logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Raport widoczności reklam Meetrics

  PR 28.10.2019, przeczytano 130 razy

Meetrics opublikował kwartalny „Raport widoczności reklam” na temat widoczności reklam na poszczególnych rynkach europejskich, w tym w Polsce. W trzecim kwartale 2019 r. Polska pozostała w środku europejskiej stawki w zakresie reklamy display i odnotowała wzrost widoczności reklamy wideo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/raport-widocznosci-reklam-meetrics,384493,artykul.html

W trzecim kwartale 2019 r. występują znaczne różnice w widoczności reklam między reklamami wideo, display i reklamami mobilnymi na różnych rynkach. Takie wnioski wynikają z najnowszego raportu opublikowanego przez Meetrics, wiodącego europejskiego dostawcę danych i technologii pomiarowych. Raport zawiera także szczegółowe zestawienie widoczności poszczególnych formatów reklam i porównanie widoczności reklam na różnych europejskich rynkach. Raport pokazuje również najczęstsze przyczyny braku widoczności według ich procentowego rozkładu. Najczęstsze przyczyny słabej widoczności reklam to nieoptymalne pozycje reklamy displayowych oraz zbyt szybkie przełączanie na inne strony.

Według raportu średni wskaźnik widoczności reklam displayowych w Polsce wynosi 56 procent, czyli o dwa punkty procentowe mniej w porównaniu do wskaźnika widoczności w drugim kwartale bieżącego roku. Liderem rynku w Europie pozostaje Austria ze wskaźnikiem widoczności na poziomie 68 procent. Trzeci kwartał w Polsce wygląda znacznie lepiej w kategorii wideo, gdzie widoczność wzrosła o 9 punktów procentowych, z 60 procent w drugim kwartale 2019 r. do 69 procent w trzecim kwartale.

- Z przyjemnością informujemy o rosnących w Polsce wskaźnikach widoczności reklam wideo w czterech kolejnych kwartałach. Średnie wskaźniki widoczności na innych rynkach europejskich są nadal znacznie wyższe, ale trend jest obiecujący. Chcemy zachęcić naszą branżę do ciągłej poprawy jakości powierzchni reklamowych, z korzyścią dla całego rynku - mówi Hubert Świtalski, Country Manager w Meetrics Poland.

  • Pełny raport za III kwartał 2019 r. można pobrać za darmo TUTAJ

Źródło: Meetrics

www.meetrics.com

Dodatkowe informacje:

Meetrics w swoich badaniach opiera się na definicji Viewability rekomendowanej przez IAB i Media Rating Council. Reklama jest uważana za widoczną jeśli co najmniej 50 procent jej powierzchni jest widoczna na ekranie przez co najmniej 1 sekundę (dla reklam wideo – przez co najmniej 2 sekundy).

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Maciej Stuhr: „Wiadomości” to obecnie główny program hejterski w Polsce
Aktor za pomocą mediów społecznościowych często wypowiada się na temat aktualnych wydarzeń społecznych i politycznych w Polsce. Zdaniem Macieja Stuhra Telewizja Polska służy partii rządzącej głównie do celów propagandowych. Właśnie dlatego otwarcie ją krytykuje, nie ogląda jej i nie chce w żaden sposób być z nią kojarzony. Według niego dziennikarze związani ze stacjami...
Epidemia koronawirusa nie wpłynęła drastycznie na sprzedaż prasy – wynika z analiz prowadzonych przez Kolportera.
AWR „Wprost” rezygnuje z papieru
Zarząd PMPG Polskie Media S.A. podjął decyzję o zmianie modelu wydawniczego swojej spółki zależnej AWR „Wprost” wydawcy portalu wprost.pl i tygodnika „Wprost”.  Od kwietnia treści pod marką Wprost będą publikowane tylko w formie elektronicznej poprzez serwis wprost.pl i w postaci zmienionych e-wydań. Ostatnie wydanie wersji papierowej zaplanowane jest na 30 marca 2020...
Startuje Tarczyński Studio Live
Firma Tarczyński SA współtworzy innowacyjny na skalę Polski projekt skierowany do miłośników gamingu. Tarczyński Studio Live to profesjonalne studio prowadzące transmisje zawodów e-sportowych na żywo. Tylko w czasie premierowego weekendu streamy obejrzało już 120 000 osób.
BMW oraz CNN łączą siły i prezentują serię „The Art of Leadership”
W czasach niepewności inspirujący ludzie odgrywają jeszcze ważniejszą rolę w rozwoju społecznym. BMW Group i CNN International Commercial (CNNIC) połączyły siły, aby przedstawić historie i działalność jednych z najbardziej wybitnych twórców, artystów i liderów naszych czasów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764