
Multiporównywarka internetowa rankomat.pl już od 15 lat pomaga oszczędzać, doradzając w wyborze polis ubezpieczeniowych oraz usług finansowych. Z okazji swojego jubileuszu, marka przygotowała kampanię reklamową której częścią jest spot telewizyjny z udziałem Hubera Urbańskiego – ambasadora marki. Z okazji jubileuszu, rankomat.pl przygotował również niespodzianki dla klientów.
Choć początkowo marka rankomat.pl kojarzona była głównie z ubezpieczeniami, dziś nie bez powodu jest nazywana multiporównywarką. Najnowsza kampania opowiada historię Ani, która przytłoczona liczbą ofert ubezpieczeniowych i finansowych i ich rozproszenia, boryka się z wyborem najlepszej oferty. Wówczas z pomocą przychodzi rankomat.pl, który oferuje możliwość porównania i zakupu produktów nie tylko z sześciu linii ubezpieczeniowych takich jak komunikacyjna, nieruchomości, podróży, życia i NNW szkolnego, ale także trzech linii finansowych jak konta bankowe, kredyty, pożyczki czy lokaty. Ogromne, bo aż 15-letnie doświadczenie marki w tym zakresie daje klientom pewność, że analizy ofert będą rzetelne i podpowiedzą najlepsze rozwiązanie.
- Przez 15 lat obecności na rynku działalność rankomat.pl istotnie ewoluowała. W najnowszej kampanii podkreślamy, że trzymamy rękę na pulsie, systematycznie poszerzając ofertę zgodnie z aktualnymi potrzebami rynku i klientów. Nasza porównywarka w ciągu kilku minut dostarcza propozycje produktów ubezpieczeniowych i finansowych dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów, co sprawia, że proces decyzyjny jest znacznie krótszy niż poprzez samodzielne poszukiwania. Oznacza to wygodę, oszczędność czasu oraz pieniędzy - komentuje Dawid Pożoga, CMO rankomat.pl
W kampanii rankomat.pl udowadnia, jak łatwo za jego pośrednictwem wybrać najlepiej dopasowaną ofertę, niezależnie od potrzeb klienta. A dzieje się tak dlatego, że cały ciężar porównania ofert zarówno ubezpieczeniowych jak i z zakresu finansów, rankomat.pl bierze na siebie. Klient otrzymuje zatem w kilka minut rekomendacje najlepszych dla niego ofert. Oprócz 30 sekundowego spotu telewizyjnego rankomat.pl przygotował kreacje do dwóch linii produktowych, które będą publikowane na kanale YT porównywarki a także w social mediach, Internecie i na stronie internetowej.
Marka zachęca do śledzenia jej kanałów w mediach społecznościowych oraz strony internetowej, gdzie począwszy od 15 września udostępniane będą informacje o niespodziankach oraz konkursach oraz aktywnościach konsumenckich dla klientów z okazji 15-lecia.
Źródło: Rankomat.pl