logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reachablogger wydzielona z agencji Biuro Podróży Reklamy

  PR 07.03.2019, przeczytano 550 razy

Grupa Biuro Podróży Reklamy stworzyła spółkę celową Reach a Blogger Sp. z o.o. Sp. k., która będzie od teraz operatorem platformy REACHaBLOGGER łączącej marketerów i blogerów we wspólnych działaniach komunikacyjnych. Jak zapewniają managerowie Biura Podróży Reklamy jest to naturalny krok w rozwoju platformy, która w ubiegłym roku osiągnęła już poziom ponad 700 tys. zł przychodów netto i z roku na rok dynamicznie się rozwija. Krok jest związany także z planami ekspansji zagranicznej i z ewentualnym pozyskaniem inwestora finansowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reachablogger-wydzielona-z-agencji-biuro-podrozy-reklamy,381536,artykul.html

Grupa Biuro Podróży Reklamy stworzyła spółkę celową Reach a Blogger Sp. z o.o. Sp. k., która z początkiem marca stała się operatorem influence marketingowej platformy REACHaBLOGGER. Funkcjonowanie platformy i jej zespół pracowników nie ulegają zmianom.

-    Jest to kolejny, naturalny krok w rozwoju projektu. W zeszłym roku platforma REACHaBLOGGER kolejny rok z rzędu podwoiła przychody, które wyniosły już ponad 720 tys. zł netto. Spodziewamy się, że 2019 r. będzie kolejnym rokiem dynamicznych wzrostów, co oznaczałoby, że przychody w tym roku znacznie przekroczą milion złotych. Za nami już prawie 10 tys. płatnych transakcji influencerskich, które przeszły przez platformę od początku jej funkcjonowania, w bazie mamy prawie 20 000 zarejestrowanych kont z branży digital, a odwiedzalność miesięczna platformy to 25 000 sesji miesięcznie. Uznaliśmy, że przy takiej skali biznesu przyszedł czas, by nasz projekt został wydzielony jako osobna spółka – mówi Robert Sosnowski, CVO REACHaBLOGGER.

Obecnie trwają prace UX i graficzne nad wersją 3.0 platformy, która zostanie rozszerzona o szereg nowych funkcji – w planach spółki jest przede wszystkim pogłębienie możliwości analitycznych dla klientów platformy.

-    Z wersją 3.0, w wersji anglojęzycznej, zamierzamy spróbować ekspansji na rynek globalny. I to też jeden z czynników decydujących o wydzieleniu REACHaBLOGGER do osobnej spółki. Obecnie zastanawiamy się czy tę ekspansję przeprowadzić organicznie, wyłącznie na własny koszt i ryzyko, czy pozyskać wsparcie finansowe, by działać szybciej i intensywniej. To jest jeszcze kwestia otwarta, ale oczywiście jesteśmy otwarci na rozmowy ze wszelkimi partnerami zainteresowanymi zainwestowaniem w platformę – dodaje Robert Sosnowski.

Przychody platformy REACHaBLOGGER, osiągnęły na koniec 2018 r.  poziom 720 tys. zł netto, wobec 369 tys. zł netto w roku 2017 r. W piątym roku działalności do platformy dołączyło prawie 1,5 tys. nowych mediów i 4,5 tys. nowych użytkowników. W gronie aktywnych klientów REACHaBLOGGER w 2018 r. znaleźli się m.in. Allegro, Zalando czy ESKK, jak również domy mediowe i agencje reklamowe takie jak m.in. Starcom, Zenith Optimedia, Quantify, OX Media, Green Parrot.

Źródło: REACHaBLOGGER

www.reachablogger.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy program informacyjny CNN International: „One World” z Zain Asher
W poniedziałek 26 kwietnia w telewizji CNN International zadebiutuje nowy program informacyjny „One World” z Zain Asher jako prowadzącą. Program z relacjami i analizami z całego świata będzie nadawany na żywo z Nowego Jorku o godzinie 18.00 czasu środkowoeuropejskiego od poniedziałku do piątku.
Już w najbliższy weekend Gazeta.pl zaprezentuje kolejne interaktywne formaty, rozszerzając tym samym swoją ofertę wideo. W sobotę, 24 kwietnia br. na stronie głównej portalu nastąpi premiera „Interaktywnego Sport Quizu”, a 1 maja – „Wyboru Plotka”. Gazeta.pl jest liderem w zakresie interaktywnych formatów w polskim internecie.
Co się stanie, jeśli fizycznie nie wrócimy już do teatrów czy filharmonii? Czym zastąpimy te instytucje i czy kultura bez nich jest możliwa? Odpowiedzi na te pytania padną podczas inauguracyjnego spotkania  z nowego cyklu powstałego w ramach 5. edycji programu „Jutronauci” – Jutronauci Talks. Wydarzenie rozpocznie się już jutro, 23 kwietnia br. o...
Zmiany w zespole Programmatic & Adtech Gazeta.pl
Gazeta.pl od lat konsekwentnie rozwija obszar privacy management, dzięki czemu jest rynkowym liderem w tej dziedzinie. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom reklamodawców i użytkowników, w kwietniu 2021 r. portal wprowadził zmiany w strukturze zespołu Programmatic & AdTech. Nowo utworzone stanowisko Head of Data & Privacy objęła Renata Luścińska, a Martyna Matuszewska...
Milka z programem „Miłe Wieści” w TVN
9 kwietnia br. rozpoczęła się emisja programu „Miłe wieści”, przygotowanego we współpracy z marką Milka (Mondelez Polska). Audycję można oglądać na antenach stacji TVN, TVN7 oraz TTV. W jej ramach prowadzący – Marcin Prokop i jego pomocnicy pokazują pozytywne wydarzenia, które przywracają wiarę w czułość, bezinteresowność drugiego człowieka....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764