logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Raport Roczny Ergo Hestii zwycięża w Konkursie Biuletynów Firmowych

  PR 03.10.2018, przeczytano 693 razy

Nieszablonowy Raport Roczny Grupy ERGO Hestia został oceniony jako najlepsza publikacja w kategorii Projekt Jednorazowy Korporacyjny Drukowany w Konkursie Biuletynów Firmowych Agape 2018. Nominowane do nagrody były również magazyn dedykowany agentom ubezpieczeniowym oraz publikacja o sztuce wydawana przez Fundację Artystyczna Podróż Hestii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/raport-roczny-ergo-hestii-zwycieza-w-konkursie-biuletynow-firmowych,379607,artykul.html

Raport Roczny Grupy ERGO Hestia za rok 2017 pt. „Poznanie” zwyciężył w kategorii Projekt Jednorazowy Korporacyjny Drukowany. Członkini jury, Małgorzata Żurniewicz-Turno, grafik Agencji Agape, tak podsumowała głosowanie:

– W kategoriach biuletynów elektronicznych nie było projektów znacznie wyróżniających się pod względem atrakcyjności graficznej. Większość prezentowała dobry i średni poziom, choć te lepsze przeważały w kategorii zewnętrznej. Ciekawym i zupełnie odmiennym od swoich konkurentów w tej kategorii był biuletyn firmy ERGO Hestia, który należy traktować raczej jako katalog sztuki współczesnej.

– Cieszymy się, że połączenie komunikacji biznesowej z naszą aktywnością w obszarze sztuki spotyka się z uznaniem – mówi Arkadiusz Bruliński, rzecznik prasowy Grupy ERGO Hestia. - Raporty roczne EGRO Hestii zawsze zaskakują odbiorców nieszablonowym pomysłem, proponując refleksję nad starannie wybranym motywem przewodnim. Prezentacja wyników finansowych stanowi dla nas tylko pretekst, żeby o firmie powiedzieć dużo więcej, w oryginalny sposób. Od 4 lat raporty ERGO Hestii powstają we współpracy z młodymi artystami – laureatami Nagrody Specjalnej Prezesa Grupy ERGO Hestia wręczanej w organizowanym od 17 lat konkursie Artystyczna Podróż Hestii. Zapraszamy twórców do przyjrzenia się działalności firmy i jej otoczeniu oraz do poznania jej pracowników. Otwartość, wrażliwość i oczywisty dystans młodych ludzi naznaczają tę konfrontację. Autorką koncepcji artystycznej ostatniego raportu za pt. „Poznanie” jest Agnieszka Mastalerz. W 2017 roku przeglądamy się w lustrze naszych marzeń, pragnień i snów, żeby dostrzec, że nie istnieje jednowymiarowy obraz tak zwanego człowieka korporacji. Artystka wybrała bowiem sny i myśli pracowników jako pretekst, by opowiedzieć o firmie coś więcej. Przebieg jej artystycznego eksperymentu ujawnił całe spektrum wspólnych wartości, którymi firma żyje, pozwolił opowiedzieć o tym, kim jesteśmy i kim chcielibyśmy być, wytyczył nowe obszary, wskazując na to, co nienamacalne i niewidoczne dla oka – dodaje.

Zofia Kościelna, dziennikarka i redaktor branży custom publishing, wskazała kategorię Projektów Jednorazowych Korporacyjnych Drukowanych jako najciekawszą:

– Oceniając tegoroczne prace konkursowe pod względem języka i redakcji ich treści, nabrałam wiary w sprawczą moc Konkursu Biuletynów Firmowych. Tegoroczne prace są w tej materii naprawdę lepsze! Szczególnie ciekawa wydała mi się kategoria Drukowanych jednorazowych projektów korporacyjnych i w niej oceniłam prace najlepiej. Język jest zdecydowanie bardziej przejrzysty, a zarazem stosowny do branży publikacji i mniej sztampowy.

Do nagród w innych kategoriach nominowane były również magazyn dedykowany agentom ubezpieczeniowym oraz publikacja o sztuce wydawana przez Fundację Artystyczna Podróż Hestii.

Strefa Agenta”, która otrzymała nominację w kategorii Biuletyn Zewnętrzny Drukowany to magazyn dedykowany agentom ubezpieczeniowym sprzedającym ubezpieczenia ERGO Hestii. Magazyn tworzony jest w oparciu o ekspercką wiedzę pracowników firmy. Autorzy w prosty i przystępny sposób przybliżają partnerom biznesowym firmy zawiłości prawne, zmiany na rynku ubezpieczeń, wiedzę merytoryczną o ubezpieczeniach oraz radzą, w jaki sposób zwiększyć efektywność działań biznesowych. Sami agenci w ramach numeru opowiadają o szkoleniach, spotkaniach, ale także recenzują nowe rozwiązania wprowadzane przez ERGO Hestię.

Spacerownik Artystyczny”, który zdobył nominację w kategorii Biuletyn Zewnętrzny Elektroniczny to wyjątkowa publikacja o sztuce wydawana przez Fundację Artystyczna Podróż Hestii (APH), przygotowana z myślą o szerokiej publiczności – pracownikach, klientach i partnerach biznesowych ERGO Hestii oraz ich rodzinach i przyjaciołach, wszystkich, którzy są ciekawi świata i sztuki. Jest wydawany co miesiąc po to, żeby na bieżąco informować o wybranych, najciekawszych wystawach w muzeach i galeriach w Polsce i na świecie, cenionych artystach oraz najważniejszych wydarzeniach w artystycznych kuluarach, aby zachęcić do spędzania wolnego czasu w otoczeniu sztuki.  Oryginalna oprawa graficzna sprawia, że sam „Spacerownik” jest małym dziełem sztuki.  Dodatkowo, do każdego grudniowego wydania dołączany jest „Poradnik świąteczny APH”, który  informuje co warto zobaczyć w galeriach w tym szczególnym okresie w roku oraz gdzie kupić wyjątkowe artystyczne prezenty.

Źródło: ERGO Hestia

www.ergohestia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Złote Spinacze 2024: zgłoszenia do 22. edycji konkursu
Już po raz dwudziesty drugi najlepsze kampanie public relations w Polsce zostaną wyłonione w konkursie Złote Spinacze organizowanym przez Związek Firm Public Relations. Zgłoszenia rozpoczęły się 10 lipca i potrwają do 8 września 2024 r.
Jasnowidze - 5. edycja konkursu dla ilustratorów
Każda książka to osobny świat. Zależy nam na tym, by książkowe światy, do których trafiają dzieci, były jak najlepsze: piękne, intrygujące i pod każdym względem warte tego, by je odkrywać. Wierzymy, że warto szukać takich światów – i wspierać twórców, którzy chcą i potrafią powoływać je do życia. Dlatego...
Złoto dla Polek i OneMulti w IPRA Golden Awards 2024
„To złoto dla nas jako agencji OneMulti, ale przede wszystkim dla Polek, które gremialnie wzięły udział w wyborach parlamentarnych 15 października 2023 roku. Jestem zatem podwójnie dumna i szczęśliwa. Zwyciężyła prospołeczna i proobywatelska postawa naszych rodaczek. Pokazaliśmy również strategiczne znaczenie komunikacji i public relations w...
VML z nominacjami w konkursie KTR
Znamy nominacje KTR dla najbardziej kreatywnych kampanii w Polsce. W tym gronie znalazło się osiem kampanii realizowanych przez VML, które uzyskały 12 nominacji w siedmiu kategoriach. 
Laureaci konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2024
Konkurs Design by Śliwka Nałęczowska pobudza środowisko artystyczne do twórczych działań. Piąta, jubileuszowa edycja wydarzenia, promującego talenty w dziedzinie grafiki i designu, przyniosła niemal 2200 zgłoszeń. Jury wyłoniło 10 projektów, które reprezentowały wysoki poziom artystyczny i najlepiej oddawały hasło kampanii: „Śliwka Nałęczowska – inspiruje...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764