logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

RE:PL – Polski Rebranding Roku 2017: Zgłoszenia do 26 stycznia

   04.01.2018, przeczytano 1826 razy
ilustracjastrzałka

Rozpoczęło się przyjmowanie zgłoszeń do plebiscytu RE:PL – Polski Rebranding Roku 2017. Kandydatury, które powalczą o tytuł najlepszego polskiego rebrandingu można nadsyłać do 26 stycznia 2018.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/re%3Apl-%E2%80%93-polski-rebranding-roku-2017%3A-zgloszenia-do-26-stycznia,35012,artykul.html

Już od grudnia ub. roku trwa piąta edycja konkursu RE:PL – Polski Rebranding Roku, organizowanego corocznie przez portal Branding Monitor, którego celem jest wyłonienie najlepszej polskiej zmiany marki i promowanie dobrych praktyk w tym obszarze. Od 4 stycznia 2018 można przesyłać zgłoszenia rebrandingów.

Zwycięzcę wybiorą doświadczeni jurorzy

W stosunku do poprzednich edycji w konkursie zaszło wiele zmian. Najważniejszą z nich jest sposób wyłaniania zwycięscy. Tym razem rebrandingi będą oceniane dwuetapowo – przez elektorów plebiscytu, wybierających 10 najlepszych kandydatur oraz jury, które wyda ostateczny werdykt. Wśród jurorów można znaleźć wiele znanych nazwisk ze świata projektowania i brandingu, co gwarantuje wysoki poziom oceny: http://repl.brandingmonitor.pl/jury/

Zgłoś rebranding do konkursu!

Organizator zadbał także o odpowiednie wsparcie przy zgłaszaniu kandydatur do tytułu. W zgłoszeniu rebrandingu pomocne będą informacje zawarte na stronie zgłoszeniowej dostępnej tutaj: http://repl.brandingmonitor.pl/zgloszenie-kandydatury/. Aby zgłosić kandydaturę należy pobrać formularz i odpowiednio go wypełnić. Czas przyjmowania zgłoszeń mija 26 stycznia 2018 roku, a więc warto już teraz zapoznać się z zasadami i przygotować kandydaturę.

Źródło: Branding Monitor

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764