logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Ranking cytowań w październiku 2018

  PR 21.11.2018, przeczytano 685 razy
ilustracjastrzałka

Z opracowania wynika, że liderem cytowań wśród dzienników ogólnopolskich została Gazeta Wyborcza (216), za nią: Rzeczpospolita (150) oraz Fakt (101).  Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu znalazły się Dziennik Polski, Dziennik Bałtycki, Polska The Times (11), na drugim – Gazeta Krakowska i Gazeta Wrocławska (6), a na trzecim – Dziennik Łódzki (5).  Wśród tygodników ogólnopolskich najczęściej cytowano Do Rzeczy (49), Politykę (47)  i Tygodnik Powszechny (40).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ranking-cytowan-w-pazdzierniku-2018,380225,artykul.html

Ranking cytowań

Dzienniki ogólnopolskie

W październiku liderem zestawienia w grupie dzienników ogólnopolskich została Gazeta Wyborcza (216). Najczęściej odwoływano się do artykułów dotyczących sprawy związanej z Towarzystwem Chrystusowym. W styczniu 2018 roku poznański Sąd Okręgowy wydał wyrok nakazujący zapłacić Towarzystwu Chrystusowemu odszkodowanie w wysokości miliona złotych na rzecz ofiary księdza Romana, pani Katarzyny. O sprawie jako pierwsza poinformowała „Gazeta Wyborcza”. Sąd Apelacyjny w Poznaniu uznał, że kobiecie należy się odszkodowanie. Od wyroku odwołał się adwokat Krzysztof Wyrwa, pełnomocnik Chrystusowców, który uważa, że zakon nie powinien ponosić odpowiedzialności za czyny księży. Drugie miejsce zajęła Rzeczpospolita (150), a na trzecim uplasował się Fakt (101). Na kolejnych pozycjach znalazły się: Super Express (64), Dziennik Gazeta Prawna (44), Przegląd Sportowy (30), Puls Biznesu (17), Gazeta Polska Codziennie (11), Nasz Dziennik i Parkiet (4), Trybuna (1).

Dzienniki regionalne

Wśród dzienników regionalnych na pierwszej pozycji uplasowały się Dziennik Polski, Dziennik Bałtycki, Polska The Times (11). Drugie miejsce należało do dziennika Gazety Krakowskiej i Gazety Wrocławskiej (6), a na trzecim miejscu znalazł się Dziennik Łódzki (5).

Tygodniki ogólnopolskie

Wśród tygodników ogólnopolskich na pierwszej pozycji znalazło się Do Rzeczy (49). Najczęściej cytowano artykuł pt. „Jaki przegrał Warszawę nie z własnej winy”:  "PSL, który ledwo przeżyło PiS-owską ofensywę, raczej nie będzie się garnęło do współpracy. Z racji historycznych trudno też będzie zbudować koalicję PiS i SLD. Każdy, kto posiada elementarną wiedzę na temat polskiej polityki, zdaje sobie sprawę z tego, że Czarzastemu bliżej do Schetyny niż do Kaczyńskiego. Prędzej więc SLD dołączy do Koalicji Obywatelskiej niż do Zjednoczonej Prawicy. Powstanie szerokiego antypisowskiego frontu - od liberałów przez ludowców do lewicy postkomunistycznej - jest możliwe. Byłoby to szalenie trudne, ale z pewnością łatwiejsze niż koalicja PiS z SLD". Drugie miejsce w naszym rankingu zajęła Polityka (47), a trzecie należało do – Tygodnika Powszechnego (40).

Ranking cytowań i informacji

Dzienniki ogólnopolskie

Wśród dzienników ogólnopolskich najczęściej pisano o Gazecie Wyborczej (251). Na drugim miejscu znalazła się Rzeczpospolita (171 ), a na trzecim Super Express (72). Najwięcej informacji pojawiło się na temat Gazety Wyborczej (35).  

Dzienniki regionalne

Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu znalazł się Dziennik Łódzki (17), na drugim Dziennik Bałtycki (16), a na trzecim Dziennik Polski (15). Najwięcej informacji pojawiło się na temat Dziennika Łódzkiego (12).

Tygodniki ogólnopolskie

Wśród tygodników ogólnopolskich na pierwszym miejscu znalazł się tygodnik Polityka i Tygodnik Powszechny (58), na drugim Do Rzeczy (55), a na trzecim Newsweek Polska (48). Najwięcej informacji pojawiło się na temat Tygodnika Powszechnego (18).

Źródło: NEWTON Media

www.newtonmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764