logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rankomat.pl dołącza do IAB Polska

  PR 12.08.2019, przeczytano 402 razy

Rankomat.pl od 2008 roku pomaga w znalezieniu najlepszych ubezpieczeń, a obecnie także produktów finansowych i GSM. To największa w Polsce porównywarka polis OC dla kierowców i innych ubezpieczeń (podróży, mieszkania, NNW, na życie i zdrowie) oraz pożyczek i smartfonów w kilkunastu firmach jednocześnie. Klienci mogą w kilka minut znaleźć konkurencyjne oferty, a doradcy pomagają w znalezieniu optymalnego rozwiązania i zaoszczędzeniu na rachunku – nawet o połowę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rankomat.pl-dolacza-do-iab-polska,383567,artykul.html

- Od początku naszej działalności stawiamy na rozwój mobilny, umożliwiając naszym klientom porównanie, a następnie zakup ubezpieczenia, produktów finansowych i telekomunikacyjnych. Coraz częściej dokonujemy zakupu produktów czy usług właśnie przez Internet, na urządzeniach, które mamy pod ręką. Rankomat.pl umożliwia zawarcie polisy, wzięcie pożyczki czy zakup smartfona z dowolnego miejsca z dostępem do sieci. Nasza obecność w IAB to udział w kreowaniu dobrych praktyk dla branży marketingu internetowego oraz rynku afiliacyjnego. Mamy realny wkład w tworzenie norm i zasad oraz edukację rynku usług online. Chcemy na jeszcze lepszym poziomie dostarczać sprawdzone narzędzia dla użytkowników, dbając równocześnie o prowadzenie biznesu zgodnie z dobrymi obyczajami, które stanowi IAB. - mówi Tomasz Kroplewski, kierownik ds. rozwoju sprzedaży w Rankomat.pl

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764