logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Re:design - Nowe szyldy dla praskich rzemieślników

   09.01.2018, przeczytano 4212 razy
ilustracja

W ramach czwartej edycji projektu re:design, będącej jednocześnie pierwszą odsłoną projektu w Warszawie, stowarzyszenie Traffic Design stworzyło 12 nowych szyldów dla zakładów rzemieślniczych z Pragi Północ.  Realizacja odbyła się na zlecenie Biura Architektury i Planowania Przestrzennego Urzędu m.st. Warszawy i jest częścią programu rewitalizacji na_prawa warszawa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/re%3Adesign---nowe-szyldy-dla-praskich-rzemieslnikow,35060,artykul.html

ilustracjastrzałka

Bardzo się cieszymy, że Traffic Design mógł wnieść swój wkład w działania rewitalizacyjne na terenie prawobrzeżnej Warszawy. Od lat działamy na rzecz podnoszenia estetyki przestrzeni publicznej w Polsce. Wierzymy, że ma ona wpływ na jakość naszego życia. Bałagan reklamowy zdecydowanie nam nie służy, niszczy wygląd miast oraz psuje humor. - MONIKA DOMAŃSKA, STOWARZYSZENIE TRAFFIC DESIGN

ilustracjastrzałka
projekt: Paweł Ryżko
foto: Styl Warszawski

W ramach re:design 4 odmieniono m.in. witrynę zakładu renowacji mebli, ślusarza, optyka, fryzjera oraz zegarmistrza. Wszystkie lokale znajdują się w okolicach ulicy Ząbkowskiej, Stalowej, Wileńskiej oraz 11 Listopada. Projekt zrealizowali czołowi polscy graficy, m.in. Filip Tofil (Syfonstudio), Paweł Ryżko, Zuzanna Rogatty, Marian Misiak (Threedotstype) czy Michał Jarociński (Capitalics Warsaw Type Foundry), mentor i opiekun merytoryczny projektu „Warszawskie Kroje”.

ilustracjastrzałka
projekt: Zuzanna Rogatty
foto: Styl Warszawski

Graficy czerpali inspiracje z historii liternictwa. Tak powstał szyld zegarmistrza złożony odrestaurowanym krojem Bona Nova, na podstawie czcionki Bony, Andrzeja Heidricha autora grafiki polskich banknotów. Z kolei szyld fryzjera nawiązuje do estetyki dzikiego zachodu, niegdyś popularnej wśród warszawskich szyldziarzy. Autorzy identyfikacji Futer zdecydowali się na odważny z punktu widzenia projektowego krok i powtórzyli trzykrotny napis z pierwowzoru „futra futra futra” skojarzyło im się to z bojowym japońskim hasłem „tora! tora! tora!” rozpoczynającym atak na Pearl Harbor.

ilustracjastrzałka
ilustracjastrzałka
ilustracjastrzałka

Zmiana szyldów pokazuje jak może wyglądać dobra reklama, która zdobi a nie szpeci. Projekt zyskał wielkie uznanie przedsiębiorców i mieszkańców a my już dziś planujemy jego kontynuację. - MARLENA HAPPACH, ARCHITEKT MIASTA

Źródło: Traffic Design

trafficdesign.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764