logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reachablogger wydzielona z agencji Biuro Podróży Reklamy

  PR 07.03.2019, przeczytano 342 razy

Grupa Biuro Podróży Reklamy stworzyła spółkę celową Reach a Blogger Sp. z o.o. Sp. k., która będzie od teraz operatorem platformy REACHaBLOGGER łączącej marketerów i blogerów we wspólnych działaniach komunikacyjnych. Jak zapewniają managerowie Biura Podróży Reklamy jest to naturalny krok w rozwoju platformy, która w ubiegłym roku osiągnęła już poziom ponad 700 tys. zł przychodów netto i z roku na rok dynamicznie się rozwija. Krok jest związany także z planami ekspansji zagranicznej i z ewentualnym pozyskaniem inwestora finansowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reachablogger-wydzielona-z-agencji-biuro-podrozy-reklamy,381536,artykul.html

Grupa Biuro Podróży Reklamy stworzyła spółkę celową Reach a Blogger Sp. z o.o. Sp. k., która z początkiem marca stała się operatorem influence marketingowej platformy REACHaBLOGGER. Funkcjonowanie platformy i jej zespół pracowników nie ulegają zmianom.

-    Jest to kolejny, naturalny krok w rozwoju projektu. W zeszłym roku platforma REACHaBLOGGER kolejny rok z rzędu podwoiła przychody, które wyniosły już ponad 720 tys. zł netto. Spodziewamy się, że 2019 r. będzie kolejnym rokiem dynamicznych wzrostów, co oznaczałoby, że przychody w tym roku znacznie przekroczą milion złotych. Za nami już prawie 10 tys. płatnych transakcji influencerskich, które przeszły przez platformę od początku jej funkcjonowania, w bazie mamy prawie 20 000 zarejestrowanych kont z branży digital, a odwiedzalność miesięczna platformy to 25 000 sesji miesięcznie. Uznaliśmy, że przy takiej skali biznesu przyszedł czas, by nasz projekt został wydzielony jako osobna spółka – mówi Robert Sosnowski, CVO REACHaBLOGGER.

Obecnie trwają prace UX i graficzne nad wersją 3.0 platformy, która zostanie rozszerzona o szereg nowych funkcji – w planach spółki jest przede wszystkim pogłębienie możliwości analitycznych dla klientów platformy.

-    Z wersją 3.0, w wersji anglojęzycznej, zamierzamy spróbować ekspansji na rynek globalny. I to też jeden z czynników decydujących o wydzieleniu REACHaBLOGGER do osobnej spółki. Obecnie zastanawiamy się czy tę ekspansję przeprowadzić organicznie, wyłącznie na własny koszt i ryzyko, czy pozyskać wsparcie finansowe, by działać szybciej i intensywniej. To jest jeszcze kwestia otwarta, ale oczywiście jesteśmy otwarci na rozmowy ze wszelkimi partnerami zainteresowanymi zainwestowaniem w platformę – dodaje Robert Sosnowski.

Przychody platformy REACHaBLOGGER, osiągnęły na koniec 2018 r.  poziom 720 tys. zł netto, wobec 369 tys. zł netto w roku 2017 r. W piątym roku działalności do platformy dołączyło prawie 1,5 tys. nowych mediów i 4,5 tys. nowych użytkowników. W gronie aktywnych klientów REACHaBLOGGER w 2018 r. znaleźli się m.in. Allegro, Zalando czy ESKK, jak również domy mediowe i agencje reklamowe takie jak m.in. Starcom, Zenith Optimedia, Quantify, OX Media, Green Parrot.

Źródło: REACHaBLOGGER

www.reachablogger.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

NOIZZ.pl stworzył filtr w aplikacji Instagram, który wykorzystując rozszerzoną rzeczywistość, umożliwia dodanie do tablicy z nazwą miejscowości tęczowej ramki. Akcja portalu jest reakcją na przyjęte przez ponad 50 jednostek samorządu terytorialnego (gminy, powiaty oraz województwa) deklaracje, że są obszarami wolnymi od “ideologii” LGBT. Funkcjonalność...
haloDoctor.pl, Medonet.pl oraz pozostałe serwisy Ringier Axel Springer Polska zawiązują strategiczne partnerstwo w celu upowszechnienia dostępu do usług lekarskich online. Aplikacja haloDoctor.pl pozwala w kilka minut, bez wychodzenia z domu – uzyskać konsultację lekarską, otrzymać e-receptę lub zwolnienie lekarskie od lekarzy różnych specjalizacji. Platforma jest...
Dzięki publikacji wystandaryzowanych i porównywalnych ofert pracy portal No Fluff Jobs szybko zyskał popularność wśród specjalistów IT w Polsce i na Węgrzech. Od lipca rozpoczął swoją działalność także na rynku czeskim*. W branży IT oczekiwania związane z jawnością widełek płac są najwyższe. Według raportu “Doświadczenia kandydatów w IT...
Vectra do której niedawno dołączyła spółka Multimedia Polska S.A, przedłuża umowę o współpracy z kanałami Sportklub i Fightklub. Nowe porozumienie podpisane zostało aż na cztery lata i obowiązywać będzie do 2024 roku. Na jego mocy klienci operatora zachowają dostęp do obu kanałów sportowych, jak również dostęp ten utrzymają Ci, którzy wcześniej oglądali kanały za...
Zbudowano infrastrukturę testową internetu kwantowego
Amerykanie chcą stworzyć internet kwantowy. Sieć nowej generacji zapewni najwyższy poziom bezpieczeństwa. W obliczu narastającego problemu cyberprzestępczości zorganizowanej amerykański Departament Energii uruchomił prace nad siecią przesyłu danych nowej generacji. Nad innowacyjnym systemem pracują naukowcy z kilku amerykańskich uczelni. Dzięki wykorzystaniu zjawiska splątania...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764