logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Raport Outdoor/indoor 2010

  PR 07.03.2010, przeczytano 4866 razy

Redakcja magazynu "Media & Marketing Polska" w dorocznym Raporcie "Outdoor/indoor" przyznała Tytuły Roku 2010.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/raport-outdoor-indoor-2010,10320,artykul.html

Tytuł Człowieka Roku 2010 otrzymał Janusz Malinowski, prezes Ströer.

Tytuł Kampanii Roku 2010 otrzymała kampania "Lepsza cena OC w PZU" zrealizowana na zlecenie PZU SA.

Zapraszamy do zapoznania się z uzasadnieniem przyznanych tytułów, które znajdą Państwo w Raporcie "Outdoor/indoor 2010", który jest dodatkiem do numeru 9-10. magazynu "Media & Marketing Polska" (data wydania 3-16.03.2010 r.).

Źródło: Media & Marketing Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Connected TV bez tajemnic – poradnik reklamy CTV
Co drugie mieszkanie w Polsce wyposażone jest w telewizor podłączony do internetu. Urządzenie, które użytkownikom daje dostęp do treści telewizyjnych, ale też wideo na żądanie, aplikacji czy streamingu muzyki dla branży reklamowej jest nowym, dynamicznie rosnącym ekosystemem reklamowym. Szacunki mówią, że na reklamę w środowisku CTV marketerzy w Polsce wydają...
Raport Adlook: Targetowanie demograficzne nie działa
Adlook, globalna firma technologiczna specjalizująca się w rozwiązaniach z zakresu reklamy cyfrowej, opublikowała raport, który rzuca światło na fundamentalne problemy związane z targetowaniem demograficznym w kampaniach reklamowych.
Wartość personalizacji. Raport IAB Europe
Ponad 50% konsumentów w UE woli reklamy dopasowane do ich potrzeb. Co więcej, wielu z nich zdaje sobie sprawę, że personalizacja reklam jest kluczowym elementem finansowania bezpłatnych usług online. Takie dane dzisiaj opublikował IAB Europe, który w najnowszym raporcie prezentuje wyniki badania przeprowadzonego przez Kantar Media na temat stosunku użytkowników do...
Premiera Raportu Rocznego OOHlife Izby Gospodarczej
Tegoroczna edycja Raportu Rocznego OOHlife Izby Gospodarczej ujrzy światło dzienne już 16 kwietnia. To kompleksowe podsumowanie najważniejszych wydarzeń oraz zmian, jakie zaszły w branży reklamy zewnętrznej w 2024 roku.
Silna marka na Instagramie: bezpłatny e-book Harbingers
Agencja digital marketingowa Harbingers publikuje bezpłatny e-book Wyróżnij się w tłumie i zbuduj silną markę na Instagramie, w którym dzieli się widzą oraz pokazuje, jak robią to najlepsi. Instagram Reels generują aż 22% więcej interakcji niż tradycyjne posty – to nie kolejny trend, a realna szansa na rozwój marki w digitalu. Ale ilu liderów...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764