logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reachablogger wydzielona z agencji Biuro Podróży Reklamy

  PR 07.03.2019, przeczytano 703 razy

Grupa Biuro Podróży Reklamy stworzyła spółkę celową Reach a Blogger Sp. z o.o. Sp. k., która będzie od teraz operatorem platformy REACHaBLOGGER łączącej marketerów i blogerów we wspólnych działaniach komunikacyjnych. Jak zapewniają managerowie Biura Podróży Reklamy jest to naturalny krok w rozwoju platformy, która w ubiegłym roku osiągnęła już poziom ponad 700 tys. zł przychodów netto i z roku na rok dynamicznie się rozwija. Krok jest związany także z planami ekspansji zagranicznej i z ewentualnym pozyskaniem inwestora finansowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reachablogger-wydzielona-z-agencji-biuro-podrozy-reklamy,381536,artykul.html

Grupa Biuro Podróży Reklamy stworzyła spółkę celową Reach a Blogger Sp. z o.o. Sp. k., która z początkiem marca stała się operatorem influence marketingowej platformy REACHaBLOGGER. Funkcjonowanie platformy i jej zespół pracowników nie ulegają zmianom.

-    Jest to kolejny, naturalny krok w rozwoju projektu. W zeszłym roku platforma REACHaBLOGGER kolejny rok z rzędu podwoiła przychody, które wyniosły już ponad 720 tys. zł netto. Spodziewamy się, że 2019 r. będzie kolejnym rokiem dynamicznych wzrostów, co oznaczałoby, że przychody w tym roku znacznie przekroczą milion złotych. Za nami już prawie 10 tys. płatnych transakcji influencerskich, które przeszły przez platformę od początku jej funkcjonowania, w bazie mamy prawie 20 000 zarejestrowanych kont z branży digital, a odwiedzalność miesięczna platformy to 25 000 sesji miesięcznie. Uznaliśmy, że przy takiej skali biznesu przyszedł czas, by nasz projekt został wydzielony jako osobna spółka – mówi Robert Sosnowski, CVO REACHaBLOGGER.

Obecnie trwają prace UX i graficzne nad wersją 3.0 platformy, która zostanie rozszerzona o szereg nowych funkcji – w planach spółki jest przede wszystkim pogłębienie możliwości analitycznych dla klientów platformy.

-    Z wersją 3.0, w wersji anglojęzycznej, zamierzamy spróbować ekspansji na rynek globalny. I to też jeden z czynników decydujących o wydzieleniu REACHaBLOGGER do osobnej spółki. Obecnie zastanawiamy się czy tę ekspansję przeprowadzić organicznie, wyłącznie na własny koszt i ryzyko, czy pozyskać wsparcie finansowe, by działać szybciej i intensywniej. To jest jeszcze kwestia otwarta, ale oczywiście jesteśmy otwarci na rozmowy ze wszelkimi partnerami zainteresowanymi zainwestowaniem w platformę – dodaje Robert Sosnowski.

Przychody platformy REACHaBLOGGER, osiągnęły na koniec 2018 r.  poziom 720 tys. zł netto, wobec 369 tys. zł netto w roku 2017 r. W piątym roku działalności do platformy dołączyło prawie 1,5 tys. nowych mediów i 4,5 tys. nowych użytkowników. W gronie aktywnych klientów REACHaBLOGGER w 2018 r. znaleźli się m.in. Allegro, Zalando czy ESKK, jak również domy mediowe i agencje reklamowe takie jak m.in. Starcom, Zenith Optimedia, Quantify, OX Media, Green Parrot.

Źródło: REACHaBLOGGER

www.reachablogger.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Europosłowie chcą ochrony mediów i NGO-sów przed nękaniem pozwami
Komisje Wolności Obywatelskich oraz Spraw Prawnych Parlamentu Europejskiego zaapelowały o stworzenie przepisów umożliwiających zapobieganie zastraszającym i dokuczliwym działaniom prawnym mającym na celu uciszanie głosów krytycznych.
Wirtualna Polska posadzi las
Ponad 100 tysięcy osób wzięło udział w trzech etapach ogólnopolskiego EkoTestu, sprawdzającego wiedzę Polaków o ekologii. Zgodnie z obietnicą, Wirtualna Polska za każdy wypełniony test przeznaczy 1 zł na posadzenie lasu oraz wsparcie działalności fundacji Las na Zawsze. Wielkie sadzenie lasu Wirtualnej Polski zaplanowano na 29 października, w miejscowości...
Jakub Korus, dziennikarz tygodnika „Newsweek Polska” oraz wydawca serwisu Newsweek.pl, obejmie nowo utworzone stanowisko szefa projektu dziennikarstwa śledczego w Newsweeku. Materiały, które powstaną w ramach prac zespołu śledczego wzbogacą ofertę Newsweeka i będą się ukazywać zarówno w formie drukowanej jak i online.
Porozumienie TVP z Polską Radą Ekumeniczną
W środę, 20 października Zarząd Telewizji Polskiej S.A. podpisał porozumienie z przedstawicielami Polskiej Rady Ekumenicznej rozszerzające działalność Redakcji Audycji Ekumenicznych w ofercie TVP.
Mateusz Aleksandrowicz będzie odpowiedzialny m.in. za identyfikację i rozwój nowych obszarów biznesowych w segmencie sportowym oraz za rozwój sieci partnerstw kontentowych, produktowych i marketingowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764