczpospolita (131) oraz Super Express (127). Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu znalazł się Polska The Times (11), na drugim – Dziennik Zachodni (10), a na trzecim – Gazeta Krakowska (9). Wśród tygodników ogólnopolskich najczęściej cytowano Newsweek Polskę (66), Politykę (30) i Wprost (29).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ranking-cytowan-w-grudniu-2018,380840,artykul.html

Ranking cytowań

Dzienniki ogólnopolskie

W grudniu liderem zestawienia w grupie dzienników ogólnopolskich została Gazeta Wyborcza (234).  Najczęściej odwoływano się do artykułów dotyczących raportu o sytuacji Spółdzielczych Kas Oszczędnościowo-Kredytowych w drugim kwartale 2018 roku, które zostały opublikowane na stronach KNF. Jak wskazuje gazeta, powołując się na anonimowego informatora „aż 78 proc. pieniędzy, którymi dysponują SKOK-i (depozyty klientów), jest ulokowanych w kasach wykazujących straty”. Drugie miejsce zajęła Rzeczpospolita (131), a na trzecim uplasował się Super Express (127). Na kolejnych pozycjach znalazły się: Fakt (77), Przegląd Sportowy (55), Nasz Dziennik (48), Dziennik Gazeta Prawna (45), Puls Biznesu (20), Gazeta Polska Codziennie (5), Parkiet (2), Trybuna (2).

Dzienniki regionalne

Wśród dzienników regionalnych na pierwszej pozycji uplasował się Polska The Times (11). Drugie miejsce należało do Dziennika Zachodniego (10), a na trzecim miejscu znalazła się Gazeta Krakowska (9).

Tygodniki ogólnopolskie

Wśród tygodników ogólnopolskich na pierwszej pozycji znalazł się Newsweek Polska (66). Przy okazji niedawnego odkrycia przez pracowników marketów kokainy w bananach dziennikarze cytowali artykuł Wojciecha Cieśli, który ukazał się rok temu w Newsweeku na temat korzyści jakie czerpią policjanci z tzw. narkobiznesu. Jeden z bohaterów tego artykułu, warszawski policjant, opowiadał wówczas: „Zdarza się, że ludzie z patroli łapią jakiegoś gnoja, ma przy sobie towar i kasę, więc mówią: pół na pół i spierdalaj. Towar rozprowadzają im znajomi dilerzy. Albo sami wciągną. Kto najwięcej? Powiem tak: jednostki siłowe. Inna sytuacja: chwytasz dilera, ma przy sobie osiem paczek. Na komendzie wpisujesz, że miał sześć. Dwie zabierasz dla siebie. Proste. Wszyscy wiedzą, nikt o tym nie rozmawia”. Drugie miejsce w naszym rankingu zajęła Polityka (30), a trzecie należało do – Wprost (29).

Ranking cytowań i informacji

Dzienniki ogólnopolskie

Wśród dzienników ogólnopolskich najczęściej pisano o Gazecie Wyborczej (261). Na drugim miejscu znalazł się Super Express (140), a na trzecim Rzeczpospolita (139). Najwięcej informacji pojawiło się na temat Gazety Wyborczej (27).  

Dzienniki regionalne

Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu znalazł się Głos Wielkopolski i Polska The Times (12), na drugim Dziennik Zachodni (11), a na trzecim Dziennik Bałtycki (9). Najwięcej informacji pojawiło się na temat dziennika Głos Wielkopolski (6).

Tygodniki ogólnopolskie

Wśród tygodników ogólnopolskich na pierwszym miejscu znalazł się tygodnik Newsweek Polska (79), na drugim Polityka (51), a na trzecim Wprost (32). Najwięcej informacji pojawiło się na temat Polityki (21).

Źródło: NEWTON Media

www.newtonmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764