logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Raport na temat zarządzania w wizerunkowych sytuacjach kryzysowych

  PR 18.12.2019, przeczytano 349 razy
ilustracjastrzałka

Na rynku ukazał się raport zatytułowany „Zarządzanie kryzysem wizerunkowym z perspektywy agencji public relations”. Publikacja jest efektem badania przeprowadzonego na grupie wiodących podmiotów doradczych w Polsce przez agencję Exacto we współpracy ze Związkiem Firm Public Relations. Raport jest dostępny bezpłatnie do pobrania na stronie Kongresu Profesjonalistów Public Relations.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/raport-na-temat-zarzadzania-w-wizerunkowych-sytuacjach-kryzysowych,385128,artykul.html

Badanie stanowiące trzon publikacji zostało przeprowadzone w roku 2018 na próbie 204 agencji, co jest pierwszym tego typu projektem w skali kraju. Czytelnik odnajdzie w nim m.in. odpowiedź na pytanie o poziom doświadczenia ekspertów zatrudnionych w polskich agencjach PR, mapę natężenia usług PR oraz zakres usług oferowanych przez podmioty działające w tej branży.

Agencje public relations stanowią bardzo ważny element branży komunikacji w Polsce. Mimo istotnego wkładu i znaczenia, jakie posiadają agencje w całym środowisku PR, są to podmioty, które nie zostały dotąd przebadane w sposób wystarczający i kompletny, szczególnie pod kątem ich aktywności czy działań w zakresie wybranych sfer zadaniowych public relations – mówi prof. UW, dr hab. Dariusz Tworzydło, kierownik projektu badawczego. – Z tego powodu podjęliśmy się próby systematyzacji wiedzy w tym zakresie, ze szczególnym uwzględnieniem podejścia do zarządzania kryzysowego, które od lat stanowi jednostkę analizy w naszych badaniach. Dzięki współpracy ze Związkiem Firm Public Relations udało się uzyskać wysoką liczebność próby, gwarantującą odpowiednią jakość wnioskowania statystycznego w kontekście diagnozy rynku agencji public relations w Polsce – dodaje.

Zaprezentowane w raporcie analizy stanowią wskazówkę dla osób, które zajmują się komunikacją w kryzysach, a także mogą posłużyć środowisku akademickiemu w konstruowaniu kolejnych analiz i koncepcji o charakterze naukowym. W publikacji omówione zostały również trendy w zarządzaniu kryzysowym, które warunkują aktualną kondycję branży public relations w Polsce. Wnioski płynące z publikacji zostaną wykorzystane m.in. w dyskusji podczas jubileuszowej edycji Kongresu Profesjonalistów Public Relations, który odbędzie się w Rzeszowie w dniach 23-24 kwietnia 2020 roku.

Badanie zostało przeprowadzone pod patronatem Związku Firm Public Relations oraz Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

Źródło: Exacto

www.exacto.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wydanie specjalne Gazety PIAP w wersji online już dostępne
Ekonomiści twierdzą, że kryzys przechodzi średnio co 7 lat. Można było więc w najbliższej przyszłości spodziewać się tąpnięcia, ale koronawirus spadł na światowe gospodarki dosyć niespodziewanie. Zahibernował biznesy, odizolował rodziny, zmienił DNA świata, porozstawiał po kątach polityków największych mocarstw.
Marketing vs. recesja – poradnik dla przedsiębiorców
Przedsiębiorcy zyskują narzędzie wsparcia biznesu w czasie szalejącego kryzysu i widma istotnego spowolnienia gospodarczego. Specjaliści agencji ContentHouse, wspólnie z Business Centre Club, stworzyli podręcznik z praktycznymi i uniwersalnymi zaleceniami, jak tworzyć komunikację antykryzysową. Jakie treści znajdą w poradniku „Marketing vs. recesja”?
Eko marketing w kwietniowym wydaniu OOH magazine
Najnowsze wydanie OOH magazine poświęcone jest EKO marketingowi, który (przed epoką pandemii) był zdecydowanym faworytem wszelkich prognoz i badań nadchodzących trendów branżowych. Wraz ze wzrastającą świadomością ekologiczną konsumentów, wzrasta liczba akcji i działań podejmowanych przez marketerów, które uwzględniają ochronę środowiska...
Nowy Media Marketing Polska
Kiedy planowaliśmy sportową okładkę tego wydania „MMP", nie wiedzieliśmy jeszcze, że to właśnie sport będzie jedną z najbardziej dotkniętych przez pandemię dziedzin życia publicznego.
Potęga personalizacji – 9 odsłon OOH magazine
Najnowszy numer OOH magazine już na rynku, a w nim baza wiedzy o marketingu rynku automotive. Wydawca postanowił, że oprócz głównej okładki tego numeru, wykona dodatkowo personalizowane dla osób i firm, które w tym numerze pojawiły się na jego łamach. Personalizacja bowiem to klucz do sukcesu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764