logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ranking cytowań w styczniu 2019

  PR 25.02.2019, przeczytano 1062 razy
ilustracjastrzałka

Z opracowania wynika, że liderem cytowań wśród dzienników ogólnopolskich została Gazeta Wyborcza (284), za nią: Rzeczpospolita (191) oraz Super Express (130). Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu znalazł się Dziennik Bałtycki (38), na drugim – Gazeta Krakowska (11), a na trzecim –Głos Wielkopolski i Dziennik Polski (7). Wśród tygodników ogólnopolskich najczęściej cytowano Politykę (33), Newsweek Polskę (32) i Tygodnik Powszechny (31).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ranking-cytowan-w-styczniu-2019,381373,artykul.html

Ranking cytowań

Dzienniki ogólnopolskie

W styczniu liderem zestawienia w grupie dzienników ogólnopolskich została Gazeta Wyborcza (284).  Najczęściej odwoływano się do artykułu pt. „Taśmy Kaczyńskiego” z 30 stycznia: „»Kaczyński mnie oszukał« - twierdzi Gerald Birgfellner, austriacki przedsiębiorca związany z rodziną Jarosława Kaczyńskiego. I składa zawiadomienie do prokuratury. Chce zapłaty za prace zlecone przy projekcie budowy w Warszawie przez spółkę Srebrna dwóch »wież bliźniaków«”. Drugie miejsce zajęła Rzeczpospolita (191), a na trzecim uplasował się Super Express (130). Na kolejnych pozycjach znalazły się: Przegląd Sportowy (126), Fakt (116), Dziennik Gazeta Prawna (67), Nasz Dziennik (11), Puls Biznesu (11), Parkiet (11), Gazeta Polska Codziennie (2), Trybuna (1).

Dzienniki regionalne

Wśród dzienników regionalnych na pierwszej pozycji uplasował się Dziennik Bałtycki (38). Drugie miejsce należało do Gazety Krakowskiej (11), a na trzecim miejscu znalazł się Głos Wielkopolski i Dziennik Polski (7).

Tygodniki ogólnopolskie

Wśród tygodników ogólnopolskich na pierwszej pozycji znalazła się Polityka (33). Dziennikarze odwoływali się najczęściej do artykułu pt. „Dziki plan”, który ukazał się 16 stycznia na temat polowania na dziki w ramach rządowego planu walki z ASF. Drugie miejsce w naszym rankingu zajął  Newsweek Polska (32), a trzecie należało do – Tygodnika Powszechnego (31).

Ranking cytowań i informacji

Dzienniki ogólnopolskie

Wśród dzienników ogólnopolskich najczęściej pisano o Gazecie Wyborczej (309). Na drugim miejscu znalazła się Rzeczpospolita (191), a na trzecim Super Express (142). Najwięcej informacji pojawiło się na temat Gazety Wyborczej (25).  

Dzienniki regionalne

Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu znalazł się Dziennik Bałtycki (41), na drugim Gazeta Pomorska (18), a na trzecim Gazeta Krakowska (13). Najwięcej informacji pojawiło się na temat Gazety Pomorskiej (13).

Tygodniki ogólnopolskie

Wśród tygodników ogólnopolskich na pierwszym miejscu znalazł się tygodnik Newsweek Polska (41), na drugim Polityka (39), a na trzecim Sieci (36). Najwięcej informacji pojawiło się na temat Newsweek Polska i Sieci (9).

Źródło: NEWTON Media Sp. z o.o.

www.newtonmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764