logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

INFOGRAFIKA: Raport klikalności odzieży i dodatków - domodi.pl

  PR 20.12.2019, przeczytano 197 razy
ilustracjastrzałka

Zakupy w sieci to już dzisiaj codzienność. Łatwe, szybkie i wygodne - zostawiają sklepy offline w tyle. Wśród zakupowych kategorii, najchętniej wybieranych przez Polaków w 2019 roku, na piedestale znalazły się: odzież i akcesoria. Domodi.pl - platforma z modą online - sprawdziła, w jakie dokładnie rodzaje obuwia czy ubrań klikaliśmy w ciągu ostatnich 12 miesięcy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/raport-klikalnosci-odziezy-i-dodatkow---domodi.pl,385154,artykul.html

“Raport: #fashionklika.” został podzielony na 3 części: Moda. Ludzie. Zakupy. Przedstawia on dane zebrane przez domodi.pl w okresie od stycznia do grudnia 2019 roku. W tym czasie platformę odwiedzało średnio 6,7 mln użytkowników miesięcznie.

To daje nam solidną dawkę wiedzy na temat preferencji zakupowych Polaków - mówi Marta Kaleta-Domaradza z Grupy Domodi. - Na bieżąco analizujemy to, w co najchętniej klikają nasi użytkownicy oraz czego poszukują. Wszystko po to, aby jeszcze skuteczniej odpowiadać na ich potrzeby - właśnie za pomocą szczegółowych filtrów w wyszukiwarce czy tagów produktowych - dodaje.

Moda

“Polska modą stoi” - o takie stwierdzenie można się pokusić analizując wyniki sprzedażowe z najpopularniejszych sklepów i platform z branży. Jakie produkty odzieżowe klikały się najchętniej w domodi.pl? Niezmiennie z podium nie schodzą sukienki, które o każdej porze roku są swoistym hitem sezonu. W dalszej kolejności, z perspektywy całego roku, Polacy interesowali się najczęściej płaszczami i kurtkami oraz swetrami. Ciekawie rozkładają się tendencje w kategorii: obuwie. Obuwie sportowe zdeklasowało swoich konkurentów, generując w ciągu roku 13 mln kliknięć. To zasługa tego, że interesowali się nim zarówno mężczyźni jak i kobiety. Dalej już prym wiodły same panie, dla których atrakcyjnymi były sandały, a także botki.

Ludzie

Wśród #fashionklikerów domodi.pl najaktywniejsze okazały się kobiety, które stanowiły aż 70% całego ruchu. Wśród 6 grup wiekowych, najwyższy procent zaangażowania wykazywały przedziały 25-34 oraz 34-44. Na w miarę równych poziomach pozostawały grupy: 18-24, 45-54 oraz 55-64, a 6% udział zanotowały osoby w wieku 65+. W pierwszej trójce miast najchętniej klikających w produkty odzieżowe znalazły się: na pierwszym miejscu Warszawa, drugi - Wrocław, trzecim - Kraków.

Jak zakupy online - to nieodłączny ich element - urządzenia mobilne. W 2019 roku aż 65% użytkowników domodi.pl przeglądało platformę właśnie za ich pomocą.

Zakupy

W mijającym roku Polacy potwierdzili, że są mistrzami smart shoppingu. W ciągu dwóch peaków zakupowych, przypadających po kolei na: Letnią wyprzedaż (czerwiec 2019) oraz Black Friday (listopad 2019) wygenerowali zawrotne, liczone w milionach, transakcje. Przed nami kolejny sprawdzian, w postaci Zimowych wyprzedaży.

Źródło: Domodi

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rock Radio wspiera akcję #pomagamyszpitalom
Trwa internetowa zbiórka pieniędzy na akcję #pomagamyszpitalom! Fundacji KURONIÓWKA wspierającej osoby, które w trudnych chwilach niosą nam wszystkim pomoc. Dzięki działaniom Fundacji pracownicy szpitali otrzymują wzmacniające posiłki zapewniające odpowiednią regenerację. Rock Radio patronuje tej akcji i informuje o niej na swojej antenie, zachęcając wszystkich do pomocy –...
Grupa Domodi wspiera sklepy
Wraz z ogłoszeniem pandemii COVID-19 sytuacja na rynku sprzedażowym zaczęła się dynamicznie się zmieniać. W odpowiedzi na ten stan Grupa Domodi wystartowała z akcją #GrupaDomodiWspieraSklepy. Jest to szereg działań dedykowanych małym i dużym sklepom, które mają na celu poprawić ich sytuację na rynku e-commerce w tym trudnym okresie.
Najstarszy kanał sportów walki w Polsce, Fightklub, oraz cieszący się dużą popularnością wśród fanów koszykówki i motorsportu Sportklub, przedłużają współpracę z Canal+. Oba kanały będą dostępne na wyłączność w DTH.
Dzialajmyrazem.pl – serwis ułatwiający pomoc w ratowaniu życia
Wiele firm przeżywa teraz najgorszy czas w swojej historii. Nie oznacza to jednak, że nie chcą już pomagać. Ciągle słyszymy o wielkich i małych gestach. Od korporacji, które przeznaczają miliony na wsparcie służby zdrowia, po lokale gastronomiczne oferujące darmowe posiłki dla opieki medycznej – każdy wspiera, jak tylko może.
„Gazeta Wyborcza” ponownie dołączyła do Google News Initiative Fellowship, programu organizowanego przez European Jornalism Centre (EJC). Dzięki tej inicjatywie jedna osoba, wybrana spośród zgłoszonych kandydatów, odbędzie ośmiotygodniowy płatny staż dziennikarski w “Wysokich Obcasach”. Aplikacje do tegorocznej edycji programu można przesyłać...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764