logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

  PR 27.07.2024, przeczytano 676 razy
ilustracja

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media - badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/raport-iab-europe-z-badania-opinii-na-temat-retail-media,405138,artykul.html

  • Prawie 90% kupujących jest zmotywowanych dostępem do 1st party data od retail media, a trzy czwarte kupujących przyciąga możliwość dotarcia do konsumentów w punkcie sprzedaży.
  • Około 60% kupujących wymienia fragmentację sieci retail media i brak standaryzacji jako istotne bariery dla rozwoju.
  • Około 75% kupujących uważa opcje pomiaru i zasięg odbiorców za kluczowe przy ocenie sieci retail media w danej kategorii.

IAB Europe przedstawił wyniki pierwszej edycji badania opinii na temat roli retail media w ekosystemie reklamy cyfrowej. Badanie ma odbywać się corocznie.

W ankiecie wzięło udział ponad 160 respondentów – reklamodawców, agencji i sieci retail media na 31 rynkach. Wyniki prezentują wiele cennych informacji, które pomagają określić rolę retail media i przyszłe kierunki obszary wzrostu. Działa również jako wskaźnik wszelkich barier, które należy rozwiązać w celu odblokowania dalszych inwestycji.

W ankiecie pytano o następujące obszary po stronie kupujących i sprzedających:

  • Poziomy inwestycji w retail media
  • Poziomy dojrzałości i wewnętrzne struktury mediów detalicznych
  • Czynniki i bariery inwestycyjne
  • Pomiary i wskaźniki stosowane w retail media
  • Przyszłe obszary wzrostu

Raport został napisany w oparciu o spostrzeżenia Grupy Roboczej Retail Media IAB Europe i stanowi część kompleksowego programu edukacyjnego i informacyjnego na temat retail media w Europie.

Źródło: IAB Polska

iab

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Raport Strategiczny Internet 2024/2025 IAB Polska
Podsumowanie kluczowych wydarzeń i trendów minionego roku oraz prognozy na rok 2025 znajdziesz w opublikowanym właśnie Raporcie Strategicznym Internet 2024/2025 - najważniejszym corocznym podsumowaniu polskiej branży digital. Raport dostępny jest jako serwis www oraz klasyczny PDF.
Największy raport o SEO i Content Marketingu w polskim e-commerce
Prawie 150 stron danych, analiz i komentarzy. 1000 sklepów e-commerce, 200 decydentów, 13 ekspertów Harbingers i dziesiątki partnerów branżowych.... 8.05.2025 oficjalnie swoją premierę ma raport E-commerce 2025: Prognozy przychodów z SEO i Content Marketingu w dobie AI — największe opracowanie o roli treści i widoczności w rozwoju sklepów internetowych w Polsce. 
SEMbook 2025, czyli najnowsze trendy w SEO i PPC
Search Ads 360, Allegro, Meta Ads czy wizytówki Google – to m.in. narzędzia, które wraz z algorytmami dynamicznie zmieniają marketing w wyszukiwarkach. W jaki sposób wykorzystać galopujące zmiany? Jak unikać pułapek błyskawicznie rozwijających się algorytmów i czerpać maksymalne korzyści z AI i automatyzacji? Nowe strategie, świeże podejścia, błyskotliwe...
Targi w Polsce w 2024 roku: kondycja branży targowej w raporcie PIPT
Branża targowa w Polsce umacnia swoją pozycję – wynika z raportu „Targi w Polsce w 2024 roku”, przygotowanego przez Polską Izbę Przemysłu Targowego (PIPT). W minionym roku branża zanotowała wzrost, zarówno jeśli chodzi o liczbę wydarzeń, zwiedzających, jak i o liczbę wystawców.
Majowe wydanie Werbe!PUNKT
Najnowsze, trzecie wydanie magazynu Werbe!PUNKT jest już w dystrybucji i trafia bezpośrednio do dystrybutorów artykułów promocyjnych na rynku niemieckojęzycznym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764