logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

RE:PL – Polski Rebranding Roku 2016: Wyniki

   01.03.2017, przeczytano 1369 razy
ilustracjastrzałka

10. lutego zakończyło się głosowanie w finałowym etapie Plebiscytu RE:PL – Polski Rebranding Roku 2016. Na przełomie 2016 i 2017 roku do konkursu zgłosiło się 37 kandydatów do tytułu, a więc o 10 więcej niż rok temu. I chociaż w głosowaniu oddano mniej głosów, niż w ubiegłej edycji, emocji na pewno nie brakowało.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/re%3Apl-%E2%80%93-polski-rebranding-roku-2016%3A-wyniki,31635,artykul.html

Warto też dodać, że w tym roku nominacje do etapu finałowego przyznawało Jury Plebiscytu złożone ze znanych osobistości świata brandingu i projektowania oraz Czytelników Branding Monitora. Członkowie tego gremium po raz pierwszy przyznali też nagrodę Wyróżnionego Polskiego Rebrandingu Roku według Jury Plebiscytu.

Oprócz nowego wyróżnienia, tradycyjnie już wskazano także Drugi i Trzeci Najlepszy Polski Rebranding oraz zmianę, która została uhonorowana tytułem Wyróżnionego Polskiego Rebrandingu Roku według Organizatora. Jeszcze kilka statystyk:

  • Do IV edycji RE:PL – Polski Rebranding Roku 2016 zgłoszono 37 kandydatur (10 więcej niż rok temu).
  • Obrady Jury trwały w dniach 25-31. stycznia, a etap finałowy (głosowanie) od 1. do 10. lutego 2017 roku.
  • Łącznie oddano 7 559 głosów, z czego 41,39% (3 129 głosów) otrzymał zwycięzca plebiscytu.
  • Do etapu finałowego Jury Plebiscytu wybrało 10 najlepszych kandydatur: 10Clouds, Agile By Example, Arrinera Hussarya, Aura Herbals, Bitnoise, Deker Patissier&Chocolatier, eSky, Hertz Systems, Intex oraz Politechnikę Warszawską.


Szczegóły

IV edycja Plebiscytu RE:PL trwała od 20. grudnia 2016 do 10. lutego 2017 i składała się z trzech etapów: 1. przyjmowania zgłoszeń do Jury Plebiscytu, 2. przyjmowania kandydatur do Tytułu i 3. głosowania finałowego, które przeprowadzono w dniach 1-10. lutego 2017.

Do Plebiscytu zgłoszono 37 Kandydatów, z których 10 zostało nominowanych przez Jury Plebiscytu do etapu finałowego: 10Clouds, Agile By Example, Arrinera Hussarya, Aura Herbals, Bitnoise, Deker Patissier&Chocolatier, eSky, Hertz Systems, Intex oraz Politechnika Warszawska.

Łącznie oddano 7 559 głosów.

Oprócz tytułu Najlepszego Polskiego Rebrandingu Roku 2016 według Czytelników Branding Monitor przyznano również dwa wyróżnienia: nagrodę Wyróżnionego Polskiego Rebrandingu Roku 2016 według Jury Plebiscytu oraz nagrodę Wyróżnionego Polskiego Rebrandingu Roku 2016 według Organizatora.

ZWYCIĘZCA W GŁOSOWANIU CZYTELNIKÓW

Arrinera Hussarya


Marka: Arrinera Hussarya / www.arrinera.com
Czas ogłoszenia zmiany: grudzień 2016
Autor: Creogram / www.creogram.com
Oddanych głosów: 3 129 (41,39 %)

WYRÓŻNIENIE JURY PLEBISCYTU

Politechnika Warszawska


Marka: Politechnika Warszawska / www.pw.edu.pl
Czas ogłoszenia zmiany: listopad 2016
Autor: Podpunkt / www.podpunkt.pl

WYRÓŻNIENIE BRANDING MONITOR

AgileByExample


Marka: AgileByExample / www.agilebyexample.com
Czas ogłoszenia rebrandingu: sierpień 2016
Autor: Podpunkt / www.podpunkt.pl

Wyróżnienie zostało przyznane za znaczącą poprawę jakości w odbiorze marki za sprawą wdrożenia wysokiej jakości identyfikacji wizualnej, silnie wpływającej na kreowanie nowoczesnego wizerunku, adekwatnego do charakteru tego wydarzenia. Doceniono kompleksowość projektu, staranne wykonanie i jego wdrożenie oraz dopasowanie identyfikacji do charakteru marki AgileByExample.

II MIEJSCE W GŁOSOWANIU CZYTELNIKÓW

eSky


Marka: eSky / www.esky.pl
Czas ogłoszenia rebrandingu: luty 2016
Autor: Mamastudio / www.mamastudio.pl
Oddanych głosów: 1 635 (21,63 %)

III MIEJSCE W GŁOSOWANIU CZYTELNIKÓW

Politechnika Warszawska
Marka: Politechnika Warszawska
Czas ogłoszenia zmiany: listopad 2016
Pozostałe informacje: j.w.
Oddanych głosów: 1 386 (18,34 %)

Źródło: Branding Monitor

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764