logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Raport specjalny OOH magazine: Rynek digital signage w Polsce

  PR 06.10.2009, przeczytano 3493 razy

Wrześniowy numer magazynu branżowego OOH magazine jest bogatszy o specjalny dodatek poświęcony rynkowi digital signage. W raporcie zaprezentowane zostały opinie liczących się na polskim rynku operatorów sieci digital signage czy opinie firm, które zdecydowały się na wdrożenie systemu. Zostały zebrane także wypowiedzi przedstawicieli domów mediowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/raport-specjalny-ooh-magazine%3A-rynek-digital-signage-w-polsce,9569,artykul.html

Publikacja zawiera słownik pojęć digital signage skompletowany przez kompetentnych ekspertów rynku. O rynku digital signage opowiadają osoby związane z branżą, firmy, które zdecydowały się na kampanię na nośnikach DS. Prezentujemy także wywiad z Laurą Davis-Taylor, jednym z najważniejszych ekspertów w tej dziedzinie w USA.

Na łamach dodatku poruszonych zostało kilka ciekawych tematów, m.in. :
- czy branża ma już za sobą fazę testów
- jakie rozwiązania DS przeważają na polskim rynku
- czego oczekują od operatorów sieci zarówno klienci inwestujący w infrastrukturę,
jak i reklamodawcy
- co sądzą o DS firmy, które mają własną infrastrukturę
- które branże dobrze rokują jeśli chodzi o inwestycje
- jakie jest podejście domów mediowych i marketerów do medium
- jakie są metody pomiaru skuteczności DS
- jak na branżę DS wpłynął kryzys
- jakie są prognozy dla rynku
- jak wypadamy na tle innych krajów
- jakie instalacje można obserwować na naszym rynku.

Dodatek będzie głównie dystrybuowany podczas międzynarodowej konferencji Digital Signage Trends 2009, która odbędzie się w Warszawie, w dniach 16-17 września br. i będzie poświęcona nowoczesnej formie przekazu informacyjno - reklamowego, realizowanego za pomocą sieci nośników cyfrowych takich jak: monitory LCD, projektory, interaktywne kioski, czy ściany video.

OOH magazine jest patronem medialnym tego wydarzenia.

Więcej informacji www.oohmagaizne.pl
Źródło: OOH magazine

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Raport Aplikuj.pl o upskillingu i reskillingu
Według danych z najnowszego raportu Aplikuj.pl radykalna modyfikacja kariery zawodowej jest zjawiskiem równie częstym, co rozwój na obecnym stanowisku. Czy możemy już mówić o nowym trendzie na polskim rynku pracy? IAB Polska oraz Standard kwalifikacji digital marketingowych DIMAQ zostali patronami honorowymi raportu.
 Marketing w wyszukiwarkach dla NGO - poradnik
O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.
Jak reklamować organizację w internecie bez dużego budżetu? Poradnik
Widoczność w internecie to dziś „być albo nie być” nie tylko dla podmiotów komercyjnych, ale także dla organizacji pozarządowych, których model finansowania nie pozwala na przeznaczanie dużych budżetów na marketing. Tzw. trzeci sektor nie jest jednak skazany na internetowy niebyt. Przeciwnie, eksperci Grupy Roboczej SEM IAB Polska podpowiadają...
Raport o zrównoważonym rozwoju w digital marketingu
IAB Europe publikuje drugą edycję rocznego raportu "State of Readiness - Sustainability in Digital Advertising Report 2024". W planie również debata online na temat zrównoważonego rozwoju w branży.
E-book: AI to paliwo dla biznesu. Kto skorzysta?
W najnowszej publikacji „Masters&Robots: What Matters?” Digital University prezentuje najważniejsze trendy dotyczące transformacji biznesu, innowacji, marketingu, relacji z klientem, hiperpersonalizacji i przywództwa, które mają szansę zmienić to, jak postrzegamy świat i zachodzące w nim procesy. Oto, jak rewolucja technologiczna wpływa na zmiany w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764