logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Raport specjalny OOH magazine: Rynek digital signage w Polsce

  PR 06.10.2009, przeczytano 3528 razy

Wrześniowy numer magazynu branżowego OOH magazine jest bogatszy o specjalny dodatek poświęcony rynkowi digital signage. W raporcie zaprezentowane zostały opinie liczących się na polskim rynku operatorów sieci digital signage czy opinie firm, które zdecydowały się na wdrożenie systemu. Zostały zebrane także wypowiedzi przedstawicieli domów mediowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/raport-specjalny-ooh-magazine%3A-rynek-digital-signage-w-polsce,9569,artykul.html

Publikacja zawiera słownik pojęć digital signage skompletowany przez kompetentnych ekspertów rynku. O rynku digital signage opowiadają osoby związane z branżą, firmy, które zdecydowały się na kampanię na nośnikach DS. Prezentujemy także wywiad z Laurą Davis-Taylor, jednym z najważniejszych ekspertów w tej dziedzinie w USA.

Na łamach dodatku poruszonych zostało kilka ciekawych tematów, m.in. :
- czy branża ma już za sobą fazę testów
- jakie rozwiązania DS przeważają na polskim rynku
- czego oczekują od operatorów sieci zarówno klienci inwestujący w infrastrukturę,
jak i reklamodawcy
- co sądzą o DS firmy, które mają własną infrastrukturę
- które branże dobrze rokują jeśli chodzi o inwestycje
- jakie jest podejście domów mediowych i marketerów do medium
- jakie są metody pomiaru skuteczności DS
- jak na branżę DS wpłynął kryzys
- jakie są prognozy dla rynku
- jak wypadamy na tle innych krajów
- jakie instalacje można obserwować na naszym rynku.

Dodatek będzie głównie dystrybuowany podczas międzynarodowej konferencji Digital Signage Trends 2009, która odbędzie się w Warszawie, w dniach 16-17 września br. i będzie poświęcona nowoczesnej formie przekazu informacyjno - reklamowego, realizowanego za pomocą sieci nośników cyfrowych takich jak: monitory LCD, projektory, interaktywne kioski, czy ściany video.

OOH magazine jest patronem medialnym tego wydarzenia.

Więcej informacji www.oohmagaizne.pl
Źródło: OOH magazine

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Przewodnik po TikToku od IAB Polska
Dlaczego nie warto lekceważyć potencjału TikToka w działaniach biznesowych? Bo to najszybciej rozwijająca się platforma na świecie, wyprzedzająca konkurencję nie tylko przyrostem nowych użytkowników, ale także dynamiką rozbudowy narzędzi biznesowych dedykowanych twórcom i markom.
 Akt o sztucznej inteligencji (AI Act) - przewodnik IAB Polska
Sztuczna inteligencja szturmem wdarła się do naszej codzienności i pracy. Z jednej strony trudności nastręczać może wielość dostepnych rozwiązań i narzędzi, z drugiej zaś dostosowanie się do nowych unijnych regulacji (AI Act), które niebawem wejdą w życie. 
 SEMbook 2024 – najnowsze trendy w SEO i PPC
Jak osiągać cele marketingowe, gdy warunki dyktuje AI, automatyzacja i personalizacja stają się standardem, a algorytmy wyszukiwarek aktualizują się w zawrotnym tempie? Nowy trendbook Grupy Roboczej SEM IAB Polska prezentuje najbardziej aktualną wiedzę teoretyczną i najciekawsze przykłady jej realizacji w kampaniach PPC i SEO.
Salestube: e-book dla branży e-commerce
Należąca do Group One spółka Salestube zaprezentowała autorski e-book “Odkryj potencjał E-commerce”. Publikacja została stworzona z myślą zarówno o doświadczonych przedstawicielach branży, jak i tych, którzy swoją przygodę z e-commerce dopiero rozpoczynają. Wydanie to kompendium wiedzy w zakresie wdrożeń i rozwoju platform e-commerce, analityki...
Werbe!Punkt zadebiutował na rynku niemieckim
Pierwszy numer Werbe!Punkt trafil już na biurka 5000 aktywnych agencji reklamowych i dystrybutorów w Niemczech. Jesteśmy przekonani, że to wydawnictwo stanie się cennym źródłem wiedzy i inspiracji dla wszystkich zaangażowanych w świat reklamy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764