logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rankomat.pl dołącza do IAB Polska

  PR 12.08.2019, przeczytano 142 razy

Rankomat.pl od 2008 roku pomaga w znalezieniu najlepszych ubezpieczeń, a obecnie także produktów finansowych i GSM. To największa w Polsce porównywarka polis OC dla kierowców i innych ubezpieczeń (podróży, mieszkania, NNW, na życie i zdrowie) oraz pożyczek i smartfonów w kilkunastu firmach jednocześnie. Klienci mogą w kilka minut znaleźć konkurencyjne oferty, a doradcy pomagają w znalezieniu optymalnego rozwiązania i zaoszczędzeniu na rachunku – nawet o połowę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rankomat.pl-dolacza-do-iab-polska,383567,artykul.html

- Od początku naszej działalności stawiamy na rozwój mobilny, umożliwiając naszym klientom porównanie, a następnie zakup ubezpieczenia, produktów finansowych i telekomunikacyjnych. Coraz częściej dokonujemy zakupu produktów czy usług właśnie przez Internet, na urządzeniach, które mamy pod ręką. Rankomat.pl umożliwia zawarcie polisy, wzięcie pożyczki czy zakup smartfona z dowolnego miejsca z dostępem do sieci. Nasza obecność w IAB to udział w kreowaniu dobrych praktyk dla branży marketingu internetowego oraz rynku afiliacyjnego. Mamy realny wkład w tworzenie norm i zasad oraz edukację rynku usług online. Chcemy na jeszcze lepszym poziomie dostarczać sprawdzone narzędzia dla użytkowników, dbając równocześnie o prowadzenie biznesu zgodnie z dobrymi obyczajami, które stanowi IAB. - mówi Tomasz Kroplewski, kierownik ds. rozwoju sprzedaży w Rankomat.pl

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Neolt – włoska jakość urządzeń do post-produkcji
Neolt specjalizuje się w produkcji urządzeń i akcesoriów do wielkoformatowej post-produkcji. Z tej włoskiej, rodzinnej fabryki z tradycjami, wychodzą na cały świat profesjonalne laminatory, piły, trymery automatyczne i wiele innych… sprytnych i ułatwiających pracę urządzeń.
Influencerzy testują produkty Aldi
ALDI rozwija kolejny etap kampanii marketingowej, która rozpoczęła się we wrześniu tego roku pod hasłem RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI. Głównymi bohaterami kampanii są produkty marek własnych, a do ich testowania zapraszani są klienci i influencerzy.
Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT wygrała przetarg na prowadzenie profili marki Tymbark – lidera na rynku soków, nektarów i napojów – w mediach społecznościowych.
Czytaj PL – ponad 130 tysięcy przeczytanych książek w miesiąc
Ponad 130 tysięcy – tyle książek pobrali w tym roku uczestnicy akcji Czytaj PL, pobijając jednocześnie o prawie 50 procent rekord poprzedniej edycji. Polacy czytali od Islandii aż po Antarktydę – plakaty z kodami QR można było znaleźć na 4 kontynentach, w 14 krajach, blisko 1000 miejscowościach w Polsce i 28 miejscach za granicą. Aż 50 tysięcy osób specjalnie pobrało...
Iluminacje świąteczne z Polski od Kanady po Austarilę
Od mroźnego kanadyjskiego Quebecu po australijskie gorące Perth – Multidekor po raz kolejny rozświetla mapę świata! Z fabryki w Piastowie ruszyły dziesiątki tirów po brzegi zapakowanych zimowymi, świetlnymi ozdobami, które by rozjaśnić przestrzenie Paryża, Moskwy czy Madrytu pokonają ponad 45 tysięcy kilometrów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764