logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Raport Dentsu Aegis Network Polska: People based marketing. Kolejna moda czy konieczność?

  PR 27.11.2018, przeczytano 311 razy

Grupa Dentsu Aegis Network Polska opublikowała raport z badań nad trendem people based marketingu (PBM). Materiał „People based marketing. Kolejna moda czy konieczność?” to pierwsze w Polsce tak kompleksowe opracowanie wyjaśniające popularność działań komunikacyjnych skierowanych do konkretnych odbiorców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/raport-dentsu-aegis-network-polska%3A-people-based-marketing.-kolejna-moda-czy-koniecznosc,380305,artykul.html

- Obserwując współczesne trendy w zakresie komunikacji marek z konsumentami, nietrudno zauważyć koncentrację na człowieku. Na prawdziwy sukces mają szanse tylko te firmy, które poświęcą odpowiednią uwagę swojemu finalnemu klientowi, czyli konsumentowi, kupującemu produkty danej marki. Poznanie potrzeb swoich klientów oraz zaadresowanie spersonalizowanej komunikacji za pomocą odpowiednich narzędzi nie jest już modą a koniecznością, której oczekują konsumenci. Planujemy cyklicznie analizować zmieniające się trendy i stan transformacji firm, z którymi mamy przyjemność pracować. - Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska

W raporcie zaprezentowano opinie ekspertów Dentsu Aegis Network Polska, a także firm takich jak: Adobe, Salesforce, IBM, Adform, Netsprint czy Laurens Coster. Publikacja przedstawia kilka perspektyw trendu komunikacji skierowanej do konkretnych osób oraz wyzwania przed którymi stoją polskie firmy mające w planach transformację biznesu w kierunku klienta. Nie zabrakło też perspektywy prawnej i spojrzenia na PBM przez pryzmat ochrony danych osobowych i RODO. Po raz pierwszy publikowane są w nim wyniki diagnozy dojrzałości polskich firm w obszarze people based marketingu, przeprowadzonej na blisko 100 przedsiębiorstwach, za pomocą autorskiego narzędzia Dentsu Aegis Network Polska, CRM Maturity Model.

- W dobie personalizacji komunikacji, koncentracji na potrzebach konsumenta, ale również wyzwań, które narzuca wdrożenie RODO, to właśnie trend people based marketingu zyskuje na sile. Raport prezentuje nie tylko stan jego upowszechnienia, ale i stopień implementacji w polskich firmach reprezentujących różnorodne branże, np. telekomunikację czy automotive. - Agnieszka Jaworska, CRM Stack Leader w Dentsu Aegis Network Polska i współtwórczyni raportu

- O trendzie PBM wiele mówi się w Polsce i na świecie, brakuje jednak dodefiniowania, o co tak naprawdę w nim chodzi. Dlatego też podjęliśmy się tego wyzwania stworzenia raportu zbierającego w jednym miejscu trendy, oczekiwania konsumentów, wyzwania przed którymi stoją firmy, możliwości technologiczne oraz kierunki rozwoju. - Mikołaj Twardowski, DATA Stack Leader w Dentsu Aegis Network Polska, który współtworzył raport

„People based marketing. Kolejna moda czy konieczność?” jest pierwszym z cyklu raportów Dentsu Aegis Network Polska, związanych z zagadnieniami z pogranicza nowoczesnej komunikacji marketingowej oraz nowych technologii.

  • Raport jest dostępny do pobrania TUTAJ [dostęp po zalogowaniu]

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Już po raz trzeci marzec obchodzony jest jako Światowy Miesiąc Zdrowia Jamy Ustnej, a jego kulminacja przypada na 20 marca, który ustanowiony został Światowym Dniem Zdrowia Jamy Ustnej (World Oral Health Day). Z tej okazji lekarze stomatolodzy z krakowskiej kliniki Se+ Studia Stomatologii Estetycznej, wraz ze studentami z krakowskiego oddziału Polskiego Towarzystwa...
Firma Lexmark ogłosiła, że Vishal Gupta dołączył do jej zespołu wykonawczego jako starszy wiceprezes i dyrektor ds. Informatyki i technologii, zastępując Toma Eade, który przechodzi na emeryturę. Na tym stanowisku będzie odpowiedzialny za korporacyjne IT, strategię korporacyjną oraz całe oprogramowanie i analizy stanowiące podstawę oferty Lexmarka.
„Zobacz mnie” – Kampania 1% Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce

Każdego roku tysiące dzieci w Polsce doświadcza przemocy i odrzucenia. Niewidoczne dla otoczenia, pozostawione bez wsparcia ze strony dorosłych, dzieci zmagają się ze swoimi problemami w poczuciu osamotnienia i bezsilności. To właśnie z myślą o nich powstała nowa kampania SOS Wiosek Dziecięcych. Akcja ma na celu zachęcanie do przekazania 1% podatku na rzecz podopiecznych...
Galeria Młociny zagra razem z Hutnikiem Warszawa
Klub sportowy Hutnik Warszawa podpisał umowę sponsoringową z Galerią Młociny. Współpraca potrwa przez rundę wiosenną sezonu 2020/2021 z możliwością jej dalszego przedłużenia. W ramach przedsięwzięcia zaplanowano m.in. aktywizację środowiska kibicowskiego poprzez szereg eventów oraz akcji promocyjnych.
Nowe Frugo Energy z kampanią Dooobry Wariat
Agencja mediowa Havas Media zwyciężyła w przetargu na obsługę kampanii TV firmy Food Care. Dziś startuje pierwsza wspólna kampania, która promuje nowe Frugo Energy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764