logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Raport Dentsu Aegis Network Polska: People based marketing. Kolejna moda czy konieczność?

  PR 27.11.2018, przeczytano 474 razy

Grupa Dentsu Aegis Network Polska opublikowała raport z badań nad trendem people based marketingu (PBM). Materiał „People based marketing. Kolejna moda czy konieczność?” to pierwsze w Polsce tak kompleksowe opracowanie wyjaśniające popularność działań komunikacyjnych skierowanych do konkretnych odbiorców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/raport-dentsu-aegis-network-polska%3A-people-based-marketing.-kolejna-moda-czy-koniecznosc,380305,artykul.html

- Obserwując współczesne trendy w zakresie komunikacji marek z konsumentami, nietrudno zauważyć koncentrację na człowieku. Na prawdziwy sukces mają szanse tylko te firmy, które poświęcą odpowiednią uwagę swojemu finalnemu klientowi, czyli konsumentowi, kupującemu produkty danej marki. Poznanie potrzeb swoich klientów oraz zaadresowanie spersonalizowanej komunikacji za pomocą odpowiednich narzędzi nie jest już modą a koniecznością, której oczekują konsumenci. Planujemy cyklicznie analizować zmieniające się trendy i stan transformacji firm, z którymi mamy przyjemność pracować. - Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska

W raporcie zaprezentowano opinie ekspertów Dentsu Aegis Network Polska, a także firm takich jak: Adobe, Salesforce, IBM, Adform, Netsprint czy Laurens Coster. Publikacja przedstawia kilka perspektyw trendu komunikacji skierowanej do konkretnych osób oraz wyzwania przed którymi stoją polskie firmy mające w planach transformację biznesu w kierunku klienta. Nie zabrakło też perspektywy prawnej i spojrzenia na PBM przez pryzmat ochrony danych osobowych i RODO. Po raz pierwszy publikowane są w nim wyniki diagnozy dojrzałości polskich firm w obszarze people based marketingu, przeprowadzonej na blisko 100 przedsiębiorstwach, za pomocą autorskiego narzędzia Dentsu Aegis Network Polska, CRM Maturity Model.

- W dobie personalizacji komunikacji, koncentracji na potrzebach konsumenta, ale również wyzwań, które narzuca wdrożenie RODO, to właśnie trend people based marketingu zyskuje na sile. Raport prezentuje nie tylko stan jego upowszechnienia, ale i stopień implementacji w polskich firmach reprezentujących różnorodne branże, np. telekomunikację czy automotive. - Agnieszka Jaworska, CRM Stack Leader w Dentsu Aegis Network Polska i współtwórczyni raportu

- O trendzie PBM wiele mówi się w Polsce i na świecie, brakuje jednak dodefiniowania, o co tak naprawdę w nim chodzi. Dlatego też podjęliśmy się tego wyzwania stworzenia raportu zbierającego w jednym miejscu trendy, oczekiwania konsumentów, wyzwania przed którymi stoją firmy, możliwości technologiczne oraz kierunki rozwoju. - Mikołaj Twardowski, DATA Stack Leader w Dentsu Aegis Network Polska, który współtworzył raport

„People based marketing. Kolejna moda czy konieczność?” jest pierwszym z cyklu raportów Dentsu Aegis Network Polska, związanych z zagadnieniami z pogranicza nowoczesnej komunikacji marketingowej oraz nowych technologii.

  • Raport jest dostępny do pobrania TUTAJ [dostęp po zalogowaniu]

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764