logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

INFOGRAFIKA: Raport klikalności odzieży i dodatków - domodi.pl

  PR 20.12.2019, przeczytano 452 razy
ilustracjastrzałka

Zakupy w sieci to już dzisiaj codzienność. Łatwe, szybkie i wygodne - zostawiają sklepy offline w tyle. Wśród zakupowych kategorii, najchętniej wybieranych przez Polaków w 2019 roku, na piedestale znalazły się: odzież i akcesoria. Domodi.pl - platforma z modą online - sprawdziła, w jakie dokładnie rodzaje obuwia czy ubrań klikaliśmy w ciągu ostatnich 12 miesięcy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/raport-klikalnosci-odziezy-i-dodatkow---domodi.pl,385154,artykul.html

“Raport: #fashionklika.” został podzielony na 3 części: Moda. Ludzie. Zakupy. Przedstawia on dane zebrane przez domodi.pl w okresie od stycznia do grudnia 2019 roku. W tym czasie platformę odwiedzało średnio 6,7 mln użytkowników miesięcznie.

To daje nam solidną dawkę wiedzy na temat preferencji zakupowych Polaków - mówi Marta Kaleta-Domaradza z Grupy Domodi. - Na bieżąco analizujemy to, w co najchętniej klikają nasi użytkownicy oraz czego poszukują. Wszystko po to, aby jeszcze skuteczniej odpowiadać na ich potrzeby - właśnie za pomocą szczegółowych filtrów w wyszukiwarce czy tagów produktowych - dodaje.

Moda

“Polska modą stoi” - o takie stwierdzenie można się pokusić analizując wyniki sprzedażowe z najpopularniejszych sklepów i platform z branży. Jakie produkty odzieżowe klikały się najchętniej w domodi.pl? Niezmiennie z podium nie schodzą sukienki, które o każdej porze roku są swoistym hitem sezonu. W dalszej kolejności, z perspektywy całego roku, Polacy interesowali się najczęściej płaszczami i kurtkami oraz swetrami. Ciekawie rozkładają się tendencje w kategorii: obuwie. Obuwie sportowe zdeklasowało swoich konkurentów, generując w ciągu roku 13 mln kliknięć. To zasługa tego, że interesowali się nim zarówno mężczyźni jak i kobiety. Dalej już prym wiodły same panie, dla których atrakcyjnymi były sandały, a także botki.

Ludzie

Wśród #fashionklikerów domodi.pl najaktywniejsze okazały się kobiety, które stanowiły aż 70% całego ruchu. Wśród 6 grup wiekowych, najwyższy procent zaangażowania wykazywały przedziały 25-34 oraz 34-44. Na w miarę równych poziomach pozostawały grupy: 18-24, 45-54 oraz 55-64, a 6% udział zanotowały osoby w wieku 65+. W pierwszej trójce miast najchętniej klikających w produkty odzieżowe znalazły się: na pierwszym miejscu Warszawa, drugi - Wrocław, trzecim - Kraków.

Jak zakupy online - to nieodłączny ich element - urządzenia mobilne. W 2019 roku aż 65% użytkowników domodi.pl przeglądało platformę właśnie za ich pomocą.

Zakupy

W mijającym roku Polacy potwierdzili, że są mistrzami smart shoppingu. W ciągu dwóch peaków zakupowych, przypadających po kolei na: Letnią wyprzedaż (czerwiec 2019) oraz Black Friday (listopad 2019) wygenerowali zawrotne, liczone w milionach, transakcje. Przed nami kolejny sprawdzian, w postaci Zimowych wyprzedaży.

Źródło: Domodi

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764