logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Razor Social na konferencji Marketing Progress

  PR 20.05.2015, przeczytano 1549 razy
ilustracjastrzałka

Ian Cleary, założyciel RazorSocial, uznanego przez Social Media Examiner za jednego z najlepszych blogów na świecie poświęconych tematyce społecznościowej, będzie gościem konferencji Marketing Progress: efektywny marketing a skuteczna sprzedaż. Wydarzenie rozpocznie się 28 maja we Wrocławiu. Będzie to pierwsza wizyta irlandzkiego eksperta w Polsce. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/razor-social-na-konferencji-marketing-progress,24920,artykul.html

Ian Cleary to specjalista od nowych technologii w marketingu i mediach społecznościowych. Pisuje regularnie dla Social Media Examiner, HuffingtonPost, VentureBeat i innych wiodących serwisów dotyczących social media. Jego RazorSocial od 3 lat utrzymuje się w czołówce światowej blogosfery społecznościowej. Ian Cleary dzieli się swoją wiedzą także podczas konferencji branżowych na całym świecie. W Polsce pojawi się po raz pierwszy. W trakcie swojego wystąpienia na Marketing Progress omówi 12 marketingowych narzędzi, które przyczyniają się do zwiększenia ruchu i konwersji na stronie www. - Do każdego z narzędzi pokażę praktyczny przykład oraz sposób jego realizacji. Uczestnicy sesji staną się bogatsi o wiedzę na temat co najmniej kilku narzędzi, które z powodzeniem mogą być używane w firmach - zaznacza Ian Cleary. 

Znamy już także nazwiska i tematy pozostałych prelekcji konferencji Marketing Progress. Przewidzianych jest 15 wystąpień i 6 warsztatów. Wszystkie prelekcje będą skupiały się na zagadnieniach z pogranicza marketingu i sprzedaży oraz rosnącej roli, jaką w tych obszarach odgrywa Internet. Podczas dwudniowego spotkania zgromadzeni specjaliści opowiedzą między innymi o nowej tożsamości marketingu i sprzedaży oraz zaprezentują rozwiązania, które pomagają w precyzyjnym trafianiu do odpowiednich klientów - z adekwatnym komunikatem, w odpowiednim czasie. Omówią też narzędzia, dzięki którym można budować trwałe relacje z klientami i wskażą, jak odpowiednio dobierać działania marketingowe, aby skutecznie wpływać na wypracowanie zysków. Równolegle do wystąpień odbywać się będą warsztaty z zakresu employer brandingu, technologii mobilnych, social media, wideomarketingu, SEO/pozycjonowania oraz copywritingu.

Na sali Kina Nowe Horyzonty we Wrocławiu prelekcje wygłoszą między innymi: Jacek Kotarbiński, uznany autorytet świata marketingu, Jarosław Kuźniar - dziennikarz TVN, Anna Miotk - Polskie Badania Internetu, Monika Mikowska, współwłaścicielka agencji mobee dick, projektującej rozwiązania mobilne oraz autorka bloga jestem.mobi, Karolina Karolczak dyrektor marketingu handlowego Agros Nova, Barbara Stawarz (Content King), Michał Sadowski (Brand24), Joanna Wrycza-Bekier, dr nauk humanistycznych z zakresu literaturoznawstwa, autorka książki „Magia słów”, czy Michał Pawlik, head of strategy w Mind Progress Group. 

Szczegółowy program, wykaz ekspertów i informacji na temat konferencji dostępne są na stronie www.marketingprogress.pl. Opłata konferencyjna przy zapisie i płatności do 27 maja wynosi 899 złotych netto. 

Źródło: Mind Progress Group

www.mindprogress.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764