logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ranking Polskich Blogów Podróżniczych 2018

  PR 05.02.2019, przeczytano 535 razy

Już po raz trzeci na blogu CroLove.pl został opublikowany Ranking Polskich Blogów Podróżniczych, który jest zestawieniem 500 najlepiej widocznych blogów o tej tematyce w Google. Kto znalazł się w pierwszej piątce? Jak rozumieć zestawienie i jak korzystać z rankingu?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ranking-polskich-blogow-podrozniczych-2018,381106,artykul.html

Kto jest autorem rankingu?

Zestawienie tworzone jest przez Wojtka Tylusia – autora bloga podróżniczego o Chorwacji (CroLove.pl) i specjalistę SEO. Ranking powstał w oparciu o dane Senuto – narzędzia wspierającego efektywny marketing w wyszukiwarkach. Pod uwagę wzięto współczynnik widoczności poszczególnych blogów w Google, a także liczbę słów kluczowych w TOP3, TOP10 i TOP50 wyników wyszukiwania.

Blogi najlepiej widoczne w Google

Co to znaczy, że ranking uwzględnia „blogi najlepiej widoczne w Google”? Krótko mówiąc, są to te serwisy, które w polskim Google widoczne są na największą liczbę słów kluczowych, na jak najwyższych pozycjach. Dzięki temu generują wysoki ruch na stronę z wyników wyszukiwania, a więc w poszukiwaniu informacji na dany temat najwięcej użytkowników trafi właśnie do nich.

W porównaniu z ubiegłym rokiem nastąpiło pewne przetasowanie w pierwszej piątce rankingu. Z drugiego miejsca, na lidera awansował blog gdziewyjechac.pl, z kolei pozycje roadtripbus.pl i przedreptacswiat.pl wzrosły odpowiednio aż o 7 i 8 miejsc w górę.

TOP5 blogów podróżniczych w Polsce*:

  1. Gdziewyjechac.pl
  2. Roadtripbus.pl
  3. Przedreptacswiat.pl
  4. Tasteaway.pl
  5. Wszedobylscy.pl

Co ciekawe, w tegorocznym zestawieniu znalazło się aż 125 nowych blogów, które w poprzedniej edycji nie zostały uwzględnione lub nie zmieściły się w TOP 500.

Jak korzystać z rankingu?

Zastosowanie rankingu jest bardzo szerokie. Przede wszystkim pomaga on autorom-blogerom sprawdzić ich sytuację w Google na tle innych blogów. To z pewnością duża motywacja i sprawdzian dla ponoszonych wysiłków. Dodatkowo blogi, które znajdują się w czołówce rankingu, stają się pewnego rodzaju wzorem do naśladowania. Wiedząc, kto jest dobry, wiemy, kim się inspirować.

Kolejnym beneficjentem rankingu są czytelnicy blogów podróżniczych, a więc osoby, które planują własne wyjazdy w kraju czy na świecie. Przeglądając ranking, możemy poznać wielu ciekawych, nieznanych nam dotąd autorów i w czeluściach Internetu odnaleźć treści, które nas interesują.

Ranking ten jest też świetną ściągawką dla agencji marketingowych lub marketingowców pracujących w branży turystycznej. Lista blogów najlepiej widocznych w Google jest przecież gotowym zestawieniem influencerów i mikroinfluencerów.

  • Pełne zestawienie blogów oraz pełna metodologia wykorzystana przy tworzeniu rankingu dostępne są TUTAJ

Źródło: Senuto

www.senuto.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764