logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Re-logo. Konkurs na znak graficzny Muzeum Historycznego Miasta Gdańska

   07.03.2016, przeczytano 2043 razy
ilustracjastrzałka
fot. E. Grela

Muzeum Historyczne Miasta Gdańska wraz ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej zapraszają do udziału w dwuetapowym konkursie na nowy znak graficzny. Do wygrania jest 12 tys. zł brutto.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/re-logo.-konkurs-na-znak-graficzny-muzeum-historycznego-miasta-gdanska,27746,artykul.html

Celem Konkursu jest zaprojektowanie oryginalnego nowego znaku graficznego (logo), który nawiązywał będzie do charakteru jednostki oraz zbioru spójnych, nowoczesnych standardów promujących, identyfikujących oraz wzmacniających markę Muzeum. Nowy system identyfikacji ma zwracać uwagę na nowoczesność i prestiżowość instytucji. 

Konkurs przeznaczony jest dla profesjonalnych projektantów /studiów graficznych i studentów kierunków projektowych.

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy przesłać swoje portfolio w formacie pdf zawierające minimum 1 projekt identyfikacji wizualnej na adres: mhmg(at)stgu.pl. W portfolio mile widzane, ale niekonieczne, są projekty dla instytucji publicznych, instytucji kultury lub o podobnej tematyce.

Na podstawie nadesłanych portfolio Jury wybierze 4 finalistów konkursu, których zaprosi  do odpłatnego (1.000 zł brutto) przygotowania propozycji znaków.
Spośród nich zostanie wybrany zwycięzca, który otrzyma nagrodę główną w wysokości 11.000 zł brutto.

Terminy konkursu:

  • Ogłoszenie konkursu – 03.03.2016 r.
  • Nadsyłanie portfolio – 17.03.2016 r., do godz. 23:59.
  • Ogłoszenie wyników I etapu – do 24.03.2016 r.
  • Przygotowanie wstępnych koncepcji identyfikacji wizualnej przez wybranych 4 projektantów / studia projektowe – 22.04.2016 r. i ich nadesłanie do godziny 23:59.
  • Ogłoszenie wyniku II etapu konkursu, wyłonienie zwycięzcy – 29.04.2016 r.
  • Przygotowanie przez zwycięzcę materiałów zgodnych z załącznikiem nr 1 – do 15.06.2016 r.


Więcej informacji o Muzeum Historii Miasta Gdańska: http://www.mhmg.pl/
Regulamin konkursu na nowy znak graficzny Muzeum Historycznego Miasta Gdańska (PDF): http://stgu.pl/stgu_files/Files/Regulamin%20konkursu%20na%20logo%20MHMG.pdf

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Gdybym był złośliwy, napisałbym, że obecność STGU, to raczej kiepska rekomendacja.

Po wpadce z logo dla CSK Lublin, organizacja jest raczej wątpliwym partnerem w tego typu inicjatywach.

avatar użytkownika
,

Ale na szczęście nie jesteś złośliwy i rozumiesz relację między wypadkiem a regułą. Rozumiesz - prawda?  

,

Rozumiem. Oczywiście, że rozumiem.

Tyle, że wpadek było więcej.
  

avatar użytkownika
,

No to ad rem: powiedz konkretnie co masz do powiedzenia zamiast coś insynuować. Jeśli zechcesz to uzasadnić, może ktoś podzieli Twój punkt widzenia.  

,

Użyj wyszukiwarki Luke!
  

avatar użytkownika
,

Wątpliwe aby czytelnicy Twoich komentarzy kupili Twoją opinię w pakiecie z taką propozycją.  

avatar użytkownika
,

mam te same odczucia co herbatter.  

avatar użytkownika
,

Właśnie o to chodzi by stosować poprawną nomenklaturę - odczucia nazywać odczuciami, a wiedzę - wiedzą, wskazując jej podstawy i źródła. Wówczas taki komentarz może zostać właściwie oceniony przez czytających i nabiera wartości merytorycznej.  

avatar użytkownika
,

nie chce mi się tego roztrząsać na forum ale jak ktoś dociekliwy to może popatrzeć w jaki sposób prowadzony był konkurs np. na nowe logo policji  

avatar użytkownika
,

Jeśli ktoś wie jak było to potrafi sobie najpewniej odpowiedzieć na pytanie czy zastrzeżenia wobec tego konkursu powinny przesądzać o skreśleniu STGU z listy wiarygodnych organizatorów czy nie. Ci co nie wiedzą powinni się dowiedzieć, a nie bazować na jakichś niejasnych sugestiach czy insynuacjach. Dla własnego dobra.  

avatar użytkownika
,

redakcja staje się rzecznikiem i próbuje nadawać ton i kierunek dyskusji. Może redakcja zajmie się tym czym powinna? a nie wtrącaniem w niemal każdą dyskusję swoich trzech groszy?
  

,

No właśnie.
Kto obserwuje to wie, a kto nie obserwuje, publikuje androny i staje w obronie, nieco skompromitowanej organizacji, ktora dowiodła parokrotnie, że z konkursami sobie po prostu nie radzi.
  

avatar użytkownika
,

Redakcja uznaje za swój obowiązek przestrzec użytkowników czytających komentarze aby zwracali uwagę na to czy mają do czynienia z subiektywnymi odczuciami, uprzedzeniami lub niechęcią - czy też opinie poparte są odpowiednią argumentacją. Zarzut stronniczości jest od czapy - redakcje nie wypowiedziała się ani razu w sprawie STGU, zajmując się wyłącznie wiarygodnością wystawianych tej organizacji ocen, co czynimy w trosce o jakość dyskusji i pojawiających się na naszych stronach treści. Przyjmujemy do wiadomości, że nie wszyscy podzielają tę troskę.  

avatar użytkownika
,

redakcja świetnie czyta "między wierszami" ale tylko niektórymi
  

avatar użytkownika
,

redakcja jak jest taka dociekliwa to niech choćby rzuci okiem na profil STGU na FB i poczyta komentarze przy konkursach.  

avatar użytkownika
,

To już jest zadanie tych, którzy chcą oceniać STGU. My się tym nie zajmujemy - wbrew temu co usiłujesz insynuować.  

,

Redakcja usiłuje deprecjonować komentujących przez doszukiwanie się w ich komentarzach rzekomo ukrytych znaczeń i treści schowanych między wierszami, czy też sugerowanie złych intencji. O próbach wkładania w usta niewypowiedzianych zdań nie wspominając.

No i najlepsza część - redakcja zawsze chce mieć ostatnie zdanie. Żeby komentatorowi na odchodne dać kopa. Bo śmiał skomentować inaczej niż redakcja myśli.
  

avatar użytkownika
,

Czy to redakcja zakwalifikowała Twój pierwszy wpis jako zwykłą złośliwość?  

Najnowsze w tym dziale

Złoto INMA Global Media Awards 2020 dla Gazeta.pl za projekt Ostatni „Twój Weekend”
Portal Gazeta.pl oraz partnerzy projektu BNP Paribas, Mastercard i agencja VMLY&R Poland otrzymali główną nagrodę w kategorii „Najlepsza kampania społeczna i PR” w prestiżowym konkursie INMA Global Media Awards 2020. Jest to już kolejna nagroda dla Ostatniego „Twojego Weekendu” – najbardziej nagradzanego projektu medialnego w Polsce w historii....
Zwycięzcy Grand Press Photo 2020 w Galerii Signs.pl
Jacek Szydłowski („Dziennik Wschodni”) wygrał Ogólnopolski Konkurs Fotografii Prasowej Grand Press Photo 2020. Zdjęcie Roku jego autorstwa przedstawia lekarkę z Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 4 w Lublinie na dyżurze w specjalnym namiocie do segregacji pacjentów podczas pandemii koronawirusa. Zwycięskie prace prezentujemy w Galerii Signs.pl.
Znamy laureatów III edycji Design by Śliwka Nałęczowska
Marka Śliwka Nałęczowska zrealizowała III edycję konkursu Design by Śliwka Nałęczowska, skierowanego do młodych twórców. Akcja rokrocznie cieszy się coraz większą popularnością i uznaniem w środowisku artystów, zarówno profesjonalistów, jak i amatorów. W bieżącej odsłonie projektu pasjonaci grafiki i designu zgłosili rekordowe 2874 prac.
300 tys dolarów w konkursie Huawei dla twórców motywów
Ruszyła nowa edycja globalnego konkursu Huawei dla twórców motywów – Huawei Global Theme Design Competition.
Konkurs na kampanię dla ZOO Wrocław
Wrocławskie ZOO we współpracy z AMS przygotowało konkurs dla grafików. Może w nim wziąć udział każdy, kto zaprojektuje plakat zachęcający do odwiedzenia ogrodu zoologicznego. Kampania trafi m.in. na przystanki AMS w Polsce i poprzedzi ponowne otwarcie ogrodu dla odwiedzających. Autor zwycięskiego plakatu pomoże zwierzętom i zgarnie nagrodę o wartości ponad 3,5 tys....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764