logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Re.Logo: Identyfikacja wizualna Muzuem Historycznego Miasta Gdańska

   05.08.2016, przeczytano 1873 razy

Muzeum Historyczne Miasta Gdańska we współpracy ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej wybrało nowy logotyp i nową koncepcję identyfikacji wizualnej MHMG w konkursie Re.logo. Nowa identyfikacja wizualna Muzuem Historycznego Miasta Gdańsk zaprojektowana przez portugalskie studio Design Office.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/re.logo%3A-identyfikacja-wizualna-muzuem-historycznego-miasta-gdanska,29520,artykul.html

Konkurs miał formułę otwartą, gdzie jury wybrało na podstawie nadsyłanych portfolio finalistów konkursu.

Decyzją jury, najlepszym okazał się projekt zatytułowany Legacy, autorstwa portugalskiego studia Design Office.

"Zwycięski projekt posiada wszystkie cechy dobrej identyfikacji wizualnej - jest prosty, czytelny, oryginalny i zapamiętywalny. Co więcej, portugalskie studio oddało w nim charakter miasta oraz symboliczne rozłożenie oddziałów Muzeum. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów modelowo przeprowadzonego konkursu i wierzymy, że wybrany projekt będzie z powodzeniem służył Muzeum". Angelika Gromotka, PR Manager STGU.

Nowa, spójna idenyfikacja ujednolici wszystkie oddziały Muzeum.

"Chcemy najlepiej spełniać Państwa oczekiwania. Pragniemy być obecni w świadomości gdańszczan oraz być wizytówką Gdańska w kraju i na świecie. To dla Was podjęliśmy decyzję o sformułowaniu od nowa wizji i misji naszego Muzeum. Pragniemy by MHMG było jednym z trzech najlepszych muzeów miejskich w Polsce, rozpoznawalnym muzeum miejskim w rejonie Bałtyku oraz ulubionym muzeum gdańszczan. Określenie na nowo naszego miejsca w przestrzeni kulturowej Miasta pociągnęło za sobą wybór nowej, spójnej identyfikacji wizualnej naszej Instytucji, która odwoływałaby się do Miasta Gdańska, a jednocześnie byłaby nowoczesna i atrakcyjna." Andrzej Gierszewski, Muzeum Historyczne Miasta Gdańska.

Źródło: STGU

www.stgu.pl

Galeria: Identyfikacja wizualna Muzuem Historycznego Miasta Gdańska

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764