logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

RASP od kwietnia z rozbudowanym segmentem lifestyle’owym

  PR 17.03.2023, przeczytano 903 razy

Od kwietnia Ringier Axel Springer Polska połączy redakcje Onet Lifestyle, Onet Kultura i Ofeminin. Na czele zespołu stanie Dominika Olszyna-Kniaź, dotychczasowa redaktorka naczelna Onet Lifestyle i Onet Kultura. Po stronie biznesu obszar wzmocni Joanna Szefler, która obejmie nowo utworzone stanowisko head of new business lifestyle i będzie odpowiedzialna za wsparcie sprzedaży i nowe inicjatywy w segmencie lifestyle’owym. Karolina Kaja Gołuchowska dotychczasowa redaktorka naczelna serwisu Ofeminin obejmie nowe stanowisko creative content managera lifestyle.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rasp-od-kwietnia-z-rozbudowanym-segmentem-lifestyle%E2%80%99owym,399333,artykul.html

Celem zmian jest stworzenie jednego centrum kompetencji redakcyjnych i marketingowych, ale także wzmocnienie oferty biznesowej. Nowa koncepcja jest także odpowiedzią na potrzeby rynku oraz trendy, które wpływają na rozwój produktu.  

- W grupie Ringier Axel Springer Polska 2022 rok okazał się wielkim sukcesem serwisów lifestyle’owych Badania, które prowadzimy na bieżąco na temat zmieniających się zachowań naszych użytkowników, pokazały nam ogromny potencjał tej kategorii. Zmiany pozwolą nam na stworzenie innowacyjnego segmentu tematycznego nie tylko dla odwiedzających nas użytkowniczek, ale także dla rynku – mówi Marta Badurek-Pietniczka, dyrektorka zarządzająca segmentu Onet.

W połączonej redakcji pojawią się także nowe role: Karolina Kaja Gołuchowska dotychczasowa redaktorka naczelna serwisu Ofeminin obejmie nowe stanowisko creative content managera lifestyle i będzie odpowiadać za kreatywne inicjatywy w całym segmencie. Ewa Raczyńska będzie odpowiedzialna za zespół wydawców, a Dominik Jedliński zostanie content growth managerem.

Na poziomie produktów redakcyjnych serwisy nie zostaną połączone i każdy z nich będzie miał swoją osobną strategię wydawniczą.  

- Nowa struktura redakcji pozwoli na szybsze reagowanie na potrzeby naszych użytkowników, ale także na świeże zdefiniowanie kategorii styl życia i kultura. W ostatnich latach wydarzyło się wiele zmian, które wpłynęły na media i widzimy ogromny potencjał w nowych obszarach tematycznych oraz kanałach dystrybucji – tłumaczy Dominika Olszyna-Kniaź, nowa redaktor naczelna Onet Lifestyle, Onet Kultura i Ofeminin.  

Najpóźniej z początkiem czerwca 2023 r. do zespołu dołączy również Joanna Szefler, która obejmie nowo utworzone stanowisko head of new business segmentu lifestyle i zajmie się wsparciem monetyzacji oraz innowacyjnymi inicjatywami dla Onet Lifestyle, Onet Kultura, Ofeminin, Onet Podróże oraz Plejada. Joanna Szefler posiada bogate doświadczenie w komunikacji marketingowej i sprzedaży oraz produkcji wideo. Przez ostatnie 8 lat pracowała w Ringier Axel Springer Polska na stanowisku Senior Video Leader i była odpowiedzialna za strategię sprzedażową oraz marketingową produktów wideo m.in marek Onet, Onet Kobieta, Vod.pl, Medonet oraz Onet Kultura i Business Insider.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764