logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

RE:PL – Polski Rebranding Roku 2019: Czas na zgłoszenia

   11.01.2019, przeczytano 1717 razy
ilustracja

Od 10 stycznia można już zgłaszać kandydatury marek do udziału w plebiscycie RE:PL 2018. Każda polska marka, która w 2018 roku przeszła wizerunkową zmianę może powalczyć o miano najlepszego polskiego rebrandingu ubiegłego roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/re%3Apl-%E2%80%93-polski-rebranding-roku-2019%3A-czas-na-zgloszenia,380765,artykul.html

RE:PL – Polski Rebranidng Roku jest corocznym plebiscytem, organizowanym przez portal Branding Monitor już po raz szósty. Każdego roku specjaliści, praktycy i eksperci w dziedzinie brandingu wybierają najlepszą polską metamorfozę. W Polsce jest to jedyny tego typu plebiscyt.

Zgłoszenia do udziału w RE:PL 2018 przyjmowane są do 27 stycznia br. Rebranding może zostać zgłoszony zarówno przez autorów danego przeprojektowania, jak i samą markę, która przeszła tego typu proces i publicznie zakomunikowała zmianę w ubiegłym roku. W zeszłorocznej edycji o zwycięski tytuł walczyły aż 33 marki.

Zgłoszenia do plebiscytu RE:PL – Polski Rebranding Roku 2018

Wszystkie szczegóły dotyczące zgłoszenia, odpowiedni formularz jak i zasady konkursu dostępne są na oficjalnej stronie plebiscytu: https://repl.brandingmonitor.pl. Warto jak najszybciej przygotować zgłoszenie i odpowiednie materiały, ponieważ czas na ich przesłanie to tylko nieco ponad 2 tygodnie. Następnie elektorzy i jury plebiscytu zadecydują o tym komu przyznać branżowe wyróżnienie. Wyniki konkursu poznamy do końca marca 2019.

Źródło: Branding Monitor

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764