logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Raport targowy - sektor reklamy i druku 2023

  PR 23.01.2023, przeczytano 1322 razy
ilustracjastrzałka

Bazując na arenie polskiej oraz europejskiej przygotowaliśmy specjalny raport targów reklamy i druku. Niewątpliwie rynek wydarzeń targowych, na przestrzeni ostatnich lat uległ dużym zmianom. Pandemia w znacznym stopniu ograniczyła życie, w tym także funkcjonowanie przedsiębiorstw. Jak wiemy, każde targi, niezależnie od branży, to nieporównywalna przestrzeń dla firm do prezentacji nowości w produktach i usługach, a także nieoceniona baza wiedzy ekspertów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/raport-targowy---sektor-reklamy-i-druku-2023,398716,artykul.html

Przyglądając się wydarzeniom na polu europejskim, mamy 6 głównych imprez z sektora reklamy. Z ogromną radością patrzymy, jak nasze polskie targi wyróżniają się na tle innych krajów. Zdecydowanym liderem jest RemaDays Warsaw organizowana przez Ptak Warsaw Expo. Impreza ma ogromne rozmiary, patrząc na inne przedsięwzięcia, gdyż zajmuje aż 50tys. m2. Dla porównania niemieckie targi PSI in Düsseldorf zajmują przestrzeń 29tys. m2, plasując się na drugiej pozycji. Niewiele mniejszy format mają francuskie CTCO – Promotional Garments and Gifts z powierzchnią 27tys. Znacznie niższą wartość przedstawia wydarzenie PTE – Promotion Trade Exhibition odbywające się we Włoszech (15tys. m2) oraz Promo GIFT w Hiszpanii (14,4tys m2). Na końcu stawki plasuje się kolejna polska marka Promo Show z zasięgiem prawie 9tys m2. Patrząc na ranking, bardzo cieszymy się, że uplasowały się w nim aż dwa wydarzenia z Polski, co nie występuje w przypadku innych krajów.

Patrząc jednak pod względem liczby wystawców mamy kilka modyfikacji. W rankingu prowadzi niemieckie PSI in Düsseldorf z liczbą 488 stoisk. Ciekawy zwrot następuje na drugiej pozycji, bowiem ze stawką 486 wystawców wysunęło się hiszpańskie wydarzenie Promo Gift. Zaraz za nim uplasowały się targi RemaDays Warsaw, z wartością 465 ekspozytorów. Znacznie niższą liczbą może pochwalić się CTCO – Promotional Garments and Gifts (267) wyprzedzając Promo Show (185). Ranking zamyka włoski PTE – Promotion Trade Exhibition, który mimo dużej powierzchni targowej, zaprezentuje 165 stoisk wystawienniczych.

ilustracjastrzałka

Zachęcamy do odwiedzin oraz dalszego wspierania polskiego przemysłu targowego, który jak widać, jest nadrzędnym organizatorem sektora reklamy i druku.

Źródło: Krajowa Izba Targowa

www.krajowaizbatargowa.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764