logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Raport na temat zarządzania w wizerunkowych sytuacjach kryzysowych

  PR 18.12.2019, przeczytano 708 razy
ilustracjastrzałka

Na rynku ukazał się raport zatytułowany „Zarządzanie kryzysem wizerunkowym z perspektywy agencji public relations”. Publikacja jest efektem badania przeprowadzonego na grupie wiodących podmiotów doradczych w Polsce przez agencję Exacto we współpracy ze Związkiem Firm Public Relations. Raport jest dostępny bezpłatnie do pobrania na stronie Kongresu Profesjonalistów Public Relations.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/raport-na-temat-zarzadzania-w-wizerunkowych-sytuacjach-kryzysowych,385128,artykul.html

Badanie stanowiące trzon publikacji zostało przeprowadzone w roku 2018 na próbie 204 agencji, co jest pierwszym tego typu projektem w skali kraju. Czytelnik odnajdzie w nim m.in. odpowiedź na pytanie o poziom doświadczenia ekspertów zatrudnionych w polskich agencjach PR, mapę natężenia usług PR oraz zakres usług oferowanych przez podmioty działające w tej branży.

Agencje public relations stanowią bardzo ważny element branży komunikacji w Polsce. Mimo istotnego wkładu i znaczenia, jakie posiadają agencje w całym środowisku PR, są to podmioty, które nie zostały dotąd przebadane w sposób wystarczający i kompletny, szczególnie pod kątem ich aktywności czy działań w zakresie wybranych sfer zadaniowych public relations – mówi prof. UW, dr hab. Dariusz Tworzydło, kierownik projektu badawczego. – Z tego powodu podjęliśmy się próby systematyzacji wiedzy w tym zakresie, ze szczególnym uwzględnieniem podejścia do zarządzania kryzysowego, które od lat stanowi jednostkę analizy w naszych badaniach. Dzięki współpracy ze Związkiem Firm Public Relations udało się uzyskać wysoką liczebność próby, gwarantującą odpowiednią jakość wnioskowania statystycznego w kontekście diagnozy rynku agencji public relations w Polsce – dodaje.

Zaprezentowane w raporcie analizy stanowią wskazówkę dla osób, które zajmują się komunikacją w kryzysach, a także mogą posłużyć środowisku akademickiemu w konstruowaniu kolejnych analiz i koncepcji o charakterze naukowym. W publikacji omówione zostały również trendy w zarządzaniu kryzysowym, które warunkują aktualną kondycję branży public relations w Polsce. Wnioski płynące z publikacji zostaną wykorzystane m.in. w dyskusji podczas jubileuszowej edycji Kongresu Profesjonalistów Public Relations, który odbędzie się w Rzeszowie w dniach 23-24 kwietnia 2020 roku.

Badanie zostało przeprowadzone pod patronatem Związku Firm Public Relations oraz Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

Źródło: Exacto

www.exacto.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SEO Casebook: Agencja Sempai świętuje 18. urodziny
W dobie ciągłych zmian w algorytmach wyszukiwarek i rosnącej konkurencji w sieci, wielu sceptyków wieszczy zmierzch SEO. Nic bardziej mylnego! Agencja Sempai udowadnia, że SEO wciąż jest potężnym narzędziem, które może zapewnić firmom imponujący wzrost widoczności w sieci.
Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations
55% specjalistów zajmujących się komunikacją uważa, że w bieżącym roku organizacjom, dla których pracują może zagrażać kryzys.
Influenza. Mroczny świat influencerów: Jakub Wątor prześwietla branżę influencerską
10 kwietnia swoją premierę ma książka Jakuba Wątora „Influenza. Mroczny świat influencerów” wydana przez Wydawnictwo Agora. Autor prześwietla polską branżę influencerską i przygląda się karierom wpływowych twórców internetowych, m.in. Friza, Boxdela, Fagaty, Krzysztofa Gonciarza, Marty Linkiewicz, Żurnalisty, Andziax i wielu...
Raport Aplikuj.pl o upskillingu i reskillingu
Według danych z najnowszego raportu Aplikuj.pl radykalna modyfikacja kariery zawodowej jest zjawiskiem równie częstym, co rozwój na obecnym stanowisku. Czy możemy już mówić o nowym trendzie na polskim rynku pracy? IAB Polska oraz Standard kwalifikacji digital marketingowych DIMAQ zostali patronami honorowymi raportu.
 Marketing w wyszukiwarkach dla NGO - poradnik
O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764