logo
WIADOMOŚCI

Raporty tematyczne Signs.pl

logo prepress
Prepress to jeden z 3 elementów fazy powstawania produktów poligraficznych zwanej "Prepress-press-postpress". Prepress obejmuje przygotowanie materiału na etapie DTP, a następnie wykonanie form kopiowych i drukowych. W szczególności na etap prepress mogą się składać: przygotowanie tekstów, ilustracji i wprowadzenie ich do komputera przygotowanie publikacji w studiu...  
logo drupa
Od ponad 60 lat targi drupa to najważniejsza na świecie specjalistyczna impreza wystawiennicza dla przemysłu poligraficznego i papierniczego. Dla wszystkich, którzy poszukują informacji z obszaru przygotowania, produkcji, przerobu papieru oraz druku, jak również najnowszych produktów, technologii i zastosowań, targi te są niezaprzeczalnym numerem 1 w rankingu branżowych imprez...   | 2020-06-16 – 2020-06-26 Düsseldorf
logo Reklama360
Zbliżająca się edycja Targów REKLAMA360 stanowi kontynuację zmian zainicjowanych 2014 roku. Pięć stref tematycznych, rozbudowany program wydarzeń towarzyszących skoncentrowanych w ramach Kreatywnej Areny, poszerzenie zakresu tematycznego oraz nowe narzędzia do kontaktu ze zwiedzającymi stanowią trzon zmian. REKLAMA360 to 5 stref tematycznych, wśród których znajdą...   | 2015-09-29 – 2015-10-01 Międzynarodowe Targi Poznańskie
logo Viscom
Trzydniowe targi VISCOM odbywają się co roku, zamiennie we Frankfurcie i Düsseldorfie. Wystawcy związani są z produkcją, komercjalizacją i świadczeniem usług w dziedzinie promocyjnej komunikacji wizualnej w sześciu poniższych kategoriach. Na powierzchni ponad 11 tys. m2 reprezentowane są m.in. następujące branże: druk wielkoformatowy, tworzenie oznakowań, projektowanie...   | 2017-10-18 – 2017-10-20 Düsseldorf
logo Festiwal Druku
Festiwal Druku.pl to największa impreza branżowa w drugiej połowie roku. Targi są podzielone na dwa główne sektory: reklama & marketing oraz dostawcy mediów i maszyn. Wystawcami są firmy z szeroko pojętego rynku reklamy: dostawcy mediów i maszyn, producenci materiałów POS, jak również drukarnie, a także importerzy i dostawcy gadżetów reklamowych oraz przedstawiciele sektora...   | 2018-09-12 – 2018-09-13 EXPO XXI Warszawa
logo Targi Poligrafia
Międzynarodowe Targi Maszyn, Materiałów i Usług Poligraficznych POLIGRAFIA - jedno z największych wydarzeń wystawiennicze dla przemysłu poligraficznego w tej części Europy odbywa się w cyklu dwuletnim na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Targi objęte patronatem medialnym Signs.pl  | 2015-05-26 – 2015-05-29 Poznań
logo Fespa
Fespa to nie tylko targi, ale przede wszystkim federacja 37 krajowych organizacji zrzeszających specjalistów od druku cyfrowego, druku na tekstyliach i sitodruku. Federacja zajmuje się organizacją targów, wydarzeń branżowych oraz organizowaniem współpracy i edukacji. Polskim członkiem FESPA jest Polskie Stowarzyszenie Sitodruku i Druku Cyfrowego. Obecnie targi FESPA są jedną z...   | 2018-05-15 – 2018-05-18 Berlin, Niemcy
logo prawo w reklamie
W tym miejscu znajdziesz przegląd najważniejszych materiałów dotyczących regulacji prawnych związanych z branżą reklamową. Gromadzimy tutaj informacje na temat przepisów i projektów mających porządkować sprawy związane z poszanowaniem przestrzeni publicznej, prywatności, walką ze spamem i nadużyciami wobec odbiorców reklamy. Zajmujemy się tu także ochroną naszego zawodu i...  
logo Polska jako marka
W tym raporcie gromadzimy materiały dotyczące działań promujących wizerunek Polski oraz porządkujących identyfikację wizualną naszego kraju. Znajdziecie tutaj informacje o kampaniach promocyjnych, projektach brandingowych zmierzających do wypromowania Polski jako marki (logotypy, godła promocyjne itp.), a także materiały dotyczące problemów z uporządkowaniem oficjalnej...  
logo naming
Naming (z ang. nazewnictwo) to dział marketingu zajmujący się tworzeniem nazw firm, usług, produktów. Osoba odpowiedzialna za ten etap brandingu ma za zadanie opracować nazwę chwytliwą i łatwą w zapamiętaniu. Fachowe opracowanie nazwy ma na celu zwiększenie sprzedaży jak i lepsze dotarcie i utrwalenie się w umyśle konsumenta. Dział ten często kojarzony jest z copywritingiem,...  
logo branding
Budowanie świadomości marki (ang. branding) - technika marketingowa polegająca na kreowaniu i utrwalaniu w umysłach konsumentów faktu istnienia oraz pozytywnego wizerunku konkretnej marki. Aby sprzedać skutecznie swoje produkty czy usługi przekaz reklamowy musi być spójny oraz skierowany do konkretnej grupy docelowej. Przekaz taki jest częścią procesu zwanego brandingiem. Branding,...  
logo outdoor
Outdoor (ang. na zewnątrz) ? reklama zewnętrzna, reklama uliczna, out of home, nazywany także skrótem ooh dosłownie "poza domem". Taka reklama z wykorzystaniem digital signage jest formą digital out-of-home (DOOH) advertising. Jest to wizualna elektroniczna komunikacja. Jej celem jest dostarczanie przekazu reklamy do konkretnych miejsc, w określonych porach z treścią dopasowaną do...  
logo SEO
Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (ang. Search engine optimization ? SEO; zwana także pozycjonowaniem) ? procesy zmierzające do osiągnięcia przez dany serwis internetowy jak najwyższej pozycji w wynikach organicznych wyszukiwarek internetowych dla wybranych słów i fraz kluczowych. Proces pozycjonowania jest elementem szeroko pojętego marketingu internetowego. Pozycjonowanie...  
logo ISE
Targi Integrated Systems Europe organizowane od 2004 stały się jednym z najważniejszych wydarzeń dla branży AV oraz specjalistów z dziedziny integracji systemów elektronicznych. Coroczne spotkanie organizowane jest przez stowarzyszenia rynkowe typu non-profit. Z roku na rok wzrasta na targach znaczenie segmentu digital signage. Wyświetlacze wielkoformatowe, projektory, monitory...   | 2018-02-06 – 2018-02-09 Amsterdam
logo digital signage
Digital Signage, digital out of home, digital merchandising, narrowcasting. Digital signage bywa określany skrótem DOOH - Digital out-of-home, (chociaż to ostatnie pojęcie dotyczące reklamy zewnętrznej jest zawężone w stosunku do zasięgu branży DS). Niektóre firmy i organizacje używają określenia narrowcasting, digital merchandising. DS to jeden z elementów komunikacji...  
logo RemaDays
Międzynarodowe Targi Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw to największe wydarzenie branży reklamowej w Europie Środkowej. Jest to połączenie sektorów targowych: - Out&InDoorSystems - GiftsWorld - TechnologyPark - PrintShow - PhotoCreation - EventShow - InternetSolution - TextiteZone - School&OfficeRoom Targi dają możliwość zapoznania się z najnowszymi produktami,...   | 2018-02-07 – 2018-02-09 Nadarzyn
REKLAMA
 
piątek 20.07.2018, 168 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone