logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reachablogger wydzielona z agencji Biuro Podróży Reklamy

  PR 07.03.2019, przeczytano 1075 razy

Grupa Biuro Podróży Reklamy stworzyła spółkę celową Reach a Blogger Sp. z o.o. Sp. k., która będzie od teraz operatorem platformy REACHaBLOGGER łączącej marketerów i blogerów we wspólnych działaniach komunikacyjnych. Jak zapewniają managerowie Biura Podróży Reklamy jest to naturalny krok w rozwoju platformy, która w ubiegłym roku osiągnęła już poziom ponad 700 tys. zł przychodów netto i z roku na rok dynamicznie się rozwija. Krok jest związany także z planami ekspansji zagranicznej i z ewentualnym pozyskaniem inwestora finansowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reachablogger-wydzielona-z-agencji-biuro-podrozy-reklamy,381536,artykul.html

Grupa Biuro Podróży Reklamy stworzyła spółkę celową Reach a Blogger Sp. z o.o. Sp. k., która z początkiem marca stała się operatorem influence marketingowej platformy REACHaBLOGGER. Funkcjonowanie platformy i jej zespół pracowników nie ulegają zmianom.

-    Jest to kolejny, naturalny krok w rozwoju projektu. W zeszłym roku platforma REACHaBLOGGER kolejny rok z rzędu podwoiła przychody, które wyniosły już ponad 720 tys. zł netto. Spodziewamy się, że 2019 r. będzie kolejnym rokiem dynamicznych wzrostów, co oznaczałoby, że przychody w tym roku znacznie przekroczą milion złotych. Za nami już prawie 10 tys. płatnych transakcji influencerskich, które przeszły przez platformę od początku jej funkcjonowania, w bazie mamy prawie 20 000 zarejestrowanych kont z branży digital, a odwiedzalność miesięczna platformy to 25 000 sesji miesięcznie. Uznaliśmy, że przy takiej skali biznesu przyszedł czas, by nasz projekt został wydzielony jako osobna spółka – mówi Robert Sosnowski, CVO REACHaBLOGGER.

Obecnie trwają prace UX i graficzne nad wersją 3.0 platformy, która zostanie rozszerzona o szereg nowych funkcji – w planach spółki jest przede wszystkim pogłębienie możliwości analitycznych dla klientów platformy.

-    Z wersją 3.0, w wersji anglojęzycznej, zamierzamy spróbować ekspansji na rynek globalny. I to też jeden z czynników decydujących o wydzieleniu REACHaBLOGGER do osobnej spółki. Obecnie zastanawiamy się czy tę ekspansję przeprowadzić organicznie, wyłącznie na własny koszt i ryzyko, czy pozyskać wsparcie finansowe, by działać szybciej i intensywniej. To jest jeszcze kwestia otwarta, ale oczywiście jesteśmy otwarci na rozmowy ze wszelkimi partnerami zainteresowanymi zainwestowaniem w platformę – dodaje Robert Sosnowski.

Przychody platformy REACHaBLOGGER, osiągnęły na koniec 2018 r.  poziom 720 tys. zł netto, wobec 369 tys. zł netto w roku 2017 r. W piątym roku działalności do platformy dołączyło prawie 1,5 tys. nowych mediów i 4,5 tys. nowych użytkowników. W gronie aktywnych klientów REACHaBLOGGER w 2018 r. znaleźli się m.in. Allegro, Zalando czy ESKK, jak również domy mediowe i agencje reklamowe takie jak m.in. Starcom, Zenith Optimedia, Quantify, OX Media, Green Parrot.

Źródło: REACHaBLOGGER

www.reachablogger.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

14 marca na długo zapisze się jako ważna data — OpenAI udostępniło wtedy aktualizację GPT-4, czyli sztucznej inteligencji wspieranej modelem językowym (LLM) o nazwie GPT. Najnowszy model wykazuje „poziom ludzki” w wielu testach i znacząco przewyższa poprzednie wersje. Dostępny jest jako płatna wersja dla subskrybentów ChatGPT+.
Ponad 10 milionów widzów Raw Air w TVN i Eurosporcie 1
W niedzielę w Vikersund zakończył się najbardziej wyczerpujący cykl w Pucharze Świata w skokach narciarskich. Przez 10 dni rywalizacja w cyklu Raw Air przyciągnęła do TVN i Eurosportu 1 prawie 10,5 mln widzów.
Czy Polska to dobry kraj dla imigrantów? Czy przybysze to ciągle obcy? Na te i inne pytania odpowiedzi szukają dwuosobowe zespoły, złożone z kilkudziesięciu dziennikarzy „Gazety Wyborczej" i ich partnerów: uchodźców oraz imigrantów żyjących w naszym kraju. Ich materiały stworzą specjalny cykl „Wyborczej", realizowany w ramach...
Na polskim rynku debiutuje Betclic Studios - studio i platforma wideo, na której dostępne są filmy dokumentalne o ciekawych historiach ze świata sportu, kultury i nie tylko. Równocześnie ze startem Studios, Betclic ogłosił uruchomienie programu grantowego dla młodych twórców. W ramach inicjatywy marka przeznaczy aż 1 milion złotych na realizację...
Fundusz na rzecz ukraińskich mediów podsumowuje działania
W marcu 2023 minął rok, od kiedy dziennikarze z Polski, Szwecji, Finlandii, Danii i Norwegii powołali Fundusz na rzecz ukraińskich mediów (Ukrainian Media Fund, UMF), by pomóc przetrwać mediom w Ukrainie. Zebrane środki pozwoliły m.in. na zakup wyposażenia niezbędnego dziennikarzom pracującym w strefach objętych działaniami wojennymi, wsparcie finansowe tych dziennikarzy oraz...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764