logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Raport FLAAR o Intelligent Interweaving

  PR 04.06.2007, przeczytano 865 razy
ilustracjastrzałka

Amerykańskie centrum badawcze specjalizujące się m.in. w druku cyfrowym opublikowało raport na temat technologii druku falą z przeplotem firm Mutoh. Flaar bardzo wysoko ocenił jej możliwości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/raport-flaar-o-intelligent-interweaving,5671,artykul.html

Flaar to organizacja badawcza non-profit. Wyniki swoich badań publikuje w obszernych raportach. W marcu 2007 dyrektor tego instytutu, Dr Hellmuth sporządził raport odnośnie technologii Intelligent Interweaving firmy Mutoh, w Polsce znanej jako druk falą z przeplotem (Złoty Medal MTP 2007). W niniejszej publikacji autor bardzo pozytywnie wypowiedział się na jej temat oraz przyznał wysokie oceny.

Raport (PDF) można pobrać z serwisuwww.wide-format-printers.org

www.atrium.com.pl
Źródło: Atrium


avatar użytkownika
+ + + + + + +

Tekst opublikował użytkownik: atrium

(ATRIUM Centrum Ploterowe sp. z o.o.)

atrium o sobie:

W maju 1993 roku powstała firma - Atrium Centrum Ploterowe. Od początku działalności, jest czołowym dostawcą maszyn i materiałów do druku wielkoformatowego.

Atrium jest wyłącznym dystrybutorem japońskich ploterów MUTOH a także takich marek jak EFI, SUMMA, NEOLT, ONYX i wiele innych.

Obecnie Atrium zatrudnia ponad 100 pracowników w całym kraju. Główna siedziba firmy znajduje się w Opolu. Do dyspozycji naszych klientów pozostają także oddziały: w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Krakowie.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764