WIADOMOŚCI

Raporty tematyczne Signs.pl

logo drupa
Od ponad 60 lat targi drupa to najważniejsza na świecie specjalistyczna impreza wystawiennicza dla przemysłu poligraficznego i papierniczego. Dla wszystkich, którzy poszukują informacji z obszaru przygotowania, produkcji, przerobu papieru oraz druku, jak również najnowszych produktów, technologii i zastosowań, targi te są niezaprzeczalnym numerem 1 w rankingu branżowych imprez targowych dla branży...   | 2016-05-31 – 2016-06-10 Düsseldorf
logo Reklama360
Zbliżająca się edycja Targów REKLAMA360 stanowi kontynuację zmian zainicjowanych 2014 roku. Pięć stref tematycznych, rozbudowany program wydarzeń towarzyszących skoncentrowanych w ramach Kreatywnej Areny, poszerzenie zakresu tematycznego oraz nowe narzędzia do kontaktu ze zwiedzającymi stanowią trzon zmian. REKLAMA360 to 5 stref tematycznych, wśród których znajdą się: Tasting & Fashion Zone (...   | 2015-09-29 – 2015-10-01 Międzynarodowe Targi Poznańskie
logo Viscom
Trzydniowe targi VISCOM odbywają się co roku, zamiennie we Frankfurcie i Düsseldorfie. Wystawcy związani są z produkcją, komercjalizacją i świadczeniem usług w dziedzinie promocyjnej komunikacji wizualnej w sześciu poniższych kategoriach. Na powierzchni ponad 11 tys. m2 reprezentowane są m.in. następujące branże: druk wielkoformatowy, tworzenie oznakowań, projektowanie obiektów, ekspozycja mater...   | 2016-11-02 – 2016-11-04 Frankfurt
logo Festiwal Druku
Festiwal Druku.pl to największa impreza branżowa w drugiej połowie roku. Targi są podzielone na dwa główne sektory: reklama & marketing oraz dostawcy mediów i maszyn. Wystawcami są firmy z szeroko pojętego rynku reklamy: dostawcy mediów i maszyn, producenci materiałów POS i opakowań, jak również drukarnie oraz importerzy i dostawcy gadżetów reklamowych. Targom towarzyszą wydarzenia dodatkowe jak kon...   | 2017-09-13 – 2017-09-14 EXPO XXI Warszawa
logo Targi Poligrafia
Międzynarodowe Targi Maszyn, Materiałów i Usług Poligraficznych POLIGRAFIA - jedno z największych wydarzeń wystawiennicze dla przemysłu poligraficznego w tej części Europy odbywa się w cyklu dwuletnim na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Targi objęte patronatem medialnym Signs.pl  | 2015-05-26 – 2015-05-29 Poznań
logo Fespa
Fespa to nie tylko targi, ale przede wszystkim federacja 37 krajowych organizacji zrzeszających specjalistów od druku cyfrowego, druku na tekstyliach i sitodruku. Obecnie targi są jedną z najważniejszych międzynarodowych imprez poświęconych drukowi wielkoformatowemu. Równolegle odbywają się dodatkowe imprezy: - Printeriors: poświęcona zastosowaniom druku w dekoracji wnętrz - Fespa FABR...   | 2016-03-08 – 2016-03-11 Amsterdam, Holandia
logo prawo w reklamie
W tym miejscu znajdziesz przegląd najważniejszych materiałów dotyczących regulacji prawnych związanych z branżą reklamową. Gromadzimy tutaj informacje na temat przepisów i projektów mających porządkować sprawy związane z poszanowaniem przestrzeni publicznej, prywatności, walką ze spamem i nadużyciami wobec odbiorców reklamy. Zajmujemy się tu także ochroną naszego zawodu i efektów naszej pracy - czyli p...  
logo Polska jako marka
W tym raporcie gromadzimy materiały dotyczące działań promujących wizerunek Polski oraz porządkujących identyfikację wizualną naszego kraju. Znajdziecie tutaj informacje o kampaniach promocyjnych, projektach brandingowych zmierzających do wypromowania Polski jako marki (logotypy, godła promocyjne itp.), a także materiały dotyczące problemów z uporządkowaniem oficjalnej identyfikacji państwa, jego o...  
logo naming
Naming (z ang. nazewnictwo) to dział marketingu zajmujący się tworzeniem nazw firm, usług, produktów. Osoba odpowiedzialna za ten etap brandingu ma za zadanie opracować nazwę chwytliwą i łatwą w zapamiętaniu. Fachowe opracowanie nazwy ma na celu zwiększenie sprzedaży jak i lepsze dotarcie i utrwalenie się w umyśle konsumenta. Dział ten często kojarzony jest z copywritingiem, choć są to dwie oddzie...  
logo branding
Budowanie świadomości marki (ang. branding) - technika marketingowa polegająca na kreowaniu i utrwalaniu w umysłach konsumentów faktu istnienia oraz pozytywnego wizerunku konkretnej marki. Aby sprzedać skutecznie swoje produkty czy usługi przekaz reklamowy musi być spójny oraz skierowany do konkretnej grupy docelowej. Przekaz taki jest częścią procesu zwanego brandingiem. Branding, czyli budowanie ś...  
logo outdoor
Outdoor (ang. na zewnątrz) ? reklama zewnętrzna, reklama uliczna, out of home, nazywany także skrótem ooh dosłownie "poza domem". Taka reklama z wykorzystaniem digital signage jest formą digital out-of-home (DOOH) advertising. Jest to wizualna elektroniczna komunikacja. Jej celem jest dostarczanie przekazu reklamy do konkretnych miejsc, w określonych porach z treścią dopasowaną do lokalizacji wyświetla...  
logo SEO
Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (ang. Search engine optimization ? SEO; zwana także pozycjonowaniem) ? procesy zmierzające do osiągnięcia przez dany serwis internetowy jak najwyższej pozycji w wynikach organicznych wyszukiwarek internetowych dla wybranych słów i fraz kluczowych. Proces pozycjonowania jest elementem szeroko pojętego marketingu internetowego. Pozycjonowanie opiera się na ...  
logo ISE
Targi Integrated Systems Europe organizowane od 2004 stały się jednym z najważniejszych wydarzeń dla branży AV oraz specjalistów z dziedziny integracji systemów elektronicznych. Coroczne spotkanie organizowane jest przez stowarzyszenia rynkowe typu non-profit. Z roku na rok wzrasta na targach znaczenie segmentu digital signage. Wyświetlacze wielkoformatowe, projektory, monitory dotykowe, systemy...   | 2018-02-06 – 2018-02-09 Amsterdam
logo digital signage
Digital Signage, digital out of home, digital merchandising, narrowcasting. Digital signage bywa określany skrótem DOOH - Digital out-of-home, (chociaż to ostatnie pojęcie dotyczące reklamy zewnętrznej jest zawężone w stosunku do zasięgu branży DS). Niektóre firmy i organizacje używają określenia narrowcasting, digital merchandising. DS to jeden z elementów komunikacji cyfrowej. Światową organizacją opra...  
logo RemaDays
Międzynarodowe Targi Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw to największe wydarzenie branży reklamowej w Europie Środkowej. W trakcie 3 dni, na powierzchni około 35 000 m2 spotyka się 15 000 praktyków branży. Jest to połączenie sektorów targowych (blisko 700 wystawców): - Out&InDoorSystems - GiftsWorld - TechnologyPark - PrintShow - PhotoCreation - EventShow - InternetSolution - TextiteZone - School&Offi...   | 2017-02-15 – 2017-02-17 Nadarzyn
R E K L A M A
 
poniedziałek 27.02.2017, 116 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2017 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone