logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Re-logo. Konkurs na znak graficzny Muzeum Historycznego Miasta Gdańska

   07.03.2016, przeczytano 1974 razy
ilustracjastrzałka
fot. E. Grela

Muzeum Historyczne Miasta Gdańska wraz ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej zapraszają do udziału w dwuetapowym konkursie na nowy znak graficzny. Do wygrania jest 12 tys. zł brutto.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/re-logo.-konkurs-na-znak-graficzny-muzeum-historycznego-miasta-gdanska,27746,artykul.html

Celem Konkursu jest zaprojektowanie oryginalnego nowego znaku graficznego (logo), który nawiązywał będzie do charakteru jednostki oraz zbioru spójnych, nowoczesnych standardów promujących, identyfikujących oraz wzmacniających markę Muzeum. Nowy system identyfikacji ma zwracać uwagę na nowoczesność i prestiżowość instytucji. 

Konkurs przeznaczony jest dla profesjonalnych projektantów /studiów graficznych i studentów kierunków projektowych.

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy przesłać swoje portfolio w formacie pdf zawierające minimum 1 projekt identyfikacji wizualnej na adres: mhmg(at)stgu.pl. W portfolio mile widzane, ale niekonieczne, są projekty dla instytucji publicznych, instytucji kultury lub o podobnej tematyce.

Na podstawie nadesłanych portfolio Jury wybierze 4 finalistów konkursu, których zaprosi  do odpłatnego (1.000 zł brutto) przygotowania propozycji znaków.
Spośród nich zostanie wybrany zwycięzca, który otrzyma nagrodę główną w wysokości 11.000 zł brutto.

Terminy konkursu:

  • Ogłoszenie konkursu – 03.03.2016 r.
  • Nadsyłanie portfolio – 17.03.2016 r., do godz. 23:59.
  • Ogłoszenie wyników I etapu – do 24.03.2016 r.
  • Przygotowanie wstępnych koncepcji identyfikacji wizualnej przez wybranych 4 projektantów / studia projektowe – 22.04.2016 r. i ich nadesłanie do godziny 23:59.
  • Ogłoszenie wyniku II etapu konkursu, wyłonienie zwycięzcy – 29.04.2016 r.
  • Przygotowanie przez zwycięzcę materiałów zgodnych z załącznikiem nr 1 – do 15.06.2016 r.


Więcej informacji o Muzeum Historii Miasta Gdańska: http://www.mhmg.pl/
Regulamin konkursu na nowy znak graficzny Muzeum Historycznego Miasta Gdańska (PDF): http://stgu.pl/stgu_files/Files/Regulamin%20konkursu%20na%20logo%20MHMG.pdf

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Gdybym był złośliwy, napisałbym, że obecność STGU, to raczej kiepska rekomendacja.

Po wpadce z logo dla CSK Lublin, organizacja jest raczej wątpliwym partnerem w tego typu inicjatywach.

avatar użytkownika
,

Ale na szczęście nie jesteś złośliwy i rozumiesz relację między wypadkiem a regułą. Rozumiesz - prawda?  

,

Rozumiem. Oczywiście, że rozumiem.

Tyle, że wpadek było więcej.
  

avatar użytkownika
,

No to ad rem: powiedz konkretnie co masz do powiedzenia zamiast coś insynuować. Jeśli zechcesz to uzasadnić, może ktoś podzieli Twój punkt widzenia.  

,

Użyj wyszukiwarki Luke!
  

avatar użytkownika
,

Wątpliwe aby czytelnicy Twoich komentarzy kupili Twoją opinię w pakiecie z taką propozycją.  

avatar użytkownika
,

mam te same odczucia co herbatter.  

avatar użytkownika
,

Właśnie o to chodzi by stosować poprawną nomenklaturę - odczucia nazywać odczuciami, a wiedzę - wiedzą, wskazując jej podstawy i źródła. Wówczas taki komentarz może zostać właściwie oceniony przez czytających i nabiera wartości merytorycznej.  

avatar użytkownika
,

nie chce mi się tego roztrząsać na forum ale jak ktoś dociekliwy to może popatrzeć w jaki sposób prowadzony był konkurs np. na nowe logo policji  

avatar użytkownika
,

Jeśli ktoś wie jak było to potrafi sobie najpewniej odpowiedzieć na pytanie czy zastrzeżenia wobec tego konkursu powinny przesądzać o skreśleniu STGU z listy wiarygodnych organizatorów czy nie. Ci co nie wiedzą powinni się dowiedzieć, a nie bazować na jakichś niejasnych sugestiach czy insynuacjach. Dla własnego dobra.  

avatar użytkownika
,

redakcja staje się rzecznikiem i próbuje nadawać ton i kierunek dyskusji. Może redakcja zajmie się tym czym powinna? a nie wtrącaniem w niemal każdą dyskusję swoich trzech groszy?
  

,

No właśnie.
Kto obserwuje to wie, a kto nie obserwuje, publikuje androny i staje w obronie, nieco skompromitowanej organizacji, ktora dowiodła parokrotnie, że z konkursami sobie po prostu nie radzi.
  

avatar użytkownika
,

Redakcja uznaje za swój obowiązek przestrzec użytkowników czytających komentarze aby zwracali uwagę na to czy mają do czynienia z subiektywnymi odczuciami, uprzedzeniami lub niechęcią - czy też opinie poparte są odpowiednią argumentacją. Zarzut stronniczości jest od czapy - redakcje nie wypowiedziała się ani razu w sprawie STGU, zajmując się wyłącznie wiarygodnością wystawianych tej organizacji ocen, co czynimy w trosce o jakość dyskusji i pojawiających się na naszych stronach treści. Przyjmujemy do wiadomości, że nie wszyscy podzielają tę troskę.  

avatar użytkownika
,

redakcja świetnie czyta "między wierszami" ale tylko niektórymi
  

avatar użytkownika
,

redakcja jak jest taka dociekliwa to niech choćby rzuci okiem na profil STGU na FB i poczyta komentarze przy konkursach.  

avatar użytkownika
,

To już jest zadanie tych, którzy chcą oceniać STGU. My się tym nie zajmujemy - wbrew temu co usiłujesz insynuować.  

,

Redakcja usiłuje deprecjonować komentujących przez doszukiwanie się w ich komentarzach rzekomo ukrytych znaczeń i treści schowanych między wierszami, czy też sugerowanie złych intencji. O próbach wkładania w usta niewypowiedzianych zdań nie wspominając.

No i najlepsza część - redakcja zawsze chce mieć ostatnie zdanie. Żeby komentatorowi na odchodne dać kopa. Bo śmiał skomentować inaczej niż redakcja myśli.
  

avatar użytkownika
,

Czy to redakcja zakwalifikowała Twój pierwszy wpis jako zwykłą złośliwość?  

Najnowsze w tym dziale

Podczas gali Effie Poland 2019 spółki z grupy Dentsu Aegis Network zdobyły dwie srebrne i pięć brązowych statuetek. Wśród najbardziej efektywnych domów mediowych dwudziestolecia wymieniono Carat Polska i Vizeum Poland, a na miano najbardziej efektywnych agencji zasłużyły Red8 Group oraz Isobar Polska.
Kampania Onetu #100latPolsko została wyróżniona brązową statuetką w konkursie Effie Awards 2019 w kategorii Kultura, rozrywka, media, gaming. Zwycięzców nagrodzono 28 października podczas uroczystej gali w Teatrze Wielkim w Warszawie.
Podczas tegorocznej Gali SAR Effie Poland ogłoszono listę najefektywniejszych firm pod kątem działań marketingowych. Nasza spółka Danone jest jedną z 20 firm, którym przyznano ten prestiżowy tytuł.
Kampania reklamowa Volkswagena okazała się najlepszą i najbardziej efektywną w branży motoryzacyjnej i zwyciężyła srebrną statuetkę w kategorii „Motoryzacja”. W tegorocznej edycji konkursu Effie Awards zgłoszono aż 230 kampanii, jury nominowało 94 z nich. Podczas uroczystej gali nagrodę dla Volkswagena odebrał Tomasz Tonder, Dyrektor PR i Corporate Affairs Volkswagen Group...
Efektywność działań Grupy Żywiec doceniona na Effie Awards
Grupa Żywiec została po raz kolejny doceniona. Podczas wczorajszej 20-tej gali Konkursu Effie firma zdobyła między innymi Złoto oraz Grand Prix w kategorii long term za kampanię Chce się Ż oraz nagrodę dla najbardziej efektywnej firmy ostatniego dwudziestolecia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764