logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Re-logo. Konkurs na znak graficzny Muzeum Historycznego Miasta Gdańska

   07.03.2016, przeczytano 2417 razy
ilustracjastrzałka
fot. E. Grela

Muzeum Historyczne Miasta Gdańska wraz ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej zapraszają do udziału w dwuetapowym konkursie na nowy znak graficzny. Do wygrania jest 12 tys. zł brutto.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/re-logo.-konkurs-na-znak-graficzny-muzeum-historycznego-miasta-gdanska,27746,artykul.html

Celem Konkursu jest zaprojektowanie oryginalnego nowego znaku graficznego (logo), który nawiązywał będzie do charakteru jednostki oraz zbioru spójnych, nowoczesnych standardów promujących, identyfikujących oraz wzmacniających markę Muzeum. Nowy system identyfikacji ma zwracać uwagę na nowoczesność i prestiżowość instytucji. 

Konkurs przeznaczony jest dla profesjonalnych projektantów /studiów graficznych i studentów kierunków projektowych.

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy przesłać swoje portfolio w formacie pdf zawierające minimum 1 projekt identyfikacji wizualnej na adres: mhmg(at)stgu.pl. W portfolio mile widzane, ale niekonieczne, są projekty dla instytucji publicznych, instytucji kultury lub o podobnej tematyce.

Na podstawie nadesłanych portfolio Jury wybierze 4 finalistów konkursu, których zaprosi  do odpłatnego (1.000 zł brutto) przygotowania propozycji znaków.
Spośród nich zostanie wybrany zwycięzca, który otrzyma nagrodę główną w wysokości 11.000 zł brutto.

Terminy konkursu:

  • Ogłoszenie konkursu – 03.03.2016 r.
  • Nadsyłanie portfolio – 17.03.2016 r., do godz. 23:59.
  • Ogłoszenie wyników I etapu – do 24.03.2016 r.
  • Przygotowanie wstępnych koncepcji identyfikacji wizualnej przez wybranych 4 projektantów / studia projektowe – 22.04.2016 r. i ich nadesłanie do godziny 23:59.
  • Ogłoszenie wyniku II etapu konkursu, wyłonienie zwycięzcy – 29.04.2016 r.
  • Przygotowanie przez zwycięzcę materiałów zgodnych z załącznikiem nr 1 – do 15.06.2016 r.


Więcej informacji o Muzeum Historii Miasta Gdańska: http://www.mhmg.pl/
Regulamin konkursu na nowy znak graficzny Muzeum Historycznego Miasta Gdańska (PDF): http://stgu.pl/stgu_files/Files/Regulamin%20konkursu%20na%20logo%20MHMG.pdf

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764