logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reachablogger.pl – przychody za I półrocze 2021 minimalnie wyższe

  PR 09.08.2021, przeczytano 318 razy

Przychody influence marketingowej platformy REACHaBLOGGER.pl, łączącej marketerów i blogerów we wspólnych działaniach komunikacyjnych, wzrosły w I półroczu br. do 329 tys. zł, wobec 324 tys. zł rok wcześniej. W pierwszej połowie 2021 r. do współpracujących z nią firm dołączyły m.in. marki takie jak: Ceneo, Electrolux, Agora, Axel Springer, Amtra, Domax, oraz agencje takie jak m.in.: Ebridge, Green Parrot, Aweo, Five Media, Innova, ClickMaster, DevDesign, Riverwood jak również inkubator Twój Startup.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reachablogger.pl-%E2%80%93-przychody-za-i-polrocze-2021-minimalnie-wyzsze,392581,artykul.html

W I półroczu br. na platformie REACHaBLOGGER.pl przybyło prawie 600 mediów i ponad 1491 nowych użytkowników (klientów biznesowych). W sumie w gronie klientów platformy znajduje się już prawie 14 tys. podmiotów, a na platformie jest już ponad 7 tys. aktywnych ofert od influencerów. Przychody REACHaBLOGGER.pl wzrosły w I półroczu br. do 329 tys. zł, wobec 324 tys. zł rok wcześniej. Przez platformę zostało w ciągu 7 lat zrealizowanych już ponad 17 tys. współprac między reklamodawcami a influencerami.

Wynik jest bardzo zbliżony do ubiegłorocznego, cieszymy się, że jest nawet trochę lepszy, bo rynek pozostaje trudny w związku z zawirowaniami postpandemicznymi. Jednocześnie zakładamy, że drugie półrocze będzie już powrotem do długoterminowego trendu wzrostowego, tak więc prognozujemy, iż ubiegłoroczne przychody za cały rok, które w 2020 roku wyniosły 685 tys. zł netto., zostaną w tym roku przekroczone i po raz pierwszy w swojej historii platforma Reachablogger przebije poziom 1 mln. zł przychodów – komentuje Robert Sosnowski, CVO REACHaBLOGGER.pl.

REACHaBLOGGER.pl to istniejąca na rynku od 7 lat platforma, która ma na celu ułatwianie współpracy na linii reklamodawcy – influencerzy. Reklamodawcy (marketerzy, agencje, domy mediowe, firmy e-commerce) mogą na niej znaleźć twórców internetowych, którzy wesprą ich konkretnie ukierunkowane działania promocyjne. Z drugiej strony influencerzy i blogerzy mogą przeglądać aktualne oferty reklamodawców i reagować na nie, zgłaszając swoją chęć udziału w konkretnej akcji. Podstawowe produkty to: wpis sponsorowany mający często formę testu produktu lub usługi. REACHaBLOGGER.pl jest platformą peer-to-peer i umożliwia bezpośrednie „zakupy” u konkretnych influencerów, co odróżnia ją od wielu podmiotów działających w obszarze influence marketingu.

Klientami platformy REACHaBLOGGER.pl są marketerzy, agencje digital, domy mediowe, a także agencje PR, agencje SEO i firmy z branży e-commerce.

W ciągu ostatniego półrocza platforma wprowadziła kilka modyfikacji w systemie. Umożliwione zostało systemowe komentowanie współprac po ich realizacji – wkrótce te informacje będą publikowane dla klientów, co ułatwi im ocenę potencjału poszczególnych influencerów (wzbogaci to obecnie obowiązujący system gwiazdkowy). Ponadto filtorwanie ofert influencerów zostało rozszerzone o miasta, płeć, system operacyjny komputera i smartfona. 

Wszystkie media obecne na platformie REACHaBlLOGGER mają miesięcznie sumarycznie już ponad 82 mln unikalnych użytkowników, a kanały socialowe ponad 142 mln followersów, fanów i subskrybentów.

Na platformie zarejestrowanych jest już ok. 14 tys. klientów. Mogą oni korzystać z palety ponad 7000 aktywnych ofert od influencerów obecnych na platformie. Platforma jest laureatem 3 nagórd i wyróżnień: Orzeł Innowacji, Nagroda Polskiej Agencji Przedsiębiorczości oraz Certyfikat Nowoczesne Przedsiębiorstwo.

Źródło: REACHaBlLOGGER

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764