logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Raodowita - Odkryj swoją prawdziwą naturę. Nowy spot

  PR 06.06.2024, przeczytano 355 razy
ilustracjastrzałka

Marka naturalnej wody mineralnej Rodowita z Roztocza otwiera sezon nową kampanią marketingową: „Rodowita. Odkryj swoją prawdziwą naturę”. Nowa komunikacja ilustruje wielowymiarowość natury ludzkiej i inspiruje do życia w zgodzie ze sobą, ze swoim naturalnym rytmem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-raodowita---odkryj-swoja-prawdziwa-nature.-nowy-spot,404517,artykul.html

Rodowita rozumie współczesne wyzwania i pragnienia konsumentów. Marka podkreśla, że wzorzec piękna nie jest jeden, a naturalność i życie w zgodzie ze swoim światem wewnętrznym są cenniejsze niż podążanie za wykreowanymi ideałami. Wymaga to sporej determinacji, ale też wewnętrznej siły. Łyk Rodowitej z głębokiego roztoczańskiego źródła pozwala uzupełnić poziom naturalnej siły, poczuć orzeźwienie i działać dalej.

W nowym spocie przedstawiamy historie różnych kobiet, w różnym wieku, a każda z nich prowadzi życie o zupełnie innej dynamice. Bohaterki wyróżniają się cechami, które charakteryzują także wilczyce – są mądre, odważne, ale także rodzinne i opiekuńcze. Wilcza metafora i inspiracja dziką naturą są kontynuacją komunikacji Rodowitej przy jednoczesnym jej odświeżeniu np. poprzez mocną scenę otwarcia, kiedy główna bohaterka ścina włosy na krótko.

Emocjonalny charakter fabuły ma na celu przyciągnąć uwagę nowych konsumentów, a także odnowić świadomość marki wśród obecnych.
Nowa komunikacja w naturalny sposób ma także zachęcić konsumentów do zaproszenia natury do ich życia za pomocą wody mineralnej Rodowitej, dostępnej w wariantach: niegazowanym, delikatnie gazowanym oraz gazowanym, jak również w wielu formatach: 1,5 l, 1 l, 0,6 l oraz 1 l i 0,6 l z korkiem sportowym.

W ramach nowej kampanii powstał także spot do kultowej promocji konsumenckiej „WILCZKI RODOWITA”, w której za zakup wody Rodowitej i rejestrację dowodów zakupu na www.wilczki-rodowita.pl konsumenci otrzymują za darmo maskotki wilczków. W ramach tegorocznej akcji „WILCZKI” Rodowita przeznacza część dochodu z akcji Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę na rzecz działań niosących pomoc dzieciom.

Koncepcję kreatywną oraz opracowanie spotów reklamowych przygotowała agencja Havas Engage, za produkcję odpowiada dom produkcyjny Dynamo, za postprodukcję studio Delapost. Reżyserię emocjonalnej historii powierzono Marysi Makowskiej, której spoty reklamowe to nie tylko piękne obrazy, ale także pięknie i odważnie opowiedziane historie. W ramach nowej kampanii powstały spoty 30- i 15-sekundowe, 8-sekundowy billboard sponsorski oraz materiały promocyjne digital. Za zakup mediów do nowej kampanii odpowiada dom mediowy Starcom.

Źródło: Havas PR Warsaw

havas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

PSPR Day 2024 pod hasłem „Back to the Future”
Najbardziej aktualne case studies z branży PR, debata ekspercka oraz studio podcastowe - znamy program PSPR Day 2024, konferencji merytorycznej Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Wydarzenie odbędzie się w piątek,18 października 2024 r. w Warszawie. W jubileuszowym, trzydziestym roku funkcjonowania organizacji, coroczne spotkanie branży PR odbędzie się pod hasłem Back to the...
Ambasadorzy marki Kontakt-Simon z wizytą w siedzibie Simon w Barcelonie
Barcelona, miasto pełne architektonicznych perełek, artystycznych inspiracji i innowacyjnego ducha, stała się miejscem wyjątkowej wizyty dla Ambasadorów marki Kontakt-Simon. W stolicy Katalonii, gdzie tradycja łączy się z nowoczesnością, ambasadorzy mieli okazję nie tylko zgłębić historię i innowacje marki Simon, ale również czerpać inspirację z najnowszych...
Rebranding Greencell: bliżej stylu życia odbiorców
Użytkownicy akcesoriów do ładowania sygnowanych znakiem Greencell odkryją swoją ulubioną markę w nowej, bardziej przystępnej odsłonie. Producent rozwiązań usprawniających codzienne aktywności zaprezentował właśnie efekty rebrandingu, napędzanego hasłem Smarter Everyday! 
Jesienna kampania marki Profi: To jest ten smak!
Marka Profi, lider* na rynku pasztetów w Polsce, wkracza w jesień z nową kampanią mediową prowadzoną pod hasłem „TO JEST TEN SMAK!”. Celem zaplanowanych działań jest zaprezentowanie odświeżonej identyfikacji marki oraz wzbudzenie zainteresowania młodszej grupy konsumentów. Kampania, która rozpoczęła się z początkiem października br., nawiązuje...
Czas na gotowe zupy! - jesienna kampania JemyJemy
Marka JemyJemy, lider* na rynku zup gotowych z półki, wraz z początkiem października rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię mediową, obejmującą OOH, digital, social media oraz aktywności w punktach sprzedaży. Celem zaplanowanych działań jest dalsze budowanie świadomości, rozpoznawalności oraz wizerunku marki jako nowoczesnej i podążającej za trendami rynkowymi.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764