logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Raport targowy - sektor reklamy i druku 2023

  PR 23.01.2023, przeczytano 250 razy
ilustracjastrzałka

Bazując na arenie polskiej oraz europejskiej przygotowaliśmy specjalny raport targów reklamy i druku. Niewątpliwie rynek wydarzeń targowych, na przestrzeni ostatnich lat uległ dużym zmianom. Pandemia w znacznym stopniu ograniczyła życie, w tym także funkcjonowanie przedsiębiorstw. Jak wiemy, każde targi, niezależnie od branży, to nieporównywalna przestrzeń dla firm do prezentacji nowości w produktach i usługach, a także nieoceniona baza wiedzy ekspertów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/raport-targowy---sektor-reklamy-i-druku-2023,398716,artykul.html

Przyglądając się wydarzeniom na polu europejskim, mamy 6 głównych imprez z sektora reklamy. Z ogromną radością patrzymy, jak nasze polskie targi wyróżniają się na tle innych krajów. Zdecydowanym liderem jest RemaDays Warsaw organizowana przez Ptak Warsaw Expo. Impreza ma ogromne rozmiary, patrząc na inne przedsięwzięcia, gdyż zajmuje aż 50tys. m2. Dla porównania niemieckie targi PSI in Düsseldorf zajmują przestrzeń 29tys. m2, plasując się na drugiej pozycji. Niewiele mniejszy format mają francuskie CTCO – Promotional Garments and Gifts z powierzchnią 27tys. Znacznie niższą wartość przedstawia wydarzenie PTE – Promotion Trade Exhibition odbywające się we Włoszech (15tys. m2) oraz Promo GIFT w Hiszpanii (14,4tys m2). Na końcu stawki plasuje się kolejna polska marka Promo Show z zasięgiem prawie 9tys m2. Patrząc na ranking, bardzo cieszymy się, że uplasowały się w nim aż dwa wydarzenia z Polski, co nie występuje w przypadku innych krajów.

Patrząc jednak pod względem liczby wystawców mamy kilka modyfikacji. W rankingu prowadzi niemieckie PSI in Düsseldorf z liczbą 488 stoisk. Ciekawy zwrot następuje na drugiej pozycji, bowiem ze stawką 486 wystawców wysunęło się hiszpańskie wydarzenie Promo Gift. Zaraz za nim uplasowały się targi RemaDays Warsaw, z wartością 465 ekspozytorów. Znacznie niższą liczbą może pochwalić się CTCO – Promotional Garments and Gifts (267) wyprzedzając Promo Show (185). Ranking zamyka włoski PTE – Promotion Trade Exhibition, który mimo dużej powierzchni targowej, zaprezentuje 165 stoisk wystawienniczych.

ilustracjastrzałka

Zachęcamy do odwiedzin oraz dalszego wspierania polskiego przemysłu targowego, który jak widać, jest nadrzędnym organizatorem sektora reklamy i druku.

Źródło: Krajowa Izba Targowa

www.krajowaizbatargowa.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój w kampanii wizerunkowej o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
Wyświetlacze LG na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”
Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764