logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

RE:PL – Polski Rebranding Roku 2019: Czas na zgłoszenia

   11.01.2019, przeczytano 458 razy
ilustracja

Od 10 stycznia można już zgłaszać kandydatury marek do udziału w plebiscycie RE:PL 2018. Każda polska marka, która w 2018 roku przeszła wizerunkową zmianę może powalczyć o miano najlepszego polskiego rebrandingu ubiegłego roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/re%3Apl-%E2%80%93-polski-rebranding-roku-2019%3A-czas-na-zgloszenia,380765,artykul.html

RE:PL – Polski Rebranidng Roku jest corocznym plebiscytem, organizowanym przez portal Branding Monitor już po raz szósty. Każdego roku specjaliści, praktycy i eksperci w dziedzinie brandingu wybierają najlepszą polską metamorfozę. W Polsce jest to jedyny tego typu plebiscyt.

Zgłoszenia do udziału w RE:PL 2018 przyjmowane są do 27 stycznia br. Rebranding może zostać zgłoszony zarówno przez autorów danego przeprojektowania, jak i samą markę, która przeszła tego typu proces i publicznie zakomunikowała zmianę w ubiegłym roku. W zeszłorocznej edycji o zwycięski tytuł walczyły aż 33 marki.

Zgłoszenia do plebiscytu RE:PL – Polski Rebranding Roku 2018

Wszystkie szczegóły dotyczące zgłoszenia, odpowiedni formularz jak i zasady konkursu dostępne są na oficjalnej stronie plebiscytu: https://repl.brandingmonitor.pl. Warto jak najszybciej przygotować zgłoszenie i odpowiednie materiały, ponieważ czas na ich przesłanie to tylko nieco ponad 2 tygodnie. Następnie elektorzy i jury plebiscytu zadecydują o tym komu przyznać branżowe wyróżnienie. Wyniki konkursu poznamy do końca marca 2019.

Źródło: Branding Monitor

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gazetki Intermarché docenione przez branżę
W tegorocznej edycji programu AdRetail Inspirio gazetki supermarketów spożywczych Intermarché otrzymały podwójne wyróżnienie. Była to nagroda dla Najlepszej Gazetki wśród Supermarketów, a także Najczęściej Wyświetlanej Gazetki w serwisach Grupy AdRetail w 2018 roku w kategorii Sklepy Wielobranżowe. Praca włożona w produkcję tych...
5. edycja konkursu Chespa Packaging Design: Słoik miodu lub butelka wina
Trwa nabór prac do piątej edycji konkursu Chespa Packaging Design. W tym roku zadania projektowe przygotowane zostały przez partnera konkursu, firmę: Piwnice Półtorak Wine & Spirits oraz przez organizatora konkursu – firmę Chespa. Termin nadsyłania projektów upływa 20.04.2019 r.
Konkurs na SIW Instytutu Ekspertyz Ekonomicznych i Finansowych
Instytutu Ekspertyz Ekonomicznych i Finansowych w Łodzi ogłasza konkursu na System Identyfikacji Wizualnej. Termin nadsyłania prac upływa 15 kwietnia.
Zyxel Multy U zdobywa nagrodę If Design Award 2019
Urządzenie Multy U otrzymało nagrodę iF DESIGN AWARD 2019 w kategorii rozwiązań telekomunikacyjnych. To jedna z najbardziej prestiżowych, międzynarodowych nagród w dziedzinie wzornictwa produktowego.
Butelka Björn w gronie zwycięzców konkursu Art of Packaging 2019
Butelka wódki Björn, produkowanej przez BZK Alco, zwyciężyła w Art of Packaging 2019 w kategorii Proffesional 2019 Opakowanie Pragnienia. Jurorzy oceniali ponad pół tysiąca projektów, spośród których nagrodzono tylko 24 w różnych kategoriach. Ideą konkursu jest promowanie kreatywności i innowacyjności w branży opakowań na rynku...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764