logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rankomat.pl rusza z kampanią z okazji 15-lecia

  PR 14.09.2023, przeczytano 244 razy
ilustracja

Multiporównywarka internetowa rankomat.pl już od 15 lat pomaga oszczędzać, doradzając w wyborze polis ubezpieczeniowych oraz usług finansowych. Z okazji swojego jubileuszu, marka przygotowała kampanię reklamową której częścią jest spot telewizyjny z udziałem Hubera Urbańskiego – ambasadora marki. Z okazji jubileuszu, rankomat.pl przygotował również niespodzianki dla klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rankomat.pl-rusza-z-kampania-z-okazji-15-lecia,401379,artykul.html

Choć początkowo marka rankomat.pl  kojarzona była głównie z ubezpieczeniami, dziś nie bez powodu jest nazywana multiporównywarką. Najnowsza kampania opowiada historię Ani, która przytłoczona liczbą ofert ubezpieczeniowych i finansowych i ich rozproszenia, boryka się z wyborem najlepszej oferty. Wówczas z pomocą przychodzi rankomat.pl, który oferuje możliwość porównania i zakupu produktów nie tylko z sześciu linii ubezpieczeniowych takich jak komunikacyjna, nieruchomości, podróży, życia i NNW szkolnego, ale także trzech linii finansowych jak konta bankowe, kredyty, pożyczki czy lokaty. Ogromne, bo aż 15-letnie doświadczenie marki w tym zakresie daje klientom pewność, że analizy ofert będą rzetelne i podpowiedzą najlepsze rozwiązanie.

- Przez 15 lat obecności na rynku działalność rankomat.pl istotnie ewoluowała. W najnowszej kampanii podkreślamy, że trzymamy rękę na pulsie, systematycznie poszerzając ofertę zgodnie z aktualnymi potrzebami rynku i klientów. Nasza porównywarka w ciągu kilku minut dostarcza propozycje produktów ubezpieczeniowych i finansowych dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów, co sprawia, że proces decyzyjny jest znacznie krótszy niż poprzez samodzielne poszukiwania. Oznacza to wygodę, oszczędność czasu oraz pieniędzy - komentuje Dawid Pożoga, CMO rankomat.pl

W kampanii rankomat.pl udowadnia, jak łatwo za jego pośrednictwem wybrać najlepiej dopasowaną ofertę, niezależnie od potrzeb klienta. A dzieje się tak dlatego, że cały ciężar porównania ofert zarówno ubezpieczeniowych jak i z zakresu finansów, rankomat.pl bierze na siebie. Klient otrzymuje zatem w kilka minut rekomendacje najlepszych dla niego ofert. Oprócz 30 sekundowego spotu telewizyjnego rankomat.pl przygotował kreacje do dwóch linii produktowych, które będą publikowane na kanale YT porównywarki a także w social mediach, Internecie i na stronie internetowej.

Marka zachęca do śledzenia jej kanałów w mediach społecznościowych oraz strony internetowej, gdzie począwszy od 15 września udostępniane będą informacje o niespodziankach oraz konkursach oraz aktywnościach konsumenckich dla klientów z okazji 15-lecia.

Źródło: Rankomat.pl

www.rankomat.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie rynku upominków reklamowych PIAP – zmiany, trendy, narzędzia marketingowe
Polska Izba Artykułów Promocyjnych PIAP zaprasza przedstawicieli branży marketingowej do wzięcia udziału w dwóch badaniach, które rzucą światło na branżę artykułów promocyjnych jako skutecznego narzędzia marketingowego oraz omówią jej perspektywy w obliczu zmian w gospodarce – edycja 2023.
Roland DG Versastudio BN2: nowe plotery dla małych firm
Roland DG, producent wielkoformatowych ploterów atramentowych i drukująco-tnących, ogłosił wprowadzenie do swojej oferty atramentowych ploterów drukująco-tnących VersaSTUDIO BN2-20 i BN2-20A. Wraz z tą premierą firma Roland DG zamierza zdemokratyzować profesjonalną produkcję grafiki, zapewniając biurom domowym i małym firmom dostęp do najnowocześniejszej technologii druku, na...
Marka Krispol podjęła współpracę z Aluprof w kampanii pod hasłem Cichy luksus
Mniej znaczy więcej – taką zasadą kierował się Ludwig Mies van der Rohe, prekursor minimalizmu w architekturze. Definicja luksusu zmienia się tak, jak ewoluuje świat wokół nas. Kiedyś luksus był synonimem przepychu i zamożności. Dziś wyróżnikiem dobrego gustu w architekturze jest zrównoważone budownictwo, najwyższa jakość zastosowanych materiałów oraz indywidualnie...
Barceló Warsaw Powiśle pokazuje wnętrza z historycznymi artefaktami
Hotel Barceló Warsaw Powiśle zaprezentował się w pełnej odsłonie. 151 pokoi, jeden z najpiękniejszych widoków na wschodnią panoramę Warszawy prosto z zewnętrznego basenu na dachu, a przede wszystkim – unikalne wnętrza, w których poszczególne elementy nawiązują do kompleksu Elektrowni Powiśle, którego hotel jest częścią. Oświetlenie...
Ogromny świetlny kalejdoskop na rynku Manufaktury – Light Move Festiwal
Tradycyjnie Manufaktura włącza się w trasę Light Move Festiwalu. Tym razem, na Rynku Włókniarek Łódzkich stanie monumentalna instalacja świetlno-muzyczna, która rozświetli zabytkowe, ceglane budynki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764