logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

INFOGRAFIKA: Raport klikalności odzieży i dodatków - domodi.pl

  PR 20.12.2019, przeczytano 324 razy
ilustracjastrzałka

Zakupy w sieci to już dzisiaj codzienność. Łatwe, szybkie i wygodne - zostawiają sklepy offline w tyle. Wśród zakupowych kategorii, najchętniej wybieranych przez Polaków w 2019 roku, na piedestale znalazły się: odzież i akcesoria. Domodi.pl - platforma z modą online - sprawdziła, w jakie dokładnie rodzaje obuwia czy ubrań klikaliśmy w ciągu ostatnich 12 miesięcy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/raport-klikalnosci-odziezy-i-dodatkow---domodi.pl,385154,artykul.html

“Raport: #fashionklika.” został podzielony na 3 części: Moda. Ludzie. Zakupy. Przedstawia on dane zebrane przez domodi.pl w okresie od stycznia do grudnia 2019 roku. W tym czasie platformę odwiedzało średnio 6,7 mln użytkowników miesięcznie.

To daje nam solidną dawkę wiedzy na temat preferencji zakupowych Polaków - mówi Marta Kaleta-Domaradza z Grupy Domodi. - Na bieżąco analizujemy to, w co najchętniej klikają nasi użytkownicy oraz czego poszukują. Wszystko po to, aby jeszcze skuteczniej odpowiadać na ich potrzeby - właśnie za pomocą szczegółowych filtrów w wyszukiwarce czy tagów produktowych - dodaje.

Moda

“Polska modą stoi” - o takie stwierdzenie można się pokusić analizując wyniki sprzedażowe z najpopularniejszych sklepów i platform z branży. Jakie produkty odzieżowe klikały się najchętniej w domodi.pl? Niezmiennie z podium nie schodzą sukienki, które o każdej porze roku są swoistym hitem sezonu. W dalszej kolejności, z perspektywy całego roku, Polacy interesowali się najczęściej płaszczami i kurtkami oraz swetrami. Ciekawie rozkładają się tendencje w kategorii: obuwie. Obuwie sportowe zdeklasowało swoich konkurentów, generując w ciągu roku 13 mln kliknięć. To zasługa tego, że interesowali się nim zarówno mężczyźni jak i kobiety. Dalej już prym wiodły same panie, dla których atrakcyjnymi były sandały, a także botki.

Ludzie

Wśród #fashionklikerów domodi.pl najaktywniejsze okazały się kobiety, które stanowiły aż 70% całego ruchu. Wśród 6 grup wiekowych, najwyższy procent zaangażowania wykazywały przedziały 25-34 oraz 34-44. Na w miarę równych poziomach pozostawały grupy: 18-24, 45-54 oraz 55-64, a 6% udział zanotowały osoby w wieku 65+. W pierwszej trójce miast najchętniej klikających w produkty odzieżowe znalazły się: na pierwszym miejscu Warszawa, drugi - Wrocław, trzecim - Kraków.

Jak zakupy online - to nieodłączny ich element - urządzenia mobilne. W 2019 roku aż 65% użytkowników domodi.pl przeglądało platformę właśnie za ich pomocą.

Zakupy

W mijającym roku Polacy potwierdzili, że są mistrzami smart shoppingu. W ciągu dwóch peaków zakupowych, przypadających po kolei na: Letnią wyprzedaż (czerwiec 2019) oraz Black Friday (listopad 2019) wygenerowali zawrotne, liczone w milionach, transakcje. Przed nami kolejny sprawdzian, w postaci Zimowych wyprzedaży.

Źródło: Domodi

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TikTok wiodąca platforma krótkich filmów wideo, wprowadza nową funkcję dla reklamodawców chcących budować świadomość marki i zwiększać efektywność prowadzonych kampanii marketingowych. TikTok Reach & Frequency oferuje przejrzyste warunki planowania działań brandingowych, monitorowanie grona odbiorców oraz liczby wyświetleń przekazu reklamowego....
Aż 10 tys. zł mogą wygrać słuchacze Radia Złote Przeboje w nowym konkursie antenowym "Dycha po ósmej". Zabawa, w której można wziąć udział od dziś - środy, 14 kwietnia 2021 r., rozgrywana jest w porannej audycji "Złote Przeboje na dzień dobry". Uczestnicy konkursu w 10 sekund będą musieli odgadnąć nazwiska gwiazd, których głosy...
„People first. Not cookies” - Grupa Wyborcza z nowym hasłem
Grupa Wyborcza, która zajmuje się sprzedażą reklam marki Wyborcza, podkreśla w swoich działaniach nowe hasło - „People first. Not cookies”. Nawiązuje w ten sposób do skoncentrowania działań marki wokół prawdziwych odbiorców – czytelników, użytkowników i subskrybentów Wyborcza.pl, a w wymiarze reklamowym – na...
Nowa strategia rozwoju platformy informacyjnej Newsme.pl
Po trzech latach obecności na rynku mediów newsme.pl ze swoją aktywną i oddaną społecznością budowaną przez cały ten czas decyduje się na intensyfikację oraz dynamizację działań. W tym celu przedstawia nową strategię rozwoju z zachowaniem esencji ducha marki – tak wewnątrz, jak i zewnątrz. To kompleksowy i gruntowny proces rozbudowy, wykorzystujący dotychczasowy...
Awanse i zmiany w zespole komunikacji korporacyjnej Agory
Od kwietnia 2021 r. Agata Staniszewska, rzecznik prasowy Agory jest jednocześnie zastępcą dyrektora ds. komunikacji korporacyjnej spółki. Dyrektorem komunikacji Agory jest od wielu lat Nina Graboś, łącząca od listopada 2020 r. zadania szefowej zespołu ds. PR i relacji inwestorskich z rolą szefa biura zarządu Agory. Oprócz tego od lutego 2021 r. Anna Fidos jako...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764