logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ranking cytowań w styczniu 2019

  PR 25.02.2019, przeczytano 208 razy
ilustracjastrzałka

Z opracowania wynika, że liderem cytowań wśród dzienników ogólnopolskich została Gazeta Wyborcza (284), za nią: Rzeczpospolita (191) oraz Super Express (130). Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu znalazł się Dziennik Bałtycki (38), na drugim – Gazeta Krakowska (11), a na trzecim –Głos Wielkopolski i Dziennik Polski (7). Wśród tygodników ogólnopolskich najczęściej cytowano Politykę (33), Newsweek Polskę (32) i Tygodnik Powszechny (31).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ranking-cytowan-w-styczniu-2019,381373,artykul.html

Ranking cytowań

Dzienniki ogólnopolskie

W styczniu liderem zestawienia w grupie dzienników ogólnopolskich została Gazeta Wyborcza (284).  Najczęściej odwoływano się do artykułu pt. „Taśmy Kaczyńskiego” z 30 stycznia: „»Kaczyński mnie oszukał« - twierdzi Gerald Birgfellner, austriacki przedsiębiorca związany z rodziną Jarosława Kaczyńskiego. I składa zawiadomienie do prokuratury. Chce zapłaty za prace zlecone przy projekcie budowy w Warszawie przez spółkę Srebrna dwóch »wież bliźniaków«”. Drugie miejsce zajęła Rzeczpospolita (191), a na trzecim uplasował się Super Express (130). Na kolejnych pozycjach znalazły się: Przegląd Sportowy (126), Fakt (116), Dziennik Gazeta Prawna (67), Nasz Dziennik (11), Puls Biznesu (11), Parkiet (11), Gazeta Polska Codziennie (2), Trybuna (1).

Dzienniki regionalne

Wśród dzienników regionalnych na pierwszej pozycji uplasował się Dziennik Bałtycki (38). Drugie miejsce należało do Gazety Krakowskiej (11), a na trzecim miejscu znalazł się Głos Wielkopolski i Dziennik Polski (7).

Tygodniki ogólnopolskie

Wśród tygodników ogólnopolskich na pierwszej pozycji znalazła się Polityka (33). Dziennikarze odwoływali się najczęściej do artykułu pt. „Dziki plan”, który ukazał się 16 stycznia na temat polowania na dziki w ramach rządowego planu walki z ASF. Drugie miejsce w naszym rankingu zajął  Newsweek Polska (32), a trzecie należało do – Tygodnika Powszechnego (31).

Ranking cytowań i informacji

Dzienniki ogólnopolskie

Wśród dzienników ogólnopolskich najczęściej pisano o Gazecie Wyborczej (309). Na drugim miejscu znalazła się Rzeczpospolita (191), a na trzecim Super Express (142). Najwięcej informacji pojawiło się na temat Gazety Wyborczej (25).  

Dzienniki regionalne

Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu znalazł się Dziennik Bałtycki (41), na drugim Gazeta Pomorska (18), a na trzecim Gazeta Krakowska (13). Najwięcej informacji pojawiło się na temat Gazety Pomorskiej (13).

Tygodniki ogólnopolskie

Wśród tygodników ogólnopolskich na pierwszym miejscu znalazł się tygodnik Newsweek Polska (41), na drugim Polityka (39), a na trzecim Sieci (36). Najwięcej informacji pojawiło się na temat Newsweek Polska i Sieci (9).

Źródło: NEWTON Media Sp. z o.o.

www.newtonmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ekstraklasa uruchamia platformę streamingową rozgrywek
Ekstraklasa S.A. rusza ze swoim największym projektem technologicznym - własną platformą OTT (ang. Over The Top). Wobec zyskujących na popularności serwisów umożliwiających oglądanie seriali, filmów i programów telewizyjnych online, w piłce nożnej to innowacja, a platforma Ekstraklasy jest jednym z pierwszych projektów tego typu. Nowy serwis streamingowy...
Empik Bilety i Going. zbudowały platformę biletową 360
W rok po włączeniu Going. do Grupy Empik zakończył się pierwszy etap budowy największej pod względem zasięgu multikanałowej platformy biletowej w Polsce. Wyjątkowy charakter projektu opiera się na innowacyjnych rozwiązaniach Going. oraz doświadczeniu i sile marki Empik, które wspólnie tworzą miks kompetencji w zakresie dystrybucji biletów, całościowej...
Wygoda w stylu glamour - jakich mebli szukają Polacy w wyszukiwarce Google
Nowych mebli szukamy najczęściej… w fotelu. Badania Google wskazują, że polski konsument na tropie wyposażenia wnętrz inspiracji szuka głównie w internecie – surfując w sieci za pomocą telefonu lub w domu z rodziną i przyjaciółmi. Interesują nas styl glamour, eleganckie toaletki, ale również wygodne fotele.
Jak wynika z danych Gartnera, do 2020 r. ponad 50% średnich i dużych przedsiębiorstw wdroży chatboty produktowe. Oznacza to, że użytkownicy Internetu będą coraz częściej wchodzić w interakcje z komputerem, a nie pracownikiem biura obsługi klienta, aby rozwiązać dany problem lub zadać pytanie. Ponadto analitycy przewidują, że w biznesie do 2022 r. 70% tzw. białych...
Ponad połowa firm chce strony www przystosowanej do smartfonów
Firmy coraz częściej zlecają specjalistom kompleksowe wykonanie dedykowanej strony internetowej. Powinna ona pozwalać właścicielowi na edytowanie treści i posiadać formularz kontaktowy. Widoczna jest też świadomość wzrostu ruchu mobilnego w internecie – 57% poszukujących wykonawcy strony www interesuje się wersją na urządzenia mobilne  – wynika z analizy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764