logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

RE:PL – Polski Rebranding Roku 2017: Zgłoszenia do 26 stycznia

   04.01.2018, przeczytano 1822 razy
ilustracjastrzałka

Rozpoczęło się przyjmowanie zgłoszeń do plebiscytu RE:PL – Polski Rebranding Roku 2017. Kandydatury, które powalczą o tytuł najlepszego polskiego rebrandingu można nadsyłać do 26 stycznia 2018.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/re%3Apl-%E2%80%93-polski-rebranding-roku-2017%3A-zgloszenia-do-26-stycznia,35012,artykul.html

Już od grudnia ub. roku trwa piąta edycja konkursu RE:PL – Polski Rebranding Roku, organizowanego corocznie przez portal Branding Monitor, którego celem jest wyłonienie najlepszej polskiej zmiany marki i promowanie dobrych praktyk w tym obszarze. Od 4 stycznia 2018 można przesyłać zgłoszenia rebrandingów.

Zwycięzcę wybiorą doświadczeni jurorzy

W stosunku do poprzednich edycji w konkursie zaszło wiele zmian. Najważniejszą z nich jest sposób wyłaniania zwycięscy. Tym razem rebrandingi będą oceniane dwuetapowo – przez elektorów plebiscytu, wybierających 10 najlepszych kandydatur oraz jury, które wyda ostateczny werdykt. Wśród jurorów można znaleźć wiele znanych nazwisk ze świata projektowania i brandingu, co gwarantuje wysoki poziom oceny: http://repl.brandingmonitor.pl/jury/

Zgłoś rebranding do konkursu!

Organizator zadbał także o odpowiednie wsparcie przy zgłaszaniu kandydatur do tytułu. W zgłoszeniu rebrandingu pomocne będą informacje zawarte na stronie zgłoszeniowej dostępnej tutaj: http://repl.brandingmonitor.pl/zgloszenie-kandydatury/. Aby zgłosić kandydaturę należy pobrać formularz i odpowiednio go wypełnić. Czas przyjmowania zgłoszeń mija 26 stycznia 2018 roku, a więc warto już teraz zapoznać się z zasadami i przygotować kandydaturę.

Źródło: Branding Monitor

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764