logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rankomat.pl nowym partnerem Kanału Sportowego

  PR 17.10.2022, przeczytano 384 razy

Multiporównywarka rankomat.pl to nowy partner największego kanału dotyczącego sportu na polskim YouTube. Wielomilionowa społeczność Kanału Sportowego skorzysta na atrakcjach przygotowanych przez markę. – Nigdy nie chcemy być pustym logotypem na ekranie, tylko dawać fanom wartość. Tak będzie też tym razem – podkreśla Dawid Pożoga, CMO w rankomat.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rankomat.pl-nowym-partnerem-kanalu-sportowego,397625,artykul.html

Współpraca, skupiona wokół dwóch programów: „Meczu Dnia” oraz „Hejtparków” pomeczowych, ruszyła z początkiem września. Rankomat.pl jest partnerem ocen pomeczowych, statystyk i porównań piłkarzy. Od lat liczby stają się coraz ważniejsze w sporcie, a odpowiednie korzystanie z nich pozwala lepiej zrozumieć wydarzenia boiskowe. Eksperci, doświadczeni dzięki pracy dla multiporównywarki i korzystający z jej mocy, będą wspierać dziennikarzy Kanału Sportowego przy opracowywaniu liczb atrakcyjnych dla fanów. Współpraca nie jest przypadkowa. Rankomat.pl i Kanał Sportowy mają zbliżoną, męską grupę docelową, a przedstawiciele marki partnerskiej nie ukrywają, że ich użytkownicy w dużej mierze są fanami KS, którzy regularnie śledzą to medium i cenią jego dziennikarzy.

– Rankomat.pl chce towarzyszyć w życiowych wyborach, ale też codziennej rozrywce. Kluczem współpracy nie jest po prostu branding, tylko szukanie sposobu na dostarczenie widzom i użytkownikom realnej wartości. Już teraz wspieramy KS w poszukiwaniu ciekawostek bazujących na świecie liczb i porównań, ale to dopiero początek szerokich działań. Przygotujemy dla widzów Kanału Sportowego specjalne oferty w naszym ekosystemie, a w bliskiej przyszłości zamierzamy wspólnie z Kanałem Sportowym zorganizować konkurs dla kibiców reprezentacji Polski oraz zabawę, która będzie ich dodatkowo animować w trakcie mundialu. Wspólnie połączymy racjonalną analizę ze sportowymi emocjami – mówi Dawid Pożoga, Chief Marketing Officer w rankomat.pl.

– Światy sportu i liczb naturalnie się łączą. Dzisiejsze rozmowy o sporcie to często nie tylko dyskusje o własnych odczuciach, ale też pogłębione analizy oparte na danych. Zarówno media, jak i trenerzy czy managerowie w dzisiejszych czasach dostali do ręki potężną broń, która pomaga w lepszym zrozumieniu świata sportu. Tą bronią są właśnie liczby. Cieszymy się bardzo, że w tym zakresie wesprze nas lider rynku w swoim segmencie. To dla nas kolejny powód do dumy, że uznane marki widzą wartość we współpracy z Kanałem Sportowym – podkreśla prezes Kanału Sportowego Maciej Sawicki.

Źródło: Arskom Sport Brokers Sp. z o. o.

www.arskom.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764