logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Raport ESB – październik 2020

  PR 04.11.2020, przeczytano 477 razy
ilustracjastrzałka

Platforma European Sellers&Buyers wystartowała 1-go lipca 2020 roku. Jest to narzędzie, dzięki któremu możliwe jest szybkie wyszukiwanie produktów reklamowych, łączące dostawców, dystrybutorów i agencje reklamowe. Platforma odznacza się nowoczesną funkcjonalnością, możliwością wysyłania szybkich zapytań do wielu firm z całej Europy i jest stworzona do użytku codziennego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/raport-esb-%E2%80%93-pazdziernik-2020,389061,artykul.html

Zapraszamy do zapoznania się z miesięcznym raportem podsumowującym działanie i funkcjonowanie strony.

W październiku 2020 platforma European Sellers&Buyers została odwiedzona przez 3087 użytkowników. Pierwszymi pięcioma krajami pod względem aktywności były:

  • Polska (1302 wizyty)
  • Niemcy (209 wizyt)
  • Holandia (163 wizyty)
  • Francja (132 wizyty)
  • Finlandia (127 wizyt)

Liczba użytkowników spoza Europy wyniosła 438, co stanowi ok. 14% wszystkich wizyt.

Na platformie European Sellers&Buyers znajduje się 3372 dostawców produktów reklamowych. 21 nowych dostawców dołączyło do platformy w październiku. Dostawcy prezentują w sumie 840 produkty. Liczba produktów wzrosła o 36 w stosunku do poprzedniego miesiąca.

W październiku liczba wyszukiwań produków wyniosła 82.576.

Najpopularniejszym produktem była torba - 617 wyszukiwań. Kolejnymi produktami były: papier (526), kubek (487), t-shirt (354) oraz długopis (338).

W październiku liczba wyszukiwań kategorii wyniosła 6.129.

Najpopularniejszą kategorią był ubiór, obuwie, akcesoria - 1108 wyszukiwań. Kolejnymi kategoriami były: brandy (709), materiały do produkcji reklam (663), biuro (571) oraz dom, ogród (561).

Do tej pory wysłano 491 zapytań produktowych.

Platforma ESB European Sellers&buyers to szereg korzyści:

Jeśli jesteś dostawcą:

  • pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania - szansa na więcej zapytań,
  • dodawanie newsów - możliwość ich wysyłki w newsletterze docierającym do 78 tys. firm z 35 krajów,
  • widok wizytówki firmy - możliwość dodania logo, opisu firmy, zdjęć, video, katalogów, tagów i produktów,
  • wgląd w codzienne raporty - dopasowanie ofert do najlepszych wyników,
  • dodatkowa opcja Top Supplier - gwarancja wyświetlenia się wyżej w wynikach wyszukiwania produktu.

Jeśli jesteś pośrednikiem:

  • codzienna dawka nowych, inspirujących produktów promocyjnych,
  • szybkie zapytanie produktowe,
  • wyszukiwanie produktów w prostej wyszukiwarce, w której znajduje się ponad 3000 dostawców z całej Europy.

Platforma jest dostępna pod adresem www.esbook.eu.

Źródło: GJC International Sp. z o.o. sp. k.

www.gjc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764