logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Raport Forrester: Xerox liderem rynku usług zarządzania drukiem

  PR 30.05.2012, przeczytano 1106 razy

Xerox został uznany za lidera na rynku usług zarządzania drukiem w raporcie “The Forrester Wave Managed Print Services (MPS) Q2 2012”. Firma przewodzi w rankingu dostawców typowanych pod względem proponowanej oferty, strategii biznesowej oraz udziałów w rynku. To już czwarte międzynarodowe wyróżnienie dla Xerox otrzymane w ostatnich miesiącach właśnie za szeroko pojęte usługi zarządzania drukiem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/raport-forrester%3A-xerox-liderem-rynku-uslug-zarzadzania-drukiem,15690,artykul.html

Xerox stworzył i rozbudował optymalną, zbilansowaną i kompletną ofertę”, wyjaśnia autor raportu Craig Le Clair, wiceprezes i główny analityk, Forrester Research. „Firma ma bardzo dobre wyniki we wszystkich kategoriach, w tym m.in. ilości wdrożeń na całym świecie czy zintegrowanego wsparcia w obszarze ITO (Information Technology Outsourcing – outsourcingu procesów informatycznych), a w szczególności w obszarze tzw. enterprise support, czyli outsourcingu procesów biznesowych. Warto wspomnieć, że pozycja Xerox umocniła się po rozszerzeniu oferty z obszaru ITO, rozbudowaniu portfolio usług dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw oraz nawiązaniu współpracy partnerskiej z globalnymi dostawcami innowacyjnych rozwiązań i technologii”.

Forrester przyznał firmie Xerox maksymalną liczbę punktów w kategoriach takich jak m.in. globalne zasoby wdrożeniowe, druk mobilny, własne narzędzia i urządzenia, doświadczenie na rynku MPS czy przychody z tego tytułu. Analizie poddano największych światowych dostawców usług zarządzania drukiem.

Rynek usług zarządzania drukiem zmienia się dynamicznie, ale Xerox niezmiennie utrzymuje tytuł lidera w rankingach i podsumowaniach największych agencji badawczych. Mocna pozycja firmy pokazuje klientom i partnerom, że strategie i rozwiązania Xerox, wypracowane przez lata działalności, sprawdzają się na całym świecie”, podsumowuje Maciej Nuckowski, Dyrektor Działu Usług w Xerox Polska.

Wyróżnienie przyznane przez ekspertów firmy Forrester to już czwarty tytuł lidera jaki otrzymał Xerox w ostatnich miesiącach. Oferta, rozwiązania i wyczucie rynku zostało docenione i przedstawione w raportach przygotowywanych wcześniej przez analityków takich marek jak Gartner, IDC czy Quocirca.

Strategiczne partnerstwa dają przewagę

W 2011 roku Xerox przejął NewField IT - brytyjskiego dostawcę oprogramowania dla usług związanych z produkcją dokumentów biurowych. W ten sposób firma mogła w znaczący sposób uprościć proces audytu środowiska druku oraz przyspieszyć wdrażanie modelu usług z obszaru MPS u klientów. Z kolei strategiczna współpraca z Cisco pozwala na integrację portfolio Xerox z zakresu usług zarządzania drukiem i druku mobilnego z routerami i przełącznikami Cisco, a także zwiększa zasięg oferty dla średnich firm dzięki kanałom dystrybucyjnym partnera. Ponadto, Xerox współpracuje z McAfee i Cisco, aby jeszcze bardziej zwiększyć poziom bezpieczeństwa wrażliwych danych u klientów korzystających z usług zarządzania drukiem.

Trendy i zagrożenia

Raport Forrester Research ostrzega firmy kupujące sprzęt od wielu dostawców i nadmiernie różnicujące budżet IT, ze zdecentralizowanym systemem podejmowania decyzji o wydatkach na infrastrukturę, przed konsekwencjami jakie mogą wyniknąć z niezastosowania w swoich organizacjach modelu MPS – w tym niedotrzymaniem założeń polityki zrównoważonego rozwoju. Analitycy agencji wskazują również na dynamiczny wzrost, przechodzenie w stronę kompleksowych i zaawansowanych zleceń oraz rozszerzanie zakresu pojęcia i narzędzi MPS o takie elementy jak rozwiązania mobilne, analiza biznesowa czy zarządzanie procesami biznesowymi. Oferta Xerox bardzo dobrze odpowiada na potrzeby rynku MPS, który ewoluuje również w stronę rozwiązań do zastosowania w druku produkcyjnym.

Źródło: Xerox

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
Stora Enso poinformowała, że stworzona przez tę firmę pianka opakowaniowa Papira jest z powodzeniem stosowana nie tylko w różnych branżach przemysłu, jako materiał zabezpieczający transportowane produkty, ale też służy do ochrony dzieł sztuki. Baiba – artystka używająca w swojej twórczości szkła – wykorzystuje materiał Papira do bezpiecznego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764