logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

RE:PL – Polski Rebranding Roku 2019: Czas na zgłoszenia

   11.01.2019, przeczytano 1714 razy
ilustracja

Od 10 stycznia można już zgłaszać kandydatury marek do udziału w plebiscycie RE:PL 2018. Każda polska marka, która w 2018 roku przeszła wizerunkową zmianę może powalczyć o miano najlepszego polskiego rebrandingu ubiegłego roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/re%3Apl-%E2%80%93-polski-rebranding-roku-2019%3A-czas-na-zgloszenia,380765,artykul.html

RE:PL – Polski Rebranidng Roku jest corocznym plebiscytem, organizowanym przez portal Branding Monitor już po raz szósty. Każdego roku specjaliści, praktycy i eksperci w dziedzinie brandingu wybierają najlepszą polską metamorfozę. W Polsce jest to jedyny tego typu plebiscyt.

Zgłoszenia do udziału w RE:PL 2018 przyjmowane są do 27 stycznia br. Rebranding może zostać zgłoszony zarówno przez autorów danego przeprojektowania, jak i samą markę, która przeszła tego typu proces i publicznie zakomunikowała zmianę w ubiegłym roku. W zeszłorocznej edycji o zwycięski tytuł walczyły aż 33 marki.

Zgłoszenia do plebiscytu RE:PL – Polski Rebranding Roku 2018

Wszystkie szczegóły dotyczące zgłoszenia, odpowiedni formularz jak i zasady konkursu dostępne są na oficjalnej stronie plebiscytu: https://repl.brandingmonitor.pl. Warto jak najszybciej przygotować zgłoszenie i odpowiednie materiały, ponieważ czas na ich przesłanie to tylko nieco ponad 2 tygodnie. Następnie elektorzy i jury plebiscytu zadecydują o tym komu przyznać branżowe wyróżnienie. Wyniki konkursu poznamy do końca marca 2019.

Źródło: Branding Monitor

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Youtube Works 2023: Grand Prix i dwa wyróżnienia dla ING
Podczas tegorocznej edycji YouTube Works Awards „Miasto ING” w Roblox zwyciężyło w kategorii Ingenious Insight oraz Action Driver. Bank zdobył również główne wyróżnienie konkursu – Grand Prix. Jury konkursu doceniło ING za najlepiej zaadresowany insight oraz doskonały przykład innowacyjnego marketingu i wykorzystania mediów...
Sony World Photography Awards 2024: Wyniki konkurs otwartego
World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców kategorii i zdobywców wyróżnień w konkursie otwartym Sony World Photography Awards 2024, w którym nagradzane były najlepsze pojedyncze zdjęcia z całego świata zrobione w 2023 r.
Kampania Fundacji Avalon: konkurs dla dziennikarzy rozstrzygnięty
Fundacja Avalon z przyjemnością ogłasza wyniki konkursu dziennikarskiego zorganizowanego w ramach jej ostatniej kampanii społecznej „Teraz mnie widzisz”. Laureatami zostali Dominika Kopańska (Niepelnosprawni.pl), Jakub Jamrozek (PR Czwórka) i Magdalena Stefańska (TVP Info).
Znamy zwycięzców Youtube Works Awards 2023
Tym razem po Grand Prix sięgnął ING Bank Śląski z kampanią „Złap hakera”. W poszczególnych kategoriach triumfowały także projekty marek Decathlon, Epaka.pl, Health Labs Care oraz YES.
Festiwal Kreatywności Golden Drum świętuje 30 urodziny
Od ponad trzech dekad festiwal zaprasza firmy z branży komunikacji kreatywnej, reklamy i pokrewnych dziedzin do udziału w konkursie, w którym prezentowane i nagradzane są wybitne osiągnięcia. Podczas tegorocznej edycji wydarzenia zaplanowanego na 9-10 października, w Grand Hotel Bernardin w Portorož na Słowenii przedstawiciele branży kreatywnej ponownie spotkają się, aby wyłonić...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764