logo
WIADOMOŚCI

RE:PL – Polski Rebranding Roku 2017: Zgłoszenia do 26 stycznia

redakcja   04.01.2018, przeczytano 662 razy
ilustracjastrzałka

Rozpoczęło się przyjmowanie zgłoszeń do plebiscytu RE:PL – Polski Rebranding Roku 2017. Kandydatury, które powalczą o tytuł najlepszego polskiego rebrandingu można nadsyłać do 26 stycznia 2018.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/re:pl-–-polski-rebranding-roku-2017:-zgloszenia-do-26-stycznia,35012,artykul.html

Już od grudnia ub. roku trwa piąta edycja konkursu RE:PL – Polski Rebranding Roku, organizowanego corocznie przez portal Branding Monitor, którego celem jest wyłonienie najlepszej polskiej zmiany marki i promowanie dobrych praktyk w tym obszarze. Od 4 stycznia 2018 można przesyłać zgłoszenia rebrandingów.

Zwycięzcę wybiorą doświadczeni jurorzy

W stosunku do poprzednich edycji w konkursie zaszło wiele zmian. Najważniejszą z nich jest sposób wyłaniania zwycięscy. Tym razem rebrandingi będą oceniane dwuetapowo – przez elektorów plebiscytu, wybierających 10 najlepszych kandydatur oraz jury, które wyda ostateczny werdykt. Wśród jurorów można znaleźć wiele znanych nazwisk ze świata projektowania i brandingu, co gwarantuje wysoki poziom oceny: http://repl.brandingmonitor.pl/jury/

Zgłoś rebranding do konkursu!

Organizator zadbał także o odpowiednie wsparcie przy zgłaszaniu kandydatur do tytułu. W zgłoszeniu rebrandingu pomocne będą informacje zawarte na stronie zgłoszeniowej dostępnej tutaj: http://repl.brandingmonitor.pl/zgloszenie-kandydatury/. Aby zgłosić kandydaturę należy pobrać formularz i odpowiednio go wypełnić. Czas przyjmowania zgłoszeń mija 26 stycznia 2018 roku, a więc warto już teraz zapoznać się z zasadami i przygotować kandydaturę.

Źródło: Branding Monitor

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Śląska Rzecz: Laureaci 13. edycji Konkursu w Galerii Signs.pl
- Po co w komu wzornictwo? Po co w ogóle brać udział w konkursie? Ponieważ nagrody i nominacje to potwierdzenie najwyższej jakości, a także certyfikat dbałości o ludzi – widzów, klientów, mieszkańców… – zauważyła Ewa Gołębiowska, dyrektorka Zamku Cieszyn, w którym po raz 13. wręczono nagrody w konkursie „Śląska Rzecz”.
Tofu Studio z nagrodą Miasta Gdańska i nominacjami w konkursie im. Josepha Bindera
TOFU Studio w ubiegłą niedzielę odebrało z rąk Prezydenta Gdańska, Pawła Adamowicza, nagrodę Miasta Gdańska za Promocję Kultury Gdańska im. Martina Opitza za 2017 rok. Prace gdańskiego studia zostały również zauważone i nominowane do jednego z najbardziej prestiżowych europejskich konkursów projektowych: Joseph Binder Award 2018.
Konkurs Biuletynów Firmowych: Ostatni tydzień na zgłaszanie prac
Wprowadzenie całkowitej poufności danych zawartych w zgłaszanych pracach oraz trzech nowych kategorii konkursowych to najważniejsze zmiany w 18. edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. Udział w Konkursie niezmiennie jest bezpłatny.
Kampania „Otwórz się na…” realizowana dla Porta KMI Poland, największego producenta drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej, otrzymała nominację w Konkursie Marketingu „Golden Arrow” w kategorii „Kampania zintegrowana BtoC”. Za koncepcję, przygotowanie i realizację kampanii na rzecz Porty odpowiadała agencja CIA-Content Impact Agency.
Największa w historii edycja konkursu Braunprize
3087 zgłoszeń oznacza, że tegoroczna edycja konkursu BraunPrize będzie największą w jego 50-letniej historii.
 
niedziela 15.07.2018, 140 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone