logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Raport Dentsu Aegis Network Polska: People based marketing. Kolejna moda czy konieczność?

  PR 27.11.2018, przeczytano 475 razy

Grupa Dentsu Aegis Network Polska opublikowała raport z badań nad trendem people based marketingu (PBM). Materiał „People based marketing. Kolejna moda czy konieczność?” to pierwsze w Polsce tak kompleksowe opracowanie wyjaśniające popularność działań komunikacyjnych skierowanych do konkretnych odbiorców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/raport-dentsu-aegis-network-polska%3A-people-based-marketing.-kolejna-moda-czy-koniecznosc,380305,artykul.html

- Obserwując współczesne trendy w zakresie komunikacji marek z konsumentami, nietrudno zauważyć koncentrację na człowieku. Na prawdziwy sukces mają szanse tylko te firmy, które poświęcą odpowiednią uwagę swojemu finalnemu klientowi, czyli konsumentowi, kupującemu produkty danej marki. Poznanie potrzeb swoich klientów oraz zaadresowanie spersonalizowanej komunikacji za pomocą odpowiednich narzędzi nie jest już modą a koniecznością, której oczekują konsumenci. Planujemy cyklicznie analizować zmieniające się trendy i stan transformacji firm, z którymi mamy przyjemność pracować. - Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska

W raporcie zaprezentowano opinie ekspertów Dentsu Aegis Network Polska, a także firm takich jak: Adobe, Salesforce, IBM, Adform, Netsprint czy Laurens Coster. Publikacja przedstawia kilka perspektyw trendu komunikacji skierowanej do konkretnych osób oraz wyzwania przed którymi stoją polskie firmy mające w planach transformację biznesu w kierunku klienta. Nie zabrakło też perspektywy prawnej i spojrzenia na PBM przez pryzmat ochrony danych osobowych i RODO. Po raz pierwszy publikowane są w nim wyniki diagnozy dojrzałości polskich firm w obszarze people based marketingu, przeprowadzonej na blisko 100 przedsiębiorstwach, za pomocą autorskiego narzędzia Dentsu Aegis Network Polska, CRM Maturity Model.

- W dobie personalizacji komunikacji, koncentracji na potrzebach konsumenta, ale również wyzwań, które narzuca wdrożenie RODO, to właśnie trend people based marketingu zyskuje na sile. Raport prezentuje nie tylko stan jego upowszechnienia, ale i stopień implementacji w polskich firmach reprezentujących różnorodne branże, np. telekomunikację czy automotive. - Agnieszka Jaworska, CRM Stack Leader w Dentsu Aegis Network Polska i współtwórczyni raportu

- O trendzie PBM wiele mówi się w Polsce i na świecie, brakuje jednak dodefiniowania, o co tak naprawdę w nim chodzi. Dlatego też podjęliśmy się tego wyzwania stworzenia raportu zbierającego w jednym miejscu trendy, oczekiwania konsumentów, wyzwania przed którymi stoją firmy, możliwości technologiczne oraz kierunki rozwoju. - Mikołaj Twardowski, DATA Stack Leader w Dentsu Aegis Network Polska, który współtworzył raport

„People based marketing. Kolejna moda czy konieczność?” jest pierwszym z cyklu raportów Dentsu Aegis Network Polska, związanych z zagadnieniami z pogranicza nowoczesnej komunikacji marketingowej oraz nowych technologii.

  • Raport jest dostępny do pobrania TUTAJ [dostęp po zalogowaniu]

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
Lech przedłuża umowę z agencją Cut The Mustard
Marka Lech przedłuża umowę i kontynuuje współpracę z agencją kreatywną Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy Agencji z Kompanią Piwowarską. Działania Cut The Mustard koncentrować się będą wokół niedawno wprowadzonej platformy komunikacyjnej marki. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764